SPECJALISTA DO SPRAW KADR Lublin oferta pracy TRIMEX SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych w tym ubezpieczenie, listy płac.
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: TRIMEX SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PANCERNIAKÓW 18, 20-331 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych w tym ubezpieczenie, listy płac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Data zakończenia pracy: 14.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu SYMFONIA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie min. 1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
TRIMEX SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
PANCERNIAKÓW 18, 20-331 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: PANCERNIAKÓW
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 12.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu i dokumentów rozliczeniowychRozliczanie inwentaryzacji zapasówWspółpraca z kontrahentami w zakresie spraw finansowychTworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowychMonitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Górka (warmińsko-mazurskie)
sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia, prowadzenie zestawień sprzedaży i inne (narzędzia do pracy komputer+telefon).
GENERAL NEW PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Świętochłowice (śląskie)
Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku, projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Przedsiębiorstwo "AURUM" Michał Zdzienicki, GETER - 2016-08-30 - Kęty (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów metodą D2D;Przekazywanie podstawowych informacji na temat ogniw fotowoltaicznych i związanych z nimi dotacji;Aktywne działanie na rzecz rozwoju firmy;Realizacja założonych celów;- w dbaniu o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych (akta osobowe, czas pracy itp)
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. prof.J.Tischnera przy Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" - 2016-12-16 - Radziszów (małopolskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2017-09-07 - Raszyn (mazowieckie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym; dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; analiza rachunków; sporządzanie sprawozdań GUSPraca w godzinach: od 7.00 do 15.00
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- Koordynacja logistyczna,- Kierowanie grupą w obszarze dyspozycja serii,- Zaplanowanie i koordynacja fazy rozruchu,- Wsparcie procesów i systemów przedseryjnych,- Procesowanie obniżenia kosztów złomowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białężyce (wielkopolskie)
Praca biurowa, Praca w terenie - reklama, obsługa europejskich portali maszyn rolniczych
"AGROHANDLER" Monika Wilczyńska - 2015-11-30 - Sękowo (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-04-07 - Wędrzyn (lubuskie)
Prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu przedsiębiorczości.
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż cześci i akcesoriów motoryzacyjnych poprzez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie wózkami widłowymi, załadunek i rozładunek towaru, rozmieszczenie towaru w wyznaczonych miejscach. Wynagrodzenie 13 PLN za godzinę. E-mail: npeczynko (at) ottoworkforce.pl
OTTO WORK FORCE POLSKA - 2016-09-01 - Oława (dolnośląskie)
jw.
ONE2FLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
rozmowy handlowe przez telefon z klientami firmy oraz z potencjalnymi klientami (rozmowy tylko z firmami), przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, prace biurowe, praca przy komputerze, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
Prace przy wykończeniach wnętrz i na zewnątrz. Praca na terenie Dolnego Śląska.
Zbigniew Staszczyk Firma Ogólnobudowlana MAWER - 2018-03-13 - Stary Wołów (dolnośląskie)
Wykładanie towaru, metkowanie towaru, obsługa klientaobsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy. Dwie zmiany w godz. 6-14, 14-22.
MK INTERIM Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Kraków (małopolskie)
koordynacja prac w dziale MiR, udział w kreowaniu projektów marketingowych ML MEBLE, współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniów materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych
ML Dariusz Niszcz - 2017-06-20 - Liw (mazowieckie)
praca w terenie na sieci stacji Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej; praca w godz. 8-16
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Gdynia - 2016-05-11 - Słupsk (pomorskie)