SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 5455) Bydgoszcz oferta pracy LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 5455)
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników w Polsce
Data publikacji: 2019-10-08
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niedźwiedzia 7 lok. 2, 85-103 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników w Polsce
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 5455)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
udokumentowane kwalifikacje, bardzo dobra znajomość wschodnich rynków rekrutacji, prawa pracy i przepisów dotyczących legalizacji zatrudnienia cudzoziemców
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy:
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niedźwiedzia 7 lok. 2, 85-103 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
LENEXPO Sp. z o.o. Sp. k., ul. Niedźwiedzia 7 lok. 2, 85-103 Bydgoszcz, kontakt tel. w godz. 10.00-16.00: 52 388-64-90
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Niedźwiedzia
Numer budynku pracodawcy: 7 lok. 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 22.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e804eceb5fbd2f23b20428e3f78ed115
Podobne oferty pracy
Opracowanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa; wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych; przeprowadzanie badania rynku; zaplanowanie budżetu marketingu internetowego. Współpraca z rosyjsko oraz ukraińskojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI -Bank Polski-S.A - 2018-01-04 - Kluczbork (opolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem w zakresie zapytań ofertowych i przygotowywanych ofert, prowadzenie rejestru w systemie ERP, monitorowanie ofert, kontakt z klientem w zakresie potwierdzania zamówień, wystawanie faktur, CV proszę przesłać na adres: infosek (at) hydromechanika.com.pl
Hydromechanika Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-22 - Piaskowiec (pomorskie)
zarządzanie systemem CRM oraz koordynowanie zespołu sprzedaży, kontaktowanie się z różnymi firmami z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, badanie marketingowe oraz identyfikacja nowych szans dla firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-11-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Przygotowanie ofert oraz dokumentacji. Kontakt z partnerami handlowymi. Planowanie i organizacja działań handlowych. Obsługa reklamacji. Wsparcie techniczne i obsługa klientów. - Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Doświadczenie w sprzedaży. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej i zespołu. Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów. Kontakt telefoniczny (32-751-63-65) lub e-mail: rekrutacja (at) newa.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NEWA GRZEGORZ PLUTA - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Pełny zakres czynności wykonywanych w dziale kadr i płac tj. prowadzenie akt osobowych, naliczanie plac, sporzadzanie deklaracji ZUS, podatkowych, obsluga klientów w zakresie doradztwa z prawa pracy.
BIURO RACHUNKOWE S.C. ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2019-04-23 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Świebodzin (lubuskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk. Zarządzanie relacjami z klientem, bezpośredni kontakt z menedżerami i rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami i menedżerami. Wykorzystywanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów. Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych. Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Kraków (małopolskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów:- Telefoniczna obsługa klienta (wyjaśnienie zapytania klienta dotyczącego np. Faktury, kwestii technicznych, nowej oferty),- Weryfikacja poprawności umów- Back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtujących klienta kwesti.i
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Osadzanie patyczków na kulkach lub talarkach lizakowych, pobieranie patyczków, pobieranie produktów do flokowania, dbanie o porządek na stanowisku pracy, dbanie o estetyczne wykonanie zlecenia, stosowanie się do przepisów i norm.
Dagny sp. z o.o. - 2016-12-30 - Nysa (opolskie)
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Opole, Brzeg, Jastrzębie, Kędzierzyn-Koźle,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,dokonywanie odczytów wskazań liczników,rozliczanie kosztów dostawy mediów,opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,bieżący kontakt z lokatorami,bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami. Praca w godz. 7:30-15:30.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Opole (opolskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Lubaczów (podkarpackie)
przygotowywanie potraw kuchnii azjatyckiej
"ZŁOTY SMOK" Regina Majczyna - 2016-02-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
nauka wyszukiwania kontrahentów, pomoc w obsłudze dokumentacj związanej z zamówieniami oraz sprzedażą towarów, nauka redagowania pism, nauka obsługi urządzeń biurowych, bieżące wsparcie działu sprzedaży i działu zakupów, szkolenie BHP i PPOŻ,
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Chorzów (śląskie)
WYMAGANIA: doświadczenie w zakresie projektowania systemów sieci komórkowych (3G, 4G)- umiejętność analizy funkcjonalności zaproponowanej przez zespól współpracujący z operatorami i śledzący obecne trendy na rynku telefonii komórkowej- umiejętność sporządzania dokumentacji technicznej - umiejętność pracy w zespole i selekcjonowania optymalnych rozwiązań z perspektywy technicznej oraz ekonomicznejZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Analiza i projektowanie nowych rozwiązań w zakresie sieci bezprzewodowych w technologii 5G- Sporządzanie dokumentacji technicznej dla opracowanych rozwiązań- wspieranie zespołów programistycznych podczas implementacji opracowanych rozwiązań- rozwiazywanie problemów zgłaszanych przez zespoły testerskie oraz bezpośrednio przez operatorów sieci komórkowychPraca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi (większość cudzoziemców), doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, budowanie i utrzymywania relacji z klientem, pozyskiwaniem nowych klientów, dbałość i wysoką jakość obsługi klienta, realizacja strategii sprzedażowych firmy.
MOSTOSTAL SIEDLCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K. - 2018-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
Pomiar, dokładny projekt sufitów napinanych, nadzór nad pracami montażowymi i wykończeniowymi. Kontakt telefoniczny i e-mail z dostawcami z zagranicy.
PPHU GÓRALCZYK ANETA GÓRALCZYK - 2018-01-22 - Łomża (podlaskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2019-01-31 - Katowice (śląskie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów. Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór. Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków. Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty. Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach. Kontakty z wykonawcami robót budowlanych. Archiwizowanie dokumentów oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych. Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jaworzno (śląskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej i technologii produkcji, dobór, kalkulacja i przygotowanie rysunku technicznego wykonawczego i ofertowego, przygotowywanie i nadzór nad ofertami handlowymi, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych, udoskonalanie i rozwijanie techniczne produktów firmy
NavoTech Inżynieria Środowiska Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Zabrze (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie klierunkowe, znajomość języka angielskiego umożliwiającego czytanie dokumentacji technicznej, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dobry kontakt z klientem. Charakterystyka pracy: kompleksowe wsparcie techniczne związane z obsługą oprogramowania i sprzętu drogą telefoniczną, mailową i zdalną, przygotowanie i konserwacja sprzętu teleinformatycznego ( komputery, peryferia, itd.), rejestrowanie technicznych zgłoszeń, ich analiza oraz opracowywanie rozwiązań, przyjmowanie zgłoszeń klientów oraz ich dokumentacja w systemie.Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: m.czmiel (at) csmm.pl.
CYFROWE SIECI MULTIMEDIALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Radlin (śląskie)