SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łódź oferta pracy Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktów / realizacja zamówień- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- realizowanie planów i polityki handlowej firmy- śledzenie ogłoszeń przetargowych i przygotowanie ofert przetargowych
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 138, 90-536 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktów / realizacja zamówień- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- realizowanie planów i polityki handlowej firmy- śledzenie ogłoszeń przetargowych i przygotowanie ofert przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość branży elektrycznej / elektrotechnicznej będzie dodatkowym atutem[Umiejętność 1] : doświadczenia w kontaktach handlowych, zdolności negocjacyjnych
Nazwa pracodawcy: Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Gdańska 138, 90-536 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 138
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2019
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 10.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Żyrardów (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz telefoniczna sprzedaż produktów firmy - umowy abonentowe dla firm BIG (biuro Informacji Gospodarczej), jedna zmiana, umowa o pracę.
OVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- serwis morskich boi meteorologicznych oraz oceanograficznych systemów pomiarowych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2019-02-04 - Gdynia (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zakres obowiązków wg. stanowiska. Praca na terenie woj. dolnośląskiego . Od kandydatów wymagane jest doświadczenie w branży kosmetycznej oraz znajomość branży. Wynagrodzenie :stawka miesięczna plus premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny pod numerem telefonu 502485002 lub CV+ list motywacyjny na adres e-mail: belleza_hurtownia.fryzjersko.kosmetyczna. (at) wp.pl
Adam Hilbrecht Belleza hurtownia fryzjersko-kosmetyczna - 2016-09-27 - Wołów (dolnośląskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na realizacji sprzedaży zgodnie z planami sprzedażowymi firmy, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, a także budowanie bazy klientów. Poza sprzedażą pracownik zajmować się będzie pełną obsługą klientów od momentu złożenia przez nich zamówienia do momentu dostawy produktów gotowych do miejsca przeznaczenia. Pracownik będzie brał udział w targach branżowych w celu reprezentacji Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie na terenie piekarni
"AN-TER" SP. J FIJARCZYK I SPÓŁKA - 2016-08-31 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż oferty turystycznej i ubezpieczeń
Biuro Obsługi Klienta Rainbou Tours - 2016-09-21 - Wołomin (mazowieckie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Sejny (podlaskie)
pakowanie produktów i dań cateringowych wg procedur
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
prace związane z przygotowywaniem ofert
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Niegosławice (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; uprawnienia do obsługi wózków widłowych; praca na magazynie: przyjmowanie, wydawanie towaru; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Składowa
BUSTER Sp. z o. o. - 2016-07-22 - Gliwice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej T-Mobile, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Sieć T-Mobile, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, przedstawianie oferty Sieci T-Mobile w ramach bieżących promocji, profesjonalna obsługa posprzedażowa abonentów Sieci T-Mobile, współodpowiedzialność za stan magazynu sklepowego i monitorowanie zapasów magazynowych
FORP Łukasz Pasula - 2016-07-04 - Tarnów (małopolskie)
- Realizacja zadań i prac związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, - Współkreowanie strategii rozwoju portfela produktowego firmy, - Koordynowanie prac przy wdrażaniu nowoczesnych systemów ogrzewania bazując na rurach oraz elementach złącznych, - Analizowanie rynku pod kątem oferty asortymentowej, wdrożeń konkurencji benchmarketingu cenowego i asortymentowego, - Współpraca z działem inżynieryjnym w zakresie informacji o nowych uruchomieniach, - Przygotowanie rysunków, schematów i dokumentacji uruchomienia, - Prowadzeni szkoleń i doradztwa technicznego w zakresie ofert produktowych firmy
VALVEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
kontrola jakości produktu, kontrola pracowników, księga Haccp, obsługa kontroli zewnętrznych, kontrola procesu produkcji, prowadzenie szkoleń
PPH KROS sp. z o.o. - 2018-02-12 - Iłownica (pomorskie)
- nawiązywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami; obsługa klientów, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
-sezwonowa praca fizyczna w pomieszczeniach ogrzewanych jak również na zewnątrz budynków -palenia c.o.-piłowanie i przenoszenie drzewa-inne prace porządkowe związane z sezonem grzewczym i okresem jesienno- zimowym
Gminna Spółdzielnia "SCH" w Węgorzewie - 2017-10-26 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
.H.U. "MAXLIFT" Bożena Korziewicz - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
praca fizyczna
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-01-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
obsługa systemu PCB, drukowanie faktur sprzedażowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz klientami, dodatkowe obowiązki biurowe
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Sosnowiec (śląskie)
- wsparcie techniczne oferowane użytkownikom oprogramowania SAP, w ich codziennych czynnościach, -konfigurację oprogramowania SAP FICO, a także w razie konieczności wprowadzanie w nim zmian, -wsparcie systemu w zakresie implementacji i integracji procesów finansowo- księgowych, -aktualizację wewnętrznych procedur oprogramowania SAP, tworzenie do nich instrukcji, -badanie nowych transakcji, jak również tworzenie scenariuszy testowych oprogramowania SAP, optymalizacja i usprawnianie procesów finansowo- księgowych w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osóbprowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2018-06-19 - Reda (pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP I P.POŻ. Prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Sporządzanie opisu stanowiska pracy,określanie źródeł pozyskiwania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)