SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE- Oświadczenie o niekaralności- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowymKontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14

Data publikacji: 2019-08-30

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE- Oświadczenie o niekaralności- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowymKontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: analityk finansowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Comarch Optima

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe-preferowane ekonomiczne.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.6. Minimum 2letnie doświadczenie zawodowe (preferowane kierunkowe).7. Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych (w tym ze środków unijnych).8. Umiejętność obsługi komputera (systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office).9. Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych.10. Umiejętność prawidłowego I terminowego zaplanowania, wydatkowania i rozliczania środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami I umową finansową projektu.11. Umiejętność sporządzania wniosków o płatność/wniosków sprawozdawczych w części finansowej.12. Mile widziana znajomość obsługi programu księgowego Comarch Optima.13. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, aszczególności:a. Ustawy o ochronie danych osobowych tekst jednolity z dnia 10 maja 2018 r. Dz. U. 2018 poz. 1000, z późniejszymi zmianami.b. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).c. Ustawy z dnia 26 listopada 1998 o finansach publicznych.d. Ustawy z dnia 29 września 1994 o rachunkowości.e. Dokumentacji i szczegółowych wytycznych dotyczących realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE- Oświadczenie o niekaralności- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy

Data dodania oferty pracy: 30.08.2019

Oferta pracy ważna do: 06.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6bbba381f0fcc7556318c2805315c132

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI - 2 100 - 5 000 PLN

przygotowanie i uzgadnianie zapotrzebowania materiałowego, sporządzanie dokumentacji powykonawczej,weryfikacja dokumentacji projektowej, przygotowanie zapytań i zbieranie ofert, przygotowanie umów, zamówień, zleceń, negocjowanie cen i umów z podwykonawcami
INVESTMIL Grzegorz Chilimoniuk - 2018-04-05 - Parczew (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI PRODUKTU (214J) - od 3 000 PLN

Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne S.A. - 2016-03-24 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 17,5 PLN

Obsługa klienta na terenie sklepu. Dbanie o ekspozycje w dziale. Udzielanie informacji o asortymencie. Metkowanie i klipsowanie towaru.
kontakt przez OHP - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ POLOWYCH - 997,4 PLN

Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 997,4 PLN

przygotowanie dokumentacji szkoleniowej BHP, prowadzenie rejestrów, pomoc w obsłudze klienta, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, pomoc w prowadzeniu FUN PAGE'A, redagowanie artykułów
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 300 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-25 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Działoszyn (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI MIĘDZYANRODOWEJ - do 2 500 PLN

organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-08-02 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

Ochrona obiektu (budowa)
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SP. ZO.O. - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - OFPR/16/1079 - od 2 000 PLN

- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)

SPECJALISTA/INSPEKTOR - 3 000 - 3 500 PLN

- prowadzneie spraw elektroenergetycznych i elektrycznych obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - 997,4 PLN

rozmowy telefoniczne, przygotowanie dokuemntów, wpisywanie danych do komputera, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA OZSS - od 1 500 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 1 017,4 PLN

wysyłanie pism, obsługa urządzeń biurowych, wizyty w ościennych urzedach i instytucjach, praca przy organizacji spotkań i szkoleń, dbałośc o miejsce pracy
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Syców (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidywanym w OHP, Organizowanie szkoleń zawodowych dla klientów CEiPM szczecin,rekrutacja i kwalifikowanie kandydatów na szkolenia
kontakt przez OHP - 2019-07-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 2 300 PLN

pranie wykładzin, mycie okien, elewacji, odśnieżanie , doczyszczanie obiektów po budowie, remoncie, usuwanie graffiti itp.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 1 850 - 5 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów; obsługa klientów współpracujących z firmą
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2016-08-19 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S SPRAW ADMINISTRACYJNO FINANSOWYCH - od 3 493,21 PLN

organizacja biura, kontakt z klientem, sprzedaż, windykacja,raportowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI / PŁAC - od 2 500 PLN

prace związane z księgowością i płacami
Marcin Liszewski Kancelaria Doradztwa Podatkowego - 2018-03-27 - Kłobuck (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 000 PLN

obsługa programów komputerowych, opracowywanie projektów reklamowych, projektowanie ich konstrukcji, mocowania kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Milejów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 500 PLN

samodzielne sporządzanie list płac, kart przychodów, dokumentów zw. z zasiłkami chorobowymi, deklaracji ZUS
Biuro Rachunkowe Książek i Wspólnicy Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Wadowice (małopolskie)


Wybierz powiat