SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Białka Tatrzańska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: ob
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Białka Tatrzańska (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białka Tatrzańska, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: ob
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka Tatrzańska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tatrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Adres pracodawcy:
Ks. Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie wymagane
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tatrzański
Gmina pracodawcy: Zakopane
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakopane
Ulica pracodawcy: Ks. Stolarczyka
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 10.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zamawianie części zamiennych i podzespołów, organizowanie aukcji zakupowych, archiwizowanie dokumentów
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, sporządzanie listy płac etc.
KANCELARIA PODATKOWA FISKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
DSA Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Tarnów (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-05-07 - Legnica (dolnośląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
EDIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Katowice (śląskie)
Budowanie i rozwijanie relacji z klientem, prezentacja oferty produktowej. Prezentacja firmy na zewenątrz oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek. Budowanie baz klientów, przygotowywanie dokumentacji, wspieranie innych działów, sporządzanie wycen.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lublin (lubelskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP.Prowadzenie dokumentacji BHP i PPOŻ zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi.Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (wstępne i okresowe).Zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień).Opracowanie i wprowadzanie procedur, instrukcji oraz regulaminów związanych z BHP.Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego.Kontrola stanowisk pracy oraz hali produkcyjnej.Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń.Koordynacja projektów związanych z dostosowaniem maszyn do wymogów BHP.Współpraca z publicznymi organami kontroli (PIP, PIS, UDT).Zarządzanie odzieżą roboczą i środkami ochrony.Nadzór nad substancjami chemicznymi, kartami charakterystyki substancjiReprezentowanie spółki oraz doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska.Prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie gospodarki odpadami.Nadzór nad przestrzeganiem oraz wykonywaniem zaleceń wynikających z decyzji administracyjnych.
CELL-FAST Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Codzienna obsługa klienta krajowego, zagranicznego, wprowadzanie zamówień do systemu, terminowa realizacja, koordynacja transportu i dostaw. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.30.
Avery Dennison Polska Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pruszków (mazowieckie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych oraz dla zleceniobiorców, naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
W/G ZAKRESU CZYNOŚCI
Paweł Trzaskawka PHU Cieplik-Bud - 2016-09-19 - Niechanowo (wielkopolskie)
budowa i montaż sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, roboty ręczne, ziembne, układanie rur w wykopach
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej( umowy, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe), przygotowywanie danych do płac oraz naliczanie wynagrodzeń, przygot. rapartów kadrowych informacji dla ZUS, GUS,PFRON, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji m.in. PIT, PFRON, ZUS, prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, nadzór nad szkoleniami BHP, badaniami lekarskimi, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników.
RAGEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-03 - Głogów (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej do teczek osobowych lub przekazywania do archiwum zewnętrznego. Umowa zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca ok. 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku, między 6:00 a 19:00 (ilość godzin dziennie do uzgodnienia).
ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)
Rozwożenie materiałów, wykonywanie zleconych prac. W przypadku posiadania prawa jazdy kat.C oraz C1E dodatek do wynagrodzenia.
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie jadłospisów, sporządzanie asygnat.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-03 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Stanowisko specjalisty ds.sprzedaży i logistyki w Safari s.j. to osoba odpowiedzialna za obsługęsprzedaży,koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów aby zapewnić ciągłość wykonywanych zadań sprzedażowo-przewozowo-dystrybucyjnych.
Safari spółka jawna - 2016-09-23 - Żabia Wola (lubelskie)
- odpowiedzialność za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych- realizacja nowych standardów sprzedaży opartych na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta- obsługa Klientów nowych oraz współpraca ze stałymi Klientami firmy- przygotowywanie ofert dla Klientów- realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Beata Marchewka - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-17 - Opole (opolskie)