SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU ST POWER 75/0354/79/20 Włocławek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU ST POWER 75/0354/79/20
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU ST POWER 75/0354/79/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Data zakończenia pracy: 19.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: Kapitulna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ab841ad9a507d5aef129e40ce04a3b6
Podobne oferty pracy
SPRZEDAŻ AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH I INNYCH WYROBÓW FIRMY NA RYNKI WSCHODNIE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-06-02 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie prac remontowo - budowlanych
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Jarosław (podkarpackie)
Operator maszyn do obróbki drewna
PPUH TRAK Sp.z o.o - 2016-02-17 - Garbatka Długa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Wykonywanie analiz
"ASA" SP.Z O.O.- Głubczyce - 2019-04-23 - Głubczyce (opolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zamówień.Bezpośredni kontakt z klientem.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-12-19 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻSPRZĄTANIE PUNKTÓW HANDLOWO-GASTRONOMICZNYCHWSTEPNE ZAMAWIANIE I PRZYJMOWANIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Glewice (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; optymalizacja produkcji dużych filtrów, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, sporządzanie raportów dla specjalistów w Japonii, testowanie produkcji na nowych materiałach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Gliwice (śląskie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
KIEROWANIE POJAZDEM NA TRASIE KĘTY- OŚWIĘCIM
TRANS G.K. GOŁBA KRZYSZTOFMUCHARZ 65 34-106 MUCHARZ - 2016-03-09 - Mucharz (małopolskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Analiza dokumentacji wykonywanie kosztorysów ofertowych, przygotowanie harmonogramów prac, Planowanie dostaw, analiza postępu prac, rozliczanie projektów.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe techniczne budowlaneuprawnienia : prawo jazdy kat. B umiejetności : znajomość pakietu MS Office, AUTOCADZnajomość języków niemieckiego lub angielskiego w stopniu B2.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel: 885600201
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Bobrówka (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
Weryfikacja dostaw pod względem jakościowym i ilościowym,prawidłowe oznakowanie dostaw,pobieranie próbek do badań,katalogowanie próbek,prowadzenie dokumentacji kontroli jakości zgodnej z wymaganiami ISO
MFO SA - 2017-06-05 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie płac i prowadzenie teczek osobowych pracowników Klientów Kancelarii.
INDEKS Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2019-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)
kontrola przebiegu procesów z zakresu technologii spożywczej - wypieku pieczywa, umiejętność i obsługa urządzeń biurowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY Cz. Skrodzki J. Skrodzki Spółka Jawna - 2018-08-31 - Konopki (podlaskie)
Napawa pojazdów samochodowych ciężarowych i osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)
marketing mailowy, tworzenie i edycja aukcji internetowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
Znajomość podstaw elektrotechniki. Montaż instalacji elektrycznych, budowa okablowania, obsługa OS Windows MS Wordoraz Excel. Praca w godzinach: 8.00-16.00
Ryszka Marek Wavenet - 2018-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
ELEKTRONIK AUTOMATYK , ELEKTRYK AUTOMATYK , ELEKTRYK , ELEKTROMECHANIK , MECHANIK.OBSŁUGA SERWISOWA MASZYN HYDRAULIKI SIŁOWEJ , AUTOMATYKI I ZABEZPIECZEŃ , CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
"CLIMA SOLUTIONS" S.C. - 2016-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowejWsparcie pracy produkt managerówWysyłanie zamówień od klientów do dz. DystrybucjiInformowanie klientów o wysyłce towarów/ ich brakuBieżąca sprzedaż towarówObsługa spotkań dz. HandlowegoWystawianie dokumentów sprzedaży( zadanie dodatkowe)Inne zadania związane z bieżącym funkcjonowaniem firmy
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Radom (mazowieckie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)
Współpraca z zespołem bibliotekarzyw zakresie promocji, współpraca z samorządami, mediami lolalnymi. regionalnymi i ogólnopolskimi, informowanie o wydarzeniach planowanych w Bibliotece i Izbie regionalnej,sporządzanie i redagowanie dokumentacji, redagowanie tekstów, dokumentacji zdjęciwej z wydarzeń i imprez o charakterze promocyjno- kulturalnym prowadzonych przez Bibliotekę i Izbę Regionalną, przygotowanie i gromadzenie bieżącej dokumentacji w tym projektów pism w związku z realizacją zadań, planowanie, koordynacja, współorganizacja i promocja imprez o charakterze promocyjnym, wydarzeń kulturalnychw gminie Zielonki i poza regionem. w którym zaangażowane są Biblioteka i Izba regionalna, kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych tj.banerów, ulotek, broszur, tekstów reklam, artukułów do prasy i na strony www. itp(opracowanie koncepcji, redakcja, wybór i opracowanie zdjęć, współpraca z drukarnią)
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Zielonki (małopolskie)