SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, monitorowanie rynku i analiza konkurencji
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, monitorowanie rynku i analiza konkurencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość jednego z języków obcych: angielski, niemiecki, francuski, rosyjski, hiszpański lub inny
Nazwa pracodawcy:
SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5993172742
danePracodawcy_regon: 08124563200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0861
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935140
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.11.2020
Oferta pracy ważna do: 01.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?026c74c19fe22fc6cbedf3f8396441e3
Podobne oferty pracy
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z określonymi celami; utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z kontrahentami i dostawcami zagranicznymi; tworzenie i archiwizowanie dokumentacji sprzedaży, dokumentów importowych, exportowych
Asten Group Sp. z o.o. - 2019-11-18 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji, kontrola i obsługa dostaw, współpraca z klientem, zewnętrzne badanie rynku, poszukiwanie dostawców
Wireland Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytów (pomorskie)
kreowanie kampanii marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Piła (wielkopolskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy na rynku, sporządzanie raportów marketingowych, kontakt z klientem zagranicznym handel wyrobami z marmuru
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych, rozliczenie środków unijnych i dofinansowań,naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2019-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.po.gov.pl w zakładce oferty pracy.- Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze specjalisty do spraw zamówień publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach.- Liczba etatów 1- Miejsce pracy Prokuratura Okręgowa w Katowicach Wydział VII Budżetowo Administracyjny, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora wykonuje zadania polegające w szczególności na:1. przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie objętym ustawą Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Pzp, a w szczególności:- ustaleniu wartości zamówienia, przygotowaniu wniosku o udzielenie zamówienia, zarządzenia o powołaniu Komisji ds. udzielenia zamówienia publicznego, zwanej dalej Komisją;- dokumentowaniu czynności podejmowanych przez Komisję;- opracowywaniu projektów dokumentów przygotowywanych przez Komisję, w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Komisji;- obsłudze techniczno-organizatorskiej i sekretarskiej Komisji;- dbałości i ochronie dokumentacji postępowania, protokołów, ofert oraz pozostałych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w trakcie jego trwania; - inne czynności polecone przez Przewodniczącego Komisji lub przełożonego.2. przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur udzielania zamówień w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp oraz w innych trybach pozaustawowych.- prowadzeniu ewidencji wniesionych: wadiów, zabezpieczeń należytego wykonania umów i gwarancji oraz nadzorowaniu terminowości ich zwrotu. - przygotowywaniu projektów umów w ramach prowadzonych postepowań oraz uzgadnianiu ich treści z Kierownikiem Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Radcą Prawnym, Głównym Księgowym oraz Dyrektorem Finansowo-Administracyjnym.- czuwaniu nad ciągłością realizowanych umów oraz zleceń inicjując proces ich kontynuacji.- czuwaniu nad prawidłowym przebiegiem realizacji zawartych umów.- wprowadzaniu dane z prowadzonych postepowań do wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych obsługujących proces zamówień publicznych - przygotowywaniu danych do projektu planu zamówień publicznych i uczestnictwie w jego opracowaniu.- opisywaniu faktur i rachunków pod względem zgodności ze zleceniem lub umową, zakresem realizacji i ceną umowną, a także potwierdzaniu stosowania przepisów ustawy Pzp. - sporządzaniu i uczestnictwie w sporządzaniu sprawozdań lub informacji dotyczących powierzonego zakresu czynności.- sporządzaniu projektów pism wychodzących z Wydziału VII Budżetowo-Administracyjnego.- czuwaniu nad prawidłowym kompletowaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji po wykonaniu usługi lub zakupu.- przygotowywaniu do archiwizacji dokumentacji sporządzonej w ramach swoich obowiązków służbowych.- wykonywaniu innych czynności zlecanych przez przełożonych.Godziny pracy: 7:30-15:30.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2020-06-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-11-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych. Wystawianie dokumentów handlowych (faktury, WZ, dowody wpłaty). Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa poczty mailowej. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Meblotechnika Sp. z o.o. - 2020-10-15 - Kleszczewo (pomorskie)
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2020-02-03 - Rybnik (śląskie)
Praca w salonie kosmetycznym, promowanie kosmetyków
Elit Service sp. z o. spółka komandytowa - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej oraz osobowej, przygotowywanie i prowadzenie zamówień publicznych, prowadzenie gospodarki materiałowej i środków trwałych.Zatrudnienie od 15 czerwca 2020r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę 7.00-15.00
WIELKOPOLSKIE CENTRUM MEDYCYNY PRACY - 2020-05-11 - Piła (wielkopolskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I UPUBLICZNIANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNYCHDANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw rozliczeń transportowych - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka angielskiego.
"ZET TRANSPORT" Spółka z o.o. - 2017-04-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż części zamiennych do silników przemysłowych i morskich.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zielona Góra (lubuskie)
WYSZUKIWANIE KONTRAHENTÓW, NOWYCH KLIENTÓW (ODBIORCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH) NA KUBIE I W KRAJACH AFRYKI PÓŁNOCNEJ. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MOTORYZACYJNEGO W TYCH KRAJACH. NEGOCJOWANIE UMÓW I WARUNKÓW ZBYTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH. KONTAKTY Z POTENCJALNYMI KONTRAHENTAMI NA KUBIE.
STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW - 2017-05-04 - Stróżewko (mazowieckie)
1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-09-12 - Brzeszcze (małopolskie)
Produkcja pieczywa w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid oraz praktyka na stanowisku. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.WYMAGANA PRAKTYKA
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-02-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- aktywna, osobista obsługa klientów prywatnych i instytucjonalnych oparta o fachowe doradztwo- opracowywanie ofert handlowych, doprowadzanie do sprzedaży oraz podpisywania umów- realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wizerunek firmy, jakość i czystość salonu- praca według standardów i procedur firmy- raportowanie do przełożonych
DOMKOW Justyna Kowalska - 2017-08-31 - Oświęcim (małopolskie)
nadzór hal produkcyjnych oraz procesów produkcyjnych co do tradycyjnej receptury kuchni arabskiej, obsługa rynku tureckiego i arabskiego
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
SORAIKHANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
stałe poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowychrealizacja założonych budżetów sprzedażyaktywne uczestnictwo w planowaniu polityki cenowej i promocyjnej firmy w odniesieniu do partnerów zagranicznychplanowanie zapasów magazynowych gotowych produktów przeznaczonych na eksport oraz kontrola płatności
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-12-11 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
wykonywanie prac związanych z użytkowaniem lasu, hodowla lasu, konserwowanie maszyn leśnych przy użyciu prostych narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kaszuny (warmińsko-mazurskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-02-22 - Sieniawa (podkarpackie)
Praca przy urządzeniach pralniczych
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Gdynia (pomorskie)