SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Chodzież oferta pracy WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie szkoleń, analizowanie rynku pracy dot. potrzeb szkoleniowych, rekrutacja: kwalifikowanie kandydatów na szkolenia ,nawiązanie współpracy z lokalnymi pracodawcami, zewnętrznymi instytucjami tj. szkoły , urzędy pracy, Mops. , PCPR, kuratorzy sądu, monitorowanie efektywności szkoleń.
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie szkoleń, analizowanie rynku pracy dot. potrzeb szkoleniowych, rekrutacja: kwalifikowanie kandydatów na szkolenia ,nawiązanie współpracy z lokalnymi pracodawcami, zewnętrznymi instytucjami tj. szkoły , urzędy pracy, Mops. , PCPR, kuratorzy sądu, monitorowanie efektywności szkoleń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pełna zdolność do czynności prawnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sprawne posługiwanie się pakietem MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sumienność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe : na podobnym stanowisku ( mile widziane)
Nazwa pracodawcy: WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
28 Czerwca 1956 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: www.wielkopolska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: 28 Czerwca 1956
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 22.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kotlin (wielkopolskie)
pomoc przy obsłudze klientów; przygotowanie sukni ślubnych do przymiarek i odbiorów; pełny etat - możliwość uzgodnienia niższego wymiaru czasu pracy 3/4 etetu; jedna zmiana 10.00-18.00, soboty 10.00-14.00;
CENTRUM ŚLUBNE AGDAR AGNIESZKA POBIEDZIŃSKA - 2018-06-29 - Zgorzelec (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Chojnice (pomorskie)
sprzedaż sprzętu elektronicznego
Elektrons Mateusz Lisik ; Wieruszów - 2016-05-24 - Wieruszów (łódzkie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
organizacja, planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego pracowników oraz kwaterowanie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów i obsługa GPS menager, zarządzanie narzędziami, wyposażeniem i materiałami, realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora, bieżące kontakty z pracownikami
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Firma Usługowa MIDom - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli światłowodowych- pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Doradzanie klientom sklepu zoologicznego, ciągłe poszerzanie wiedzy branżowej, dbanie o czystość w miejscu pracy, opieka nad zwierzętami, zamawianie i rozkładanie towaru
MACHALSKI MIROSŁAW "ZOO-MAR" SKLEP ZOOLOGICZNY - 2018-05-07 - Racibórz (śląskie)
- Organizacja i prowadzenie pracy opiekuńczo - wychowawczej w powierzonej grupie oraz indywidualnej z wychowankiem. Współpraca z pedagogiem, psychologiem. Prowadzenie dokumentacji wychowanków. Utrzymywanie stałego kontaktu ze szkołą, rodzicami lub opiekunem prawnym. Dbanie o bezpieczeństwo, zdrowie, higienę wychowanków. Dbanie o wyposażenie wychowanków w odzież, obuwie, książki.- Miejsce wykonywania pracy: Placówki Domu Dziecka "Tęcza" na terenie Katowic. - Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto (w tym premia) + dodatek stażowy + dodatek nocny. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym. Placówka czynna jest całą dobę - godziny pracy wg. harmonogramu w systemie 8 lub 12 godzinnym. Praca również w soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie wyższe, zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (art.98). Jeden rok doświadczenia w pracy z dziećmi (tym wolontariat, praktyki zawodowe). Posiadanie pełnej władzy rodzicielskiej oraz wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, jeżeli taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego, zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (art.98). Niekaralność za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi. Umiejętność organizacji pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-255-39-36) lub e-mail: info (at) domtecza.org.pl
DOM DZIECKA "TĘCZA" - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
FABET Przedsiębiorstwo Elementów Budowlanych S.A - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
realizowanie planów sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami (m.in. urzędy miast, urzędy gmin, PKP), pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej, prezentowanie aktualnych promocji i kampanii sprzedażowej, sporządzanie raportów i analiz, negocjowanie warunków handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy.Firma oferuje: zatrudnienie w firmie o rosnącej pozycji na rynku, prowizję od sprzedaży, niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, duże możliwości rozwoju w obszarze sprzedażowym
Keystone Consulting Sp. Z o.o. - 2017-10-10 - Bytom (śląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE,w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-3 Dobra znajomość języka francuskiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
- zakup materiałów, komponentów do produkcji- kontrola i nadzór nad stanami materiałów oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrzynymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2017-06-20 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów i sprzedaż usług finansowych w oddziale, doradzanie kilentom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-19 - Bytom (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów oraz uczestników projektów szkoleniowych dofinansowanych ze środków unijnych- Realizacja kampanii telemarketingowych- Budowanie i utrzymanie relacji z pozyskanymi klientami- Aktywne wsparcie klientów w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych wymaganych do udziału w projekcie- Kompletowanie grup szkoleniowych- Tworzenie i dotrzymywanie harmonogramu szkoleń w projekcie- Przetwarzanie dokumentacji uczestników i dokumentacji szkoleń- Raportowanie i rejestrowanie działań rekrutacyjnych w systemie CRM- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy- Realizacja innych zadań rekrutacyjnych zleconych przez przełożonych- Współpraca z działami wsparcia: logistyka, rozliczenia, etc.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie strategii marketingowych dla obecnych i nowych produktów, tworzenie materiałów marketingowych, współpraca z innymi działami.
MERINGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Kalisz (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ OBUWIA I DODATKÓW GALANTERII SKÓRZANEJ
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Opoczno (łódzkie)
obsługa klientów Centrum Ubezpieczeń
Centrum Ubezpieczeń Wiesława Szychowska - 2016-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prace przy budowie linii elektroenergetycznych wysokich napięć w szczególności prace na wysokości przy montażu osprzętu wysokich napięć, praca w terenie, w delegacji na różnych budowach.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż bezpośredniapozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2017-10-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie zleceń; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-03-28 - Myślina (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
Współudział w opracowywaniu dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej. Opracowywanie dokumentacji systemu alarmowania i powiadamiania. Prowadzenie szkoleń w ramach gotowości bojowej i mobilizacyjnej.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-24 - Zgierz (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA ZAGADNIENIEŃ DOT. PRZEPISÓW OCHRONY ŚRODOWISKAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISKAMIEJSCE PRACY STARGARDCV NA ADRES E-MAIL:ADAM.ODUM (at) ONET.EU
ZAKŁAD USŁUGOWY "ODUM" SPÓŁKA CYWILNA ADAM DYMEK, DARIUSZ POLZIN - 2017-02-08 - Chodzież (wielkopolskie)