SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Końskie oferta pracy Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - kontakt z klientem- realizacja zamówień- tworzenie dokumentacji sprzedażowej

Data publikacji: 2019-11-14

Lokalizacja: Końskie (świętokrzyskie)

Pracodawca: Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mechaniczna 1, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- kontakt z klientem- realizacja zamówień- tworzenie dokumentacji sprzedażowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Końskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Końskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2019

Data zakończenia pracy: 31.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w biurze, mile widziana znajomość języka angielskiego

Nazwa pracodawcy: Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Adres pracodawcy:
Mechaniczna 1, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: konecki

Gmina pracodawcy: Końskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Końskie

Ulica pracodawcy: Mechaniczna

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2019

Data dodania oferty pracy: 14.11.2019

Oferta pracy ważna do: 31.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af8a582062bfc85193dfd73809a375cd

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA - od 2 150 PLN

Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polotyki Społecznej, - Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze srodków PFRON oraz w ramach EFS,- Koordynacja prac i nazdór nad wykonywanymi zadaniami związanymi z projektami,- Monitorong projektów, - Nadzór nad dokumentacją projektów,- Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów, - Sprawozdawczość merytoryczna oraz finansowa (dokładna analiza raportów cząstkowych, przygotowanie sprawozdań, okresowych i końcowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych), - Realizacja pozostałych instrumentów adresowych do bezrobotnych do 30 roku życia. Na wyżej wymienionym stanowisku pracy zapewnia się ergonomiczne warunki do wykonywania zadań.
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-12-04 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I MAGAZYNU - od 1 750 PLN

1. opracowuje i sporządza na bieżąco zamówienia na potrzebne materiały niezbędne do produkcji;2. czuwa nad prawidłowym stanem i rotacją materiałów w magazynie;3.ściśle współpracuje z kontrahentami w zakresie branży stalowej;
PRZEDSIĘBIOERSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Krupski Młyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - do 1 850 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radoszyce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Pajęczno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Wojciechów (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE OPŁAT - od 2 100 PLN

- Prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi w gospodarowaniu wodami, opłaty za usługi wodne, opłaty podwyższone, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych i odcinków oraz urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa , opłatami za legalizacje urządzeń wodnych, opłatami rocznymi za oddawanie w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, obsługą systemu poboru opłat i należności, wystawianiem i przekazywaniem informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy, nastepnie umowa na czas określony (1 rok). Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w administracji publicznej. Wymagana umiejętność analitycznego myślenia. Wymagana znajomość KPA oraz prawa wodnego.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - 15 - 18 PLN

malawanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
"INŻYNIER" DARIUSZ WILCZYŃSKI - 2017-06-28 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (4975) - od 2 800 PLN

pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 100 PLN

nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów,budowanie długotrwałej relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)

LISTONOSZ Z SAMOCHODEM - od 2 250 PLN

przygotowanie korespondencji do doręczeń, rozwożenie przesyłek, korespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych, praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
Poczta Polska S.A. - 2018-06-13 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 300 PLN

Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - do 2 000 PLN

przygotowywanie ofert turystycznych oraz ich sprzedaż
AMADEUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - INSPEKTOR - STAŻ - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, dokumentacji mandatowej, prowadzenie rejestru spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 3 600 PLN

Ewidencja czasu pracy, przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Obsługa magazynu odzieżowego. Praca przy komputerze z programem płacowo-kadrowym. Prowadzenie wszelkich ewidencji wymaganych przepisami prawa pracy oraz innych przepisów. Załatwianie świadczeń należnych pracownikom z tytułu zatrudnienia. Kontrola przebiegu badań okresowych i podejmowanie działań uniemożliwiających podjęcie zatrudnienia przez pracownika nie posiadającego zdolności do pracy. Przygotowanie do akt osobowych rocznej karty kontroli czasu pracy dla każdego pracownika (wydruk z programu kadrowo-płacowego). Prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych. Ewidencjonowanie w systemie PŁATNIK danych osobowych związanych ze stosunkiem pracy oraz nanoszenie bieżących zmian.
Bytomski Zakład Usług Górniczych Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONSULTINGU - od 2 100 PLN

wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA OPERACYJNY P&C - od 5 420 PLN

Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 200 PLN

obsługa procesów związanych z zatrydnieniem pracowników, selekcja pracowników, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowe na czas określony na okres zastępsta, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZĘTOWO TRANSPORTOWYCH,ZAPLECZA I P.POŻ. W DZIALE TECHNICZNO ADMINISTRACYJNYM - od 2 000 PLN

praca biurowa przy koputerze powyżej 4 godz. dziennie wymagająca samodzielności i komunikatywności, praca w zespole, również prac w terenie poza siedzibą biura, czas pracy: 7.30-15.30 oraz w systemie zmianowym ( zima) 4.00-12.00 i 12.00 -20.00 kierowanie służbowym pojazdem osobowym
Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju - 2017-11-27 - Biłgoraj (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 2 000 - 2 500 PLN

prowadzenie dokumentacji pracowniczej
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-04-28 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 500 PLN

Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. realizacja i rozliczanie zadań i projektów dofinansowanych przez Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w warszawie, Urząd Miasta Wrocławia i innych na podstawie zawieranych przez Szkołę umów. Rozliczanie delegacji służbowych.Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji wpływających dokumento do działu księgowości (faktury, rachunki, umowy, delegacje, inne).Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, czuwanie nad ich merytorycznym sprawdzaniem przez właściwe komórki organizacyjne oraz terminowe ich załatwianie.Kompletowanie, wpisywanie dokumentów według rodzaju, archiwizacja.Zastępwoanie specjalisty ds. płac.Obsługa programów: bankowość elektroniczna (wprowadzanie przelewów), płace, kadry, przelewy zleceone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich.Kontakt z pracodawcą: administracja (at) lowiecka.wroclaw.pl lub 71 73 66 024
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2019-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)