SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Końskie oferta pracy Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt z klientem- realizacja zamówień- tworzenie dokumentacji sprzedażowej
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Końskie (świętokrzyskie)
Pracodawca: Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mechaniczna 1, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt z klientem- realizacja zamówień- tworzenie dokumentacji sprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Końskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Końskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w biurze, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Adres pracodawcy:
Mechaniczna 1, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: konecki
Gmina pracodawcy: Końskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Końskie
Ulica pracodawcy: Mechaniczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2019
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af8a582062bfc85193dfd73809a375cd
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polotyki Społecznej, - Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze srodków PFRON oraz w ramach EFS,- Koordynacja prac i nazdór nad wykonywanymi zadaniami związanymi z projektami,- Monitorong projektów, - Nadzór nad dokumentacją projektów,- Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów, - Sprawozdawczość merytoryczna oraz finansowa (dokładna analiza raportów cząstkowych, przygotowanie sprawozdań, okresowych i końcowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych), - Realizacja pozostałych instrumentów adresowych do bezrobotnych do 30 roku życia. Na wyżej wymienionym stanowisku pracy zapewnia się ergonomiczne warunki do wykonywania zadań.
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-12-04 - Żary (lubuskie)
1. opracowuje i sporządza na bieżąco zamówienia na potrzebne materiały niezbędne do produkcji;2. czuwa nad prawidłowym stanem i rotacją materiałów w magazynie;3.ściśle współpracuje z kontrahentami w zakresie branży stalowej;
PRZEDSIĘBIOERSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Krupski Młyn (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radoszyce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Pajęczno (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż produktów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Wojciechów (opolskie)
- Prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi w gospodarowaniu wodami, opłaty za usługi wodne, opłaty podwyższone, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych i odcinków oraz urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa , opłatami za legalizacje urządzeń wodnych, opłatami rocznymi za oddawanie w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, obsługą systemu poboru opłat i należności, wystawianiem i przekazywaniem informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy, nastepnie umowa na czas określony (1 rok). Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w administracji publicznej. Wymagana umiejętność analitycznego myślenia. Wymagana znajomość KPA oraz prawa wodnego.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)
malawanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
"INŻYNIER" DARIUSZ WILCZYŃSKI - 2017-06-28 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw
WARSAW - APARTMENTS MAGNOLIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów,budowanie długotrwałej relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie korespondencji do doręczeń, rozwożenie przesyłek, korespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych, praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
Poczta Polska S.A. - 2018-06-13 - Cieszyn (śląskie)
Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych oraz ich sprzedaż
AMADEUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, dokumentacji mandatowej, prowadzenie rejestru spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Chrzanów (małopolskie)
Ewidencja czasu pracy, przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Obsługa magazynu odzieżowego. Praca przy komputerze z programem płacowo-kadrowym. Prowadzenie wszelkich ewidencji wymaganych przepisami prawa pracy oraz innych przepisów. Załatwianie świadczeń należnych pracownikom z tytułu zatrudnienia. Kontrola przebiegu badań okresowych i podejmowanie działań uniemożliwiających podjęcie zatrudnienia przez pracownika nie posiadającego zdolności do pracy. Przygotowanie do akt osobowych rocznej karty kontroli czasu pracy dla każdego pracownika (wydruk z programu kadrowo-płacowego). Prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych. Ewidencjonowanie w systemie PŁATNIK danych osobowych związanych ze stosunkiem pracy oraz nanoszenie bieżących zmian.
Bytomski Zakład Usług Górniczych Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Zabrze (śląskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Radomsko (łódzkie)
Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa procesów związanych z zatrydnieniem pracowników, selekcja pracowników, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowe na czas określony na okres zastępsta, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa przy koputerze powyżej 4 godz. dziennie wymagająca samodzielności i komunikatywności, praca w zespole, również prac w terenie poza siedzibą biura, czas pracy: 7.30-15.30 oraz w systemie zmianowym ( zima) 4.00-12.00 i 12.00 -20.00 kierowanie służbowym pojazdem osobowym
Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju - 2017-11-27 - Biłgoraj (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-04-28 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. realizacja i rozliczanie zadań i projektów dofinansowanych przez Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w warszawie, Urząd Miasta Wrocławia i innych na podstawie zawieranych przez Szkołę umów. Rozliczanie delegacji służbowych.Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji wpływających dokumento do działu księgowości (faktury, rachunki, umowy, delegacje, inne).Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, czuwanie nad ich merytorycznym sprawdzaniem przez właściwe komórki organizacyjne oraz terminowe ich załatwianie.Kompletowanie, wpisywanie dokumentów według rodzaju, archiwizacja.Zastępwoanie specjalisty ds. płac.Obsługa programów: bankowość elektroniczna (wprowadzanie przelewów), płace, kadry, przelewy zleceone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich.Kontakt z pracodawcą: administracja (at) lowiecka.wroclaw.pl lub 71 73 66 024
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2019-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)