SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Wrocław oferta pracy Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. realizacja i rozliczanie zadań i projektów dofinansowanych przez Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w warszawie, Urząd Miasta Wrocławia i innych na podstawie zawieranych przez Szkołę umów. Rozliczanie delegacji służbowych.Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji wpływających dokumento do działu księgowości (faktury, rachunki, umowy, delegacje, inne).Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, czuwanie nad ich merytorycznym sprawdzaniem przez właściwe komórki organizacyjne oraz terminowe ich załatwianie.Kompletowanie, wpisywanie dokumentów według rodzaju, archiwizacja.Zastępwoanie specjalisty ds. płac.Obsługa programów: bankowość elektroniczna (wprowadzanie przelewów), płace, kadry, przelewy zleceone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich.Kontakt z pracodawcą: administracja (at) lowiecka.wroclaw.pl lub 71 73 66 024
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. realizacja i rozliczanie zadań i projektów dofinansowanych przez Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w warszawie, Urząd Miasta Wrocławia i innych na podstawie zawieranych przez Szkołę umów. Rozliczanie delegacji służbowych.Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji wpływających dokumento do działu księgowości (faktury, rachunki, umowy, delegacje, inne).Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, czuwanie nad ich merytorycznym sprawdzaniem przez właściwe komórki organizacyjne oraz terminowe ich załatwianie.Kompletowanie, wpisywanie dokumentów według rodzaju, archiwizacja.Zastępwoanie specjalisty ds. płac.Obsługa programów: bankowość elektroniczna (wprowadzanie przelewów), płace, kadry, przelewy zleceone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich.Kontakt z pracodawcą: administracja (at) lowiecka.wroclaw.pl lub 71 73 66 024
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.8
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w przetargach publicznych, pracy w księgowości, w naliczaniu płac - staż pracy na podobnym stanowisku, stan zdrowia pozwalajacy na zatrudnienie na proponowanym stanowisku, książeczka sanepid
Nazwa pracodawcy:
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + klauzula o przetwarzaniu danych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Zgoda na okres 5 lat.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c4c8f3df630d4be88722e7c51c80656
Podobne oferty pracy
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
- telefoniczna sprzedaż produktów finansowych,- profesjonalna obsługa klientów przez telefon i e-mail
ARENA FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Białystok (podlaskie)
obsługa wycinarki laserowej TRULASER 3030, operator wózka widłowego
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Techniki i Aparatury Medycznej - 2020-01-16 - Zabrze (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. zawodowe-kierunkowe,dobre umiejętności w zawodzie
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY PRETTY WOMAN BARBARA GĄSIOREK - 2019-05-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- wykonywanie zdjęć biżuterii- wstawianie produktów do sklepu internetowego i stacjonarnego- obsługa komputera- obsluga urządzenia MOD 360- codzienne dbanie o wystrój i ekspozycję biżuterii
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Centrum Kształcenia Torus w Sanoku - 2016-07-18 - Sanok (podkarpackie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-07-12 - Rytel (pomorskie)
Składanie zamówień, praca z klientem.
EURO-WENT.SP.Z O.O. - 2019-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
Klasyfikacja surowca drzewnego, wykonywanie manipulacji, obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji drzewnej.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Stróżewice (wielkopolskie)
Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie mediów społecznościowych; rozwijanie i prowadzenie projektów, budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i wizerunkowych; przygotowanie techniczne i merytoryczne materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych (w tym krótkich filmów/animacji); stała współpraca z przedstawicielami regionalnych i krajowych mediów: prasy, TV, radia w kreowaniu wizerunku PFB, jej programów artystycznych, realizowanym i planowanym repertuarze oraz działalności pozaartystycznej filharmonii (wszystkie imprezy); koordynowanie produkcji spotów radiowych, telewizyjnych (tekst i muzyka), transmisji/retransmisji koncertów, kampanii wizerunkowych; przygotowywanie, negocjacje i realizacja umów dot. patronatów i współpracy medialnej; prowadzenie rozmów, negocjacji i współpracy z wydawcami.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina - 2020-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT Aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod,Sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcjiWspolpraca z zespolem managerskim w zakresie przygotownia strategii sourcingowych Intepretacja planow sourcingowych, definiowanie rol, scisla wspolpraca z zespolem sourcingowym Aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy,Proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR,Wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; odpowiedzialność za stan floty; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji ppoż, przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Jakie będą Twoje zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Co oferujemy: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym) • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2019-08-01 - Racibórz (śląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
zbieranie ofert, rozmawianie z klientami, negocjacje.
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-04-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
skręcanie lekkich konstrukcji aluminiowych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI "RATRANS" SP. Z O. O. - 2018-09-27 - Radom (mazowieckie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)
Pozyskiwanie uczestników szkoleń, przygotowywanie dokumentacji i obsługa szkoleń szkoleń.
UNIVERS Konsulting-Edukacja Jacyno i Modzelewski sp. z o.o. - 2020-09-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych Klientów z karajów Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert techniczno - handlowych. Rozmowa z klientem oraz poszukiwanie nowych kontrahentów.
KOMPREX Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
zakupy, negocjowanie cen, planowanie i logistyka dostaw, przygotowywanie raportów, nadzór nad optymalizacją zapasów magazynowych
INSTAC SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
przygotowanie pism, sporządzanie wniosków oraz ofert przetargowych, kontakty z urzędami
MBZ ANDLER TOMCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)