SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MAGAZYNIER (Z) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MAGAZYNIER (Z)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MAGAZYNIER (Z)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Data zakończenia pracy: 14.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie w pracy z klientem, znajomość języka hiszpańskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie, mile widziana umiejętność obsługi systemów informatycznych, gotowość do pracy w systemie zmianowym. Zakres obowiązków: kontakty z kontrahentami zagranicznymi. Praca w Tarnowie na dwie zmiany od pon. do pt. w godz.: I zmiana 6.00-14.00, II zmiana 14.00-22.00; wynagrodzenie: 3 300 zł brutto+ premia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d73a782e89bfc761fe499c70893d4d4
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, przygotowywanie oferty handlowej dla klientów, realizacja planów sprzedażowych i dbanie o wyznaczone parametry pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, podwyższanie jakości i efektywności prowadzonych rozmów.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
1) przygotowanie, organizowanie i prowadzenie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujących w szczególności: a) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym umów na podstawie wypracowanych przez komórki organizacyjne opisów przedmiotu zamówienia oraz szczególnych wymagań związanych z ich realizacją; b) przygotowanie ogłoszeń wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych, ich terminowe kierowanie do właściwych publikatorów (Biuletyn Zamówień Publicznych, Urząd Publikacji Unii Europejskiej, tablica ogłoszeń, strona internetowa Centrum); c) opracowywanie wszelkich dokumentów w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) przygotowanie umów zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przedstawionymi w treści wybranej oferty; 2) udział w pracach komisji przetargowej w charakterze jej sekretarza, prowadzenie protokołu postępowania wraz ze wszystkimi załącznikami; 3) archiwizowanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, nawiazywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, współudział w opracowaniu i realizaowaniu planów sprzedaży
Alinox Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)
Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników.Przygotowanie raportów i analiz.Doradztwo dla kierowników i pracowników, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, wewnetrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-05 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE- Oświadczenie o niekaralności- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowymKontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
-przygotowywanie dokumentów produkcyjnych,-sprawdzanie dostępności materiałów i półfabrykantów-analiza zdolności produkcyjnych,-współpraca z działem zakupów, produkcji, logistyki,-optymalizacja zapasów
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów w branży gazowej w butlach 11 kg, utrzymywanie nowego rynku gazowego.
Firma EK Polska Kowalik Emil Piotr - 2018-02-06 - Orłów (mazowieckie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów, redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
-przetwarzanie zamówień,-współpraca z handlowcami,-praca w j. angielskim.
CETCO POLAND Sp.z o.o. - 2016-07-19 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie dostaw towarowych; wydawanie towaru; dbanie o ekspozycję na sklepie; utrzymanie porządku na magazynie; przesyłanie reklamacji do działu reklamacji
NEONET SA - 2017-04-24 - Szamotuły (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, kompleksowa obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z montażystami, projektantami i serwisem; realizacja powierzonych obowiązków (raportowanie)
EkoEnergia Polska Sp. z o.o. Kielce - 2017-10-18 - Kielce (świętokrzyskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji , kalkulacje, współpraca z działem sprzedaży
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2018-01-04 - Pijanów (świętokrzyskie)
• Zarządzanie projektami,• Nadzorowanie wszelkich zmian konstrukcyjnych i dokumentacji technicznej,• Analiza i kontrola procesu wytwarzania• Analiza kosztów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Tłumaczenie i tworzenie dokumentów w języku rosyjskim oraz ukraińskim, pozyskiwanie pracowników dla klientów zewnętrznych, legalizacja ich pobytu, załatwienie wszelkich formalności związanych z zakwaterowaniem, udzielanie wsparcia i porad związanych z pobytem w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
współudział w prowadzeniu dokumentacji księgowej, kontrola płatności należnej,wstępna windykacja nalezności.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zgierz (łódzkie)
- przeglądy BHP u klinetów firmy- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych- prowadzenie dokumentacji BHP
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2020-01-06 - Warszawa (mazowieckie)
-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż towarów wraz z wystawianiem fakturZakup towarów do produkcjiRozliczanie stanów magazynowych.Negocjacje cenowe zakupu i sprzedaży.Kompletowanie dokumentacji dla księgowości.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Chłopice (podkarpackie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, SPARWY ADMINISTARCYJNO-KADROWE, ROZLICZANIE CZASU PRACY, WYSTAWIANIE OGŁOSZEŃ, KONTAKT Z AGENCJAMI PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEROWANE ZARZĄDZANIE, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, DOŚWIADCZENIE W REKRUTACJI, KADRACH, ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO
ISSP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)