SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Częstochowa oferta pracy Rombor Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, budowanie trwałych i długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi, dbanie o pozytywny wizerunek Firmy, monitoring konkurencji, realizacja celów i planów sprzedażowych na rynku CEE oraz regionu Polski południowej i północnej.
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Rombor Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeźnicka 8, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, budowanie trwałych i długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi, dbanie o pozytywny wizerunek Firmy, monitoring konkurencji, realizacja celów i planów sprzedażowych na rynku CEE oraz regionu Polski południowej i północnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kompetencje biznesowe i komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z klientami, wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość języka rosyjskiego mile widziana, wykształcenie min. średnie lub wyższe mile widziane techniczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Rombor Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Rzeźnicka 8, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
można wydać skierowania ale najpierw przed osobistym spotkaniem wymagany kontakt tel. 34 372 33 84, CV ze zdjęciem można również przesyłać na adres email: praca (at) rombor.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Rzeźnicka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.09.2019
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 26.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9ebe0efabed5cb08a818bc48743e177
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Treecon Sp. z o. o - 2019-09-25 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa fanpage Facebook - uaktualnianie informacji oraz dokumentówna stronie www - obsługa istniejących już kampanii AdWords (powcześniejszym szkoleniu) - dbanie o infrastrukturę sprzętu komputerowegow firmie.
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
• Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw transportu międzynarodowego. Godziny pracy 7:30-15:30.
A.J.M. TRANSPORT AMELIA SKIBA - 2018-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2016-03-17 - Zawiercie (śląskie)
pozyskiwanie klientóe, prowadzenie dokumentacji, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Malbork (pomorskie)
doradca klienta, pozyskiwanie wolnych klientów, prace biurowe, bieżąca obsługa
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Częstochowa (śląskie)
Do obowiązków agenta celnego należy, między innymi: przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odprawy celnej, dokonywanie zgłoszenia celnego, uiszczanie należności celnych. Praca na dwie zmiany w godz. 8-16 i 14-22
A.T.Trading Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Zbuczyn (mazowieckie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH I EUROPEJSKICH; PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Grójec (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia baz danych ze specyfikacją rodzaju pakowań i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontakt z kontrahentami międzynarodowymi
Hurmak Polska Sp.z o.o. - 2018-04-12 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2017-01-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Znajomość przepisów i zasad BHP, branie udziału w szkoleniach i instruktażu z tego zakresu, rekrutacja pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie środków z UE oraz instytucji krajowych i zagranicznych na działalność edukacyjno-doradczą i wydawniczą, wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy fiansnowej lub współfinansowanej ze środków UE lub innych instystucji krajowych lub zagranicznych, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, realizacja zadań związanych z rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich. Umowa o pracę na zastępstwo (powyżej roku), jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: 71-339-80-21 lub kadry (at) dodr.pl lub listownie.Informacja o ofercie w sali: C, D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie w oparciu o dokumenty odpowiednich procedur niezbędnych do realizacji zamówień publicznych oraz współuczestniczenie w pracach komisji przetargowych, opracowywanie umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ramach prowadzonych postępowań.Oferujemy:- kursy, szkolenia;- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- możliwość awansu zawodowego.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2020-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątklu w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Raszyn (mazowieckie)
oferta dla osób do 30 roku życia-Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
- utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,- sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Pracodawcy,- stałe pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych, - obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klientów w sytuacjach problemowych,- podejmowanie działań wspierających sprzedaż, - regularne raportowanie wyników sprzedaży przełożonym.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DS IMPORTUORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA, ZAOPATRZENIE RYNKU UKRAIŃSKIEGO I BIAŁORUSKIEGO.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚC PROGRAMU MICROSOFT OFFICE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Łęg Przedmiejski (mazowieckie)
Wykształcenie mile widziane wyższe z zakesu ekonomia, finanse, rachunkowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, mile widziana znajomość rozliczania osób oddelegowanych do pracy za granicą, znajomość MS Office i Płatnik, mile widziana znajomość prog.Optima, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; zakres obowiązków: obsługa klientów biura w zakresie kadr, płac i ZUS, sporządzanie dokumentów kadrowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji i listy płac, rozliczanie czasu pracy pracowników, miejce pracy Gliwice
BIURO RACHUNKOWE "PARTNER-ML" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży towaru przez internet, wprowadzanie towaru do bazy towarów w klepie internetowym, aktualizacja towaru w bazie, dbałość o terminową realizację sprzedaży( wysyłka i potwierdzenie odbioru towaru), kontrola rotacji towaru, kontakt telefoniczny i elektroniczny z klientem sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientów sklepu internetowego poprzez rozpowszechnianie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - Niezależnie zarządzanie rocznymi recenzjami ustawy Sarbanes-Oxley (SOX) na temat globalnych procesów biznesowych PMI (Konsolidacja, sprawozdawczość finansowa, podatki korporacyjne, postępowanie sporne itp.); Organizacja testów z właścicielami procesów biznesowych, koordynacja recenzji SOX z zewnętrznymi biegłymi rewidentami aż po sprawozdawczość, śledzenie i ocena braków; -Zarządzanie i prowadzenie w sposób autonomiczny różnych rodzajów kontroli wewnętrznych, w tym audytów systemów informacyjnych i dochodzeń ad hoc; -Zarządzanie, przygotowywanie i doroczne szkolenie dla filii PMI / globalnych funkcji; Zapewnienie w możliwie najszerszym zakresie, że oddziały / funkcje globalne odpowiednio dokumentują i testują czynności kontrolne oraz że są one logicznie powiązane z podstawowymi kontrolami SOX; -Analizowanie skonsolidowanych raportów dotyczących postępów, czasu i kosztów związanych z oddziałem; -Analiza procesu zgłaszania nieprawidłowości dla oddziałów PMI / globalnych funkcji zapewniających jakość i spójność opisów niedoborów. Kontakt z organizacjami powiązanymi / globalnymi funkcjami w celu zapewnienia alternatywnych rozwiązań w odniesieniu do niewyrównanych braków. Upewnienie się, że ocena niedociągnięć na koniec roku jest zgodna z odpowiednimi wytycznymi i że wielkość została odpowiednio oceniona.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kraków (małopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku szwedzkiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)