SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Krotoszyn oferta pracy OPEN GLOBAL SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów, odpowiedzialność za realizację planów i wzrost sprzedaży w regionie, aktywna sprzedaż oraz zawieranie umów, kontakt bezpośredni z klientami oraz dbanie o wysokie standardy obsługi klientów.
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: OPEN GLOBAL SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CEGLARSKA 1, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów, odpowiedzialność za realizację planów i wzrost sprzedaży w regionie, aktywna sprzedaż oraz zawieranie umów, kontakt bezpośredni z klientami oraz dbanie o wysokie standardy obsługi klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PAKIETU MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Gotowość do założenia własnej działalności. Praca na terenie powiatu kaliskiego. Osoby z najlepszymy wynikami sprzedażowymi będą mieć zapewniony samochód służbowy.• Wysokie umiejętności organizowania czasu pracy;• Dyspozycyjność i determinacja w dążeniu do celu;
Nazwa pracodawcy: OPEN GLOBAL SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
CEGLARSKA 1, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: biuro (at) openglobal.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: CEGLARSKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 01.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-03-01 - Nowy Targ (małopolskie)
PRACA Z KLIENTAMI POSZUKUJĄCYMI ORAZ WŁAŚCICIELAMI NIERUCHOMOŚCI,-ZAJMOWANIE SIĘ POZYSKIWANIEM KLIENTÓW, DORADZTWEM W ZAKRESIE CENY, PRZYGOTOWYWANIE OFERTY HANDLOWEJ I PREZENTOWANIEM NIERUCHOMOŚCI,-POMOC W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH POMIĘDZY STRONAMI,-PRZYGOTOWANIE OBSŁUGI PRAWNEJ TRANSAKCJI NIERUCHOMOŚCI Z RYNKU WTÓRNEGO I PIERWOTNEGO
FSK DEVELOPMENT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie handlowe, prawo jazdy kat. B. Praca stacjonarna, sprzedaż nawozów, środków ochrony roślin i nasion, obsługa klienta.
"OSADKOWSKI" Spółka Akcyjna - 2017-02-16 - Strzelin (dolnośląskie)
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa Klienta, sprzedaż pożyczek, kredytów, rachunków. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY" - 2018-03-28 - Jasienica (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Lipsko (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów , utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie sprzedaży
Liberty Poland S.A. Grupa Kapitałowa Polkomtel Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Dębno (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości aplikacji (testowanie i sprawdzanie zgodności ze standardami), przygotowywanie
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-03-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami firmy. Sporządzanie ofert handlowych oraz zapytań, doradztwo handlowe i techniczne w zakresie sprzedaży produktów. Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż wyrobów chemicznych
M.W.M. SP. Z O.O. - 2017-01-12 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych, kreowanie wizerunku firmy.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie szkoleń BHP
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2017-07-27 - Jaworzno (śląskie)
Analizowanie rynku w Algierii.Tworzenie ofert handlowych na rynku polskim i algierskim.Negocjowanie umów handlowych, w tym z klientami z Algierii.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
PRACA OD 8 - 16 W MRZEZYNIE
KATARZYNA GURGUL - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NAD REGĄ" - 2016-06-14 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie w planowaniu , prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowej oraz akcji e-marketingowych, opieka nad serwisami internetowymi firmy, opieka nad komunikacją marki w kanałach inernetowych(ePR/Socal Media
STEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Jełowa (opolskie)
Sprzedaż, wycena towaru, sporządzanie zamówień, tworzenie baz towarowych, inwentaryzacje w sklepach. Wykształcenie zawodowe lub średnie - sprzedawca, komunikatywna znajomość języka angielskiego, obsługa komputera.
www.bardotka.pl Justyna Albecka - 2015-12-11 - Wejherowo (pomorskie)
- Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Sprzedaż powierzchni reklamowych. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Wysyłanie wiadomości e-mail. Bieżąca obsługa biura.- Wynagrodzenie: 11,55 zł/brutto/godzina + premia od sprzedaży od 300 do 7500 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura od 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana orientacja na osiąganie celów sprzedażowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 533-314-585) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 80 m. 17, 40-087 Katowice) lub e-mail: rekrutacja (at) wydawnictwomt.pl
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Realizacja planów rekrutacyjnych i adaptacji nowo zatrudnionych pracowników. Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji. Prowadzenie programów motywacyjnych i benefitowych dla pracowników. Realizacja planów rozwoju i szkolenia pracowników. Koordynowanie procesu ocen okresowych pracowników. Prowadzenie i aktualizacja matryc kompetencji pracowników. Analiza wskaźników HR oraz ich raportowanie.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy; kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-05-09 - Mroczeń (wielkopolskie)