SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Sokołów oferta pracy Euro-Net Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 23 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rozmów rekrutujących, aktualizacja bazy kandydatów, poszukiwanie nowych źródeł, praca biurowa. Praca w godzinach 8-16
Data publikacji: 2018-08-09
Lokalizacja: Sokołów (mazowieckie)
Pracodawca: Euro-Net Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wacława 2, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rozmów rekrutujących, aktualizacja bazy kandydatów, poszukiwanie nowych źródeł, praca biurowa. Praca w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 23 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 23 zł/h
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 23 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: bez znaczenia. Staz pracy: bez znaczenia. Uprawnienia, umiejętnosci- bez znaczenia. Znajomość języków obcych: bez znaczenia.
Nazwa pracodawcy: Euro-Net Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Muszkieterów
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwaniem klientów, dbanie o obecnych klientów, obsługa programów CRM i programu do faktur, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
•kopiowanie i kompletowanie dokumentacji•przygotowywanie przesyłek •pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie pism
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Stary Sącz (małopolskie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w dziale sprzedaży
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie kasy głównej i rozliczeń z kasami pomocniczymi;2)Prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarka materiałową,3)Prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bankowych, zakupu, sprzedaży, kasowych uzgodnień sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym;4) Sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań;5) Prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych;6) Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
organizowanie i realizowanie zajęć edukacyjnych oraz opieka nad niepełnosprawnym dzieckiem
STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI Z DYSFUNKCJAMI ROZWOJOWYMI "BRUNO" Ośrodek Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy "INA" - 2018-06-19 - Siedleszczany (podkarpackie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Czarnowice (lubuskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji,zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zambrów (podlaskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-02 - Łódź (łódzkie)
BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM, WDRAŻANIE I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ DANEJ FIRMY, OPRACOWANIE I PROWADZENIE KAMPANII MEDIALNYCH, KIEROWANIE WIZERUNKU FIRMY ORAZ PRODUKTÓW, OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ PRZYGOTOWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH, KORESPONDENCJA ORAZ PRZEPROWADZANIE ROZMÓW W JĘZYKACH OBCYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klintów z bliskiego wschodu i krajow arabskich
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wilcza Góra (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Świdnica (dolnośląskie)
- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. wyższe ( kierunek ochrona środowiska lub ekonomia)
FIRMA USŁUGOWA "KOSZ" Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Statystowanie w filmach i programach
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU CHIŃSKIM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)
wg stanowiska
TRIPUS-POLSKA Sp. zo.o. Przetw. Tworzyw Sztucznych BIERUTÓW - 2018-08-01 - Bierutów (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)