SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Krosno oferta pracy Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych. Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców. Kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czajkowskiego 82, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych. Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców. Kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
Data zakończenia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub francuskiego, podstawowa znajomość j. angielskiego, znajomość technik sprzedaży,praktyczne doświadczenie w sprzedazy i obsłudze klienta, mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego,
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Czajkowskiego 82, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy:
Główny profil działalności stanowi produkcja stojaków ekspozycyjno-reklamowych z metalu. Prace projektowe wykonywane są przy pomocy nowoczesnych programów komputerowych (Solid Works Profesional, Cinema 4D), które pozwalają na wizualizację powstająceg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych, nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy, obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków, kompleksowa realizacja zleceń koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych.
"NORTHGATE LOGISTICS" ANNA KRZYŚKO-VASKOVIĆ - 2017-01-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radomia (lubuskie)
Odbiór z magazynu, załadunek na samochód, dostawa i rozładunek towaru u odbiorcy (zgodnie z zamówieniami i fakturami).
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Tarnów (małopolskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: kreatywność, praca w zespole, znajomość rynku europy Wschodniej (branża- handel hurtowy), uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego dobrze. Ogólny zakres obowiązków: planowanie , koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych, współpraca z dostawcami przedsiębiorstwa, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Lublin (lubelskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-29 - Nałęczów (lubelskie)
nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
Badanie i analiza rynku libijskiego i rynku polskiego w związku z realizacją współpracy pomiędzy firmami polskimi i libijskimi w przedmiocie importu i eksportu towarów.
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-05-04 - Sieradz (łódzkie)
- Prowadzenie obsługi wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)- Generowanie przelewów na konta osobiste pracowników oraz potrąceń na rachunki wierzycieli- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych i korygujących ZUS, obsługa programu Płatnik - Dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie rozliczeń rocznych i informacji PIT- Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń PFRON - Uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących wynagrodzeń osobowych i bezosobowych - Obsługa dobrowolnych ubezpieczeń grupowych pracowników w ramach zawartych umów
"ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Przygotowanie dokumentów wstępnych do wyceny, uczestnictwo przy wizji nieruchomości i analiza rynku nieruchomości.
INVEST - 2017-07-06 - Konin (wielkopolskie)
realizacja sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów firmy m.in. pochodzenia wietnamskiego, dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-01-26 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja działań z zakresu media relations, w zakresie kształtowania i utrzymywania dobrych relacji z darczyńcami i podmiotami spierającymi działalność stowarzyszenia, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych oraz informacji związanych z działalnością stowarzyszenia, prowadzenie strony internetowej, kont social media i fanpagey stowarzyszenia, realizacja działań wspierających działalność funraisingową
Stowarzyszenie Pomocy Młodz. i Dzieciom Autystycznym oraz Młodz. i Dzieciom o Pokr. zaburzeniach "Wspólny Świat" - 2017-09-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
ksiegowość, finanse, rozliczanie pracowników
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie produkcji, fakturowanie.
Maciej Kizior Company Solo - 2017-05-08 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Współpraca z innymi działami.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
bieżące planowanie i realizacja zaopatrzenia oraz rozliczanie stanów magazynowych na potrzeby realizowanych w firmie projektów; planowanie dostaw, realizacja zamówień krajowych i zagranicznych, negocjowanie cen, aktualizacja danych w systemie bazodanowym
elPLC Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język francuski,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
- tworzenie ofert dla klientów,- wystawianie faktur,- przyjmowanie reklamacji,- sporządzanie zamówień zakupowych,- analizowanie wyników sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Podbrzezie Dolne (lubuskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa klienta, przyjmowanie paczek kurierskich, pakowanie zamówień, wystawianie paraganowów i faktur, tworzenie opisu produktów. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o czystość w lokalu. Mycie naczyń kuchennych i stołowych. Obróbka wstępna warzyw i owoców. Praca w godzinach: 10.00-18.00; 17.00-21.00.
TOMREST Tomasz Wąsiak - PRESS CAFE RADIOWA - 2015-12-03 - Opole (opolskie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
pozostali operatorzy
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)