SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami i dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, pomoc w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami i dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, pomoc w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w równoważnym systemie pracy w Kołobrzegu.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjno-Sanatoryjny PEREŁKA Z. i H. Iwaszko - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa biura, fakturowanie, magazynowanie
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-12-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykrawanie podstawowych elementów z tuszki drobiowej (pierś/ skrzydło/ noga); trybowanie elementów z kością na liniach trybowania ręcznego hali rozbioru drobiu, ręczne doczyszczanie elementów drobiowych
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2018-05-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE PRODUKTÓW DO SKLEPU INTERNETOWEGO ORAZ AKTUALIZACJA OFERTY,•DBANIE O OFERTĘ PRODUKTOWĄ NA MEBLE.PL ORAZ NA INNYCH PLATFORMACH ( NP. HOMEBOOK, CENEO ),•PRZYPORZĄDKOWANIE REKOMENDOWANYCH PRODUKTÓW DO ARTYKUŁÓW PORADNIKOWYCH,•MONITOROWANIE PROWADZONYCH DZIAŁAŃ, ANALIZA EFEKTYWNOŚCI ORAZ RAPORTOWANIE WYNIKÓW.WYMAGANIA:•SPRAWNA OBSŁUGA KOMPUTERA ORAZ BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W INTERNECIE,•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU INTERNETOWEGO,•MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY.
MEBLE.PL SA - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KIERUNKÓW ZBYTU WYROBÓW MEDYCZNYCH PRODUKOWANYCH PRZEZ FIRMĘ. NAWIĄZYWANIE I UTRZYMANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z KLIENTAMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, FAKTUROWANIE.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wołów (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników w zakresie umów o pracę tymczasową, umów o pracę oraz umów cywilno- prawnych, prowadzeniem dokumentacji personalnej oraz rozliczaniem kadrowych ( urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wireland Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Bytów (pomorskie)
Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy na budowie, zgłaszanie wniosków dot. wymogów BHP, przedstawianie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
TERMOKOR KAEFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Kwidzyn (pomorskie)
raportowanie w jezyku koreańskim, tłumaczenia i sporządzanie dokumentów w jezyku koreańskim i angielskim, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zaścianki (podlaskie)
Przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, docieplanie budynków, zakładnie stolarki budowlanej, drobne prace budowlane, utrzymanie czystości na terenie budowy, wykonywanie pozostałych robót budowlanych i wykończeniowych. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)
prace pomocnicze w sekretariacie
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstwa w zakresie lokalnego oraz międzynarodowego handlu. Prowadzenie prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży. Prowadzenie działań reklamowych i marketingowych. Reprezentowanie firmy na licznych spotkaniach (targach, ekspozycjach) międzynarodowych. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 w Ligocie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ligota (śląskie)
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- obsługa kasy fiskalnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gogolin (opolskie)
Sterowanie procesu przyjecia i transportu materiału do utylizacji. Praca na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Kraków (małopolskie)
wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)
kontakt z klientem w sprawach dotyczących jakości produkcji,rozpatrywanie reklamacji,opracowanie planu poprawy we współpracy z działem produkcyjnymPPAP,przygotowywanie raportow 8D,tworzenie dokumentacji związanej z zatwierdzeniem procesu produkcji,współpraca w zespołach interdyscyplinarnych w zakresie tworzenia dokumentów takich jak FMEA,ControlPlan
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-10-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy organizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku dnia 22.01.2016 r. o godz. 10:00 w sali 207 (II piętro)
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Nauka/pomoc w:-kompletowaniu i tworzeniu materiałów szkoleniowych-przygotowywaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych-administrowaniu internetowaj platforny szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sopot (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży-sprzedaż urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, pozyskiwanie klientów, wyjazdy na teren województwa dolnośląskiego. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Przygotowanie potraw kuchni ukraińskiej ,ocena wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi, obróbka surowców.
MAłA GASTRONOMIA ZBIGNIEW MIROSŁAW - 2017-07-12 - Bogucin (lubelskie)
- zaopatrzenie biura w materiały i urządzenia biurowe oraz inne niezbędne wyposażenie,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, negocjowanie warunków umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,- wsparcie Koreańskich Managerów,- koordynacja spraw administracyjno-technicznych związanych z funkcjonowaniem firmy (flota samochodowa, budynki, media, utrzymanie czystości itp.),- prowadzenie ewidencji i zakupy odzieży roboczej,- koordynacja spraw związanych z przepisami dot. ochrony środowiska, przepisów BHP, PPOŻ,- przygotowywanie zestawień / raportów / prezentacji. Firma oferuje: - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,- Pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,- Stałą formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,- Po okresie próbnym zapewniamy prywatą opiekę medyczną LuxMed oraz dofinansowania z ZFŚS,- Możliwość skorzystania z karty sportowej MultiSport,- Przyjazną atmosferę pracy.Praca w godz.: 7:30-16:00 (pół godziny bezpłatnrej przerwy). Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediachinteraktywnych, działanie medilane w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści nezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)