SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Rybnik oferta pracy FHU BOSSY BEATA BOSY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: FHU BOSSY BEATA BOSY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 45, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: FHU BOSSY BEATA BOSY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 45, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Adres strony pracodawcy: www.e-bossy.pl
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż tuszów, tonerów, sprzętu biurowego.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2020
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6bb45d9ba63c1271b9539950bef0320b
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-02-23 - Bytom (śląskie)
- Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla- Pozyskiwanie najlepszych kandydatów metodą Direct Search- Przeprowadzanie wywiadów z kandydatami - rozmowy kwalifikacyjne- Budowanie bazy kandydatów- Redagowanie ogłoszeń o ofertach pracy w mediach- Utrzymywanie długotrwałych realizacji z klientami firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy
HR INVEST LABUDDA MAGDALENA - 2019-02-12 - Miszewo (pomorskie)
Nauczanie przedmiotów żywieniowych
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH -NIEPUBLICZNE TECHNIKUM ZAWODOWE W NOWYM MIEŚCIE - 2018-03-27 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
weryfikacja CV, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych oraz tworzenie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczejDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Pruszków (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie ochrony roślin, prace magazynowe.Praca jednozmianowa w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2019-01-29 - Skarżyn (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji księgowej ksiąg rachunkowych dla pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Jacentów (świętokrzyskie)
wykonywanie instalacji elektrycznychmontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznegowykonywanie pomiarów elektrycznychwycena i przemianowanie robót
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Chorzów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ W CDKIIT, OPIEKA MERYTORYCZNA, ARTYSTYCZNA I TECHNICZNA NA DZIAŁAJĄCYMI W FILI ZESPOŁAMI ARTYSTYCZNYMI, KOŁAMI I KLUBAMI ZAINTERESOWAŃ, OPROWADZANIE WYCIECZEK PO EKSPOZYCJI MUZEALNEJ CDKIIT, ORGANIZACJA WYSTAW, PLENERÓW MALARSKICH, SZKOLEŃ ORAZ INNYCH DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PROMOCJĄ DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, POZYSKIWANIE GRANTÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW KULTURALNYCH.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY IM. KATARZYNY SOBCZYK W TYCZYNIE - 2018-12-20 - Tyczyn (podkarpackie)
Pełna obsługa klienta w zakresie sprzedaży, kupna, wynajmu oraz najmu nieruchomości; rozmowa telefoniczna z klientami, umawianie spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Będzin (śląskie)
kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Piła (wielkopolskie)
przyjmowanie zleceń spedycyjnych i udzielenie porad związanych z procesami spedycyjnymi, prowadzenie planu załadunku i rozladunku, zawieranie zlecen o przewóz, sporządzanie dokunentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Harta (podkarpackie)
- obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanieopisów produktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługaklientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. -biegła obsługa komputera i Internetu; - bardzo dobra organizacja pracy izaangażowanie - zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura -kompletowanie i weryfikacja dokumentacji związanej ze sprzedażąproduktów - współpraca z innymi współpracownikami spółki -dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość językaniemieckiego Kontakt pod numerem , praca w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-01 - Stare Siołkowice (opolskie)
Umowy cywilnoprawne, umowy o pracęNadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP dla PracownikówSporządzanie zaświadczeń do celów mieszkaniowych, MOPS-u, UP, kredytów i pożyczek, sądu, ZUS i innych na prośbę PracownikaObsługa dofinansowań PFRONwyliczanie kwot do odpisu PFRONPrzyjmowanie stron w sprawach pracowniczych w zakresie w/w pracWprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie dokumentów do syst. księgowego, księgowanie dokumentów, prowadzenie i uzgadnianie sald, prowadzenie i uzgadnianie sald - factoring
HEGELMANN TRANSPORTE SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Częstochowa (śląskie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zawieranie umów, pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, przepisywanie liczników,
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Poszukiwanie oraz kwalifikowanie potencjalnych Klientów zgodnie z polityką firmy;- Współtworzenie polityki marketingowej oraz aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży;- Przygotowanie i redagowanie materiałów reklamowych oraz marketingowych;- Organizacja działań promocyjnych wspierających sprzedaż, eventów;- Spotkania z Klientami, negocjacje, przygotowywanie ofert;- Obsługa sekretariatu;
P.P.U.H. "Inter-Castor" Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Połupin (lubuskie)
wykszałcenie średnie, staż pracy min. 6 m-cy na stanowisku specjalista ds reklamy, prawo jazd kat. B, kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosownych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zkupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Słupno (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińkich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-weryfikacja rodzajów dokumentacji,-przygotowanie dokumentów do skanowania,-skanowanie dokumentacji,-wprowadzanie obrazów dokumentów do systemu KS-SOMED,-udostepnianie dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej,
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Łódź (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku powinna:administrować infrastrukturą wirtualną klaster + macierz SAN - usuwanie awarii, administrować serwerami na maszynach wirtualnych (Windows, Linux), rozwiązywać zagadnienia sieciowe - switching/routing, administrować serwerem www - nginex, konfigurować polityki firewall, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazy danych Progress,administrować domeną Active Directory, administrować serwerami aplikacji, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazodanowy system biblioteczny, konfigurować zdalne połączenia wszystkich fili bibliotecznych (VPN), zarządzać backupami, zarządzać oprogramowaniem antywirusowym, zarządzać siecią WiFi,nadawać i odbierać uprawnienia w systemie kontroli dostępu, obsługiwać telefonię VoIP, obsługiwać urządzenia RFiD, obsługiwać kolektory danych.
Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach - 2017-03-31 - Tychy (śląskie)
Prace związane z budową sieci światłowodowych - zaciąganie kabli i przewodu światłowodowego w studzienkach,doprowadzanie instalacji do bloków. Prace wymagające sprawności manualnej z uwagi na delikatność kabli światłowodowych. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Częstochowa (śląskie)
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chełm (lubelskie)
prace administracyjno biurowe w zakresie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Poznań (wielkopolskie)