SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Szczecin oferta pracy AGOR HR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH, KONTAKT ZPRACOWNIKAMI, ODBYWANIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH, RAPORTOWANIE WYNIKÓW PROCESÓWREKRUTACYJNYCH, STAŁY KONTAKT Z RESZTĄ DZIAŁÓW W FIRMIE
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AGOR HR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH, KONTAKT ZPRACOWNIKAMI, ODBYWANIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH, RAPORTOWANIE WYNIKÓW PROCESÓWREKRUTACYJNYCH, STAŁY KONTAKT Z RESZTĄ DZIAŁÓW W FIRMIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DYSPOZYCYJNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MIŁE USPOSOBIENIE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy:
AGOR HR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8522662046
danePracodawcy_regon: 385510961
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
danePracodawcy_nrKraz: 23725
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|812
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.09.2020
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 24.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a3f78e80bb90d32314ce9bf5105c0cc
Podobne oferty pracy
Sporzadzanie zapytań ofertowych i odpowiedzi na zapytania ofertowe. Wystawianie poleceń sprzedaży i faktur sprzedażowych. Kontrola prawidłowego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzedażowych. Sporzadzanie miesięcznych raportów z wykonywanych uslug, wystawienie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych. Sporzadzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
aktywne pozypozyskiwanie klientów we wszystkich sektorach rynku, utrzymanie i rozbudowa relzacji z klientem, przygotowanie ofert i prezentacja wg potrzeb klienta, odpowiedzialnośc za sprzedaż produktów rozwiązań, odpowiedzialność za budowanie pozycji marketingowej spółki.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Łuków (lubelskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i produktów niezbędnych dla funkcjonowania zakładu,kontrolowanie terminowości dostaw,wspieranie procesu selekcji dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert, ich wycenę, określenie poziomu jakości i analizę warunków finansowych dostawców,wspieranie relacji z wybranymi dostawcami poprzez negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców, cen, warunków kontraktu,zapewnienie technicznej i operacyjnej pomocy dla działań wszystkich działów związanych z zakupami,analizowanie i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-01-27 - Myszków (śląskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Organizuje, nadzoruje, realizuje i kontroluje działalność przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjnej związaną z ochroną środowiska stosując przepisy prawa w tej dziedzinie; prowadzi monitoring i badania stanu środowiska; określa i analizuje parametry charakteryzujące stan zanieczyszczenia; prognozuje zmiany w środowisku wynikające z działalności gospodarczej człowieka; podejmuje decyzje i wydaje pozwolenia związane z ochrona środowiska; sporządza raporty i opracowania dotyczące wpływu różnych przedsięwzięć na środowisko; prowadzi dokumentację wynikającą z przepisów ochrony środowiska.
Marcin Podlaszczuk - 2019-03-06 - Większyce (opolskie)
przyjmowanie i realizowanie zamówień-dewocjonaliów kościelnych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wieluń (łódzkie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2019-04-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Ustalanie strategii sprzedaży przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grójec (mazowieckie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie zagadnień rolniczych związanych głównie w technologią produkcji roślinnej/zwierzęcej; korzystanie ze środków pomocowych dla rolnictwa
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON, nadzów nad archiwum akt osobowych i innej dokumentacji
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica - 2020-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności: elektrotechnika, górnictwo; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywna znajomość języka angielskiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych oraz zagadnień z dziedziny hydrauliki siłowej, obsługa programu CAD; prowadzenie badań i pomiarów maszyn i urządzeń, prowadzenie prac przygotowawczych do realizacji powierzonych zadań, udział w tworzeniu stanowisk badawczych, współudział w realizacji prac badawczo-rozwojowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-09-28 - Gliwice (śląskie)
Streczowanie gotowych elementów, przygotowanie końcowe produkcji.
EDUFIT Sp. z o. o. - 2018-06-22 - Stryszów (małopolskie)
Opis Stanowiska:- rozwijanie nowej oraz umacnianie obecnej bazy klientów i dostawców- przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych- optymalizacja kosztów zakupów- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów- realizowanie przyjętych celów marketingowychMiejsce pracy: Wrocław, ul. Buforowa,Kontakt kandydata z pracodawcą: 71 3368709, sekretariat (at) doltech.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony,Sala C
DOLTECH Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- kompletowanie części (elementów mebli) do montażu;- na podstawie dokumentacji technicznej składanie poszczególnych elementów mebli w całość w ustalonej kolejności;- obsługa maszyn i urządzeń (np. wiertarka ręczna, wkrętarka, narzędzia pomiarowe, klucze imbusowe);- montaż w meblach okuć i akcesoriów meblowych;- zgłaszanie ewentualnych wad mebli producentowi;- dokonywanie drobnych napraw, likwidowanie drobnych usterek;- transport mebli do klienta
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakres obowiązków:- kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.Oferujemy:- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,- umowę o pracę,- motywacyjny system wynagrodzeń,- możliwość wyjazdów zagranicznych i podnoszenie kwalifikacji.
ATLANTIS TRAVEL Monika Kastelik - 2017-05-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Brak danych
Krzysztof Babral JIT Logistik - 2017-07-17 - Zacharzew (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
-opracowywanie procesów produkcyjnych-nadzór nad dokumentacją techniczna-sporządzanie kalkulacji ofertowych-nadzór nad procesami technologicznymi-tworzenie specyfikacji materiałowych-zamawianie materiałów
RAMPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-11 - Przeworsk (podkarpackie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.
Katolik Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łowicz (łódzkie)
do uzgodnienia
JERZY KOWENZOWSKI I. T E G A PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG EXPORT-IMPORT II. J E S T FIRMA HANDLOWA KOWENZOW - 2017-07-14 - Sanok (podkarpackie)
j.w
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-16 - Lędziny (śląskie)