SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU 6A Żyrardów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU 6A
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU 6A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kontaktowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 04.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów zarówno w ruchu wychodzącym, jak i przychodzącym, realizacja ilościowych i jakościowych założeń budżetowych, tworzenie ofert, negocjowanie warunków współpracy, bieżące raportowanie wyników pracy
Eden Springs Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Znajomość rysunku technicznego, obsługa maszyn CNC, posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi.
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Bobrówka (podkarpackie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukraine. Koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem, tłumaczenie dokumentów kadrowych z j. ukraińskiego na j. polski, kontakt w j. ukraińskim z osobami zainteresowanymi pracą
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Brzeskie Centrum Medyczne SP.ZOZ - 2019-01-22 - Brzeg (opolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
zjamowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo- płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2015-12-01 - Świdnica (dolnośląskie)
realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowychobsługa klientapozyskiwanie nowych klientów z Ukrainyutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymisporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów w krajach Europy Wschodniej
polskamp sp. z o. o. - 2015-12-23 - Duchnów (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wprowadzanie dokumentów do programu magazynowo-księgowego, wstępna dekretacja dokumentów i przygotowanie do działu księgowego, nadzór nad listami obecności pracowników fizycznych.
H&S STEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-09 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze złożonym wnioskiem o prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Hajnówka (podlaskie)
Obsługa kelnersko-barmańska gości hotelowych. Praca w Ustroniu, w równoważnym systemie czasu pracy po 12 godzin od poniedziałku do niedzieli (co drugi dzień - grafik do ustalenia). Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową.
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Ustroń (śląskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości,- wspieranie zespołów projektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem,- nadzorowanie i działania korygujące i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,- współuczenie w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,- ustalanie kryteriów akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrobu,- monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw,- sprawdzanie zgodności procesu i produktu na podstawie planów,- opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa kadrowa spółki w tym przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia do zwolnienia w systemie informatycznym i w aktach osobowych zgodnie z przepisami prawa. - Nadzorowanie obiegu dokumentacji pracowniczej - Nadzór nad terminowością obiegu dokumentacji kadrowo-płacowej - Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych,- Analizowanie zmian w przepisach w zakresie prawa pracy oraz ZUS i przygotowywanie, informacji o nich dla kadry kierowniczej,- Proponowanie optymalnych rozwiązań w zakresie prawa pracy i ZUS - Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych- Legalizacja zatrudnienia cudzoziemców- Wsparcie obsługi płacowej- Wsparcie procesu rekrutacji pracowników
"Czarna Góra Apartamenty Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Hotel Morawa" Spółka Komandytowa - 2019-02-26 - Sienna (dolnośląskie)
Medyczna opieka pielęgniarska pacjentów hospitalizowanych w oddziale chorób wewnętrznych i geriatrii
CENTRUM MEDYCZNE BORUTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Zgierz (łódzkie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa kasy, klienta, prace porządkowe, przyjęcie sprawdzenie, wyłożenie towaru
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie oddziału firmy transportowej (sprawdzanie, wydawanie samochodów)
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA SPÓŁKA JAWNA BARBARA EDELMULLER-GENERAUX I JANUSZ REMBILAS W STARYM SĄCZU - 2017-08-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Negocjacje i tworzenie zapytań ofertowych, tworzenie i modyfikacja formularzy zakupowych, ewidencja zakupionych dóbr i usług, odpowiadanie na zapytania dostawców oraz rozwiązywanie spraw dot. spornych faktur, zarządzanie danymi zakupowymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Rehabilitacja uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2016-06-28 - Gorzyce (podkarpackie)
Prace księgowe
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta,dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta,udzielanie informacji o aktualnych produktach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze; min. 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawa wodnego, budowlanego, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w tym ubezpieczenie, listy płac.
TRIMEX SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-11 - Lublin (lubelskie)