SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta, tworzenie strategii realizacji zamówień zgodnie z przyjętymi procedurami. Rekrutacja i obsługa prawno-pobytowa pracowników ze Wschodniej Europy.Koordynacja zakwaterowań.Tłumaczenie dokumentów pracowniczych na j. ukraiński i z j. ukraińskiego na j. polski.Tworzenie akt osobowych i zarządzanie nimi zgodnie z procedurami.
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta, tworzenie strategii realizacji zamówień zgodnie z przyjętymi procedurami. Rekrutacja i obsługa prawno-pobytowa pracowników ze Wschodniej Europy.Koordynacja zakwaterowań.Tłumaczenie dokumentów pracowniczych na j. ukraiński i z j. ukraińskiego na j. polski.Tworzenie akt osobowych i zarządzanie nimi zgodnie z procedurami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikacja z klientem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: "Budowa wizerunku firmy"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność rekrutacji i budowanie kontaktów na wschodnioeuropejskich rynkach pracy- umiejętność tłumaczenia dokumentów: j. polski / j. ukraiński- Dwuletnie doświadczenie w pracy z pracownikami tymczasowymi oraz zatrudnienie przez minimum 2 lata w agencji pracy tymczasowej (na umowy o pracę lub umowy cywilnoprawne).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2019
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab59250bd3bfbadb7574a8e7ca1bc051
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-10-23 - Świdnica (dolnośląskie)
opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi w miejscu ich zamieszkania (posiłki, pielęgnacja, aktywizacja intelektualna i fizyczna)
Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Zgierz (łódzkie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, zasadami ochrony danych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz trybem pracy i zakresem zadań poszczególnych wydziałów. 2. Pomoc w analizowaniu dokumentów. 3. Przygotowywanie korespondencji i dokumentów. 4. Wsparcie w wysyłce dokumentów
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca stacjonarna w biurze przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Reguły (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczególowe informacje pod numerem telefonu pracodawcy 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, umiejętność pracy na wskazanym stanowisku, doświadczenie zawodowe
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-01-18 - Lubliniec (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, naliczanie podatku dochodowego i vat
FISKAL Janusz Bullmann - 2018-10-04 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży.Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego.
MEBLE BUGAJSKI Spółka z o.o. - 2018-11-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych procedur oraz instrukcji i standardów BHP,•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego,•Prowadzenie szkoleń podnoszących świadomość pracowników w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska,•Przygotowywanie raportów, statystyk zestawień z zakresu BHP, bezpieczeństwa transportu
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DZIAŁU REKRUTACJI, PROWADZENIE I ORGANIZACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KANDYDATAMI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI, WPROWADZENIE DANYCH, ICH AKTUALIZACJĘ W SYSTEMACH DOSTARCZANIE RAPORTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: ZARZĄDZANIE, FILOLOGIA), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOGODZINY PRACY 08.00-16.00
LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie procesów rekrutacji pracowników z krajów Europy Wschodniej. Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi agencjami pracy i pośrednikami. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-17.
INVENT PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja zadań w obszarze księgi głównej oraz związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz (np. bilans, rachunek zysków i strat, przepływy gotówki, wyciągi bankowe, uzgodnienia, sprawozdania ze zmian sytuacji finansowej), identyfikacja błędów, wdrażanie technik księgowych oraz praktycznych standardów klasyfikacji oraz przeprowadzania transakcji finansowych w celu rozwiązywania nietypowych problemów, wsparcie testów w obszarze kontroli wewnętrznej oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, współuczestnictwo w udoskonalaniu i wdrażaniu procesów oraz procedur, wsparcie kadry zarządzającej wiedzą merytoryczną z zakresu finansów w obszarach finansowania projektów oraz ocenie ryzyka
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego, wykonywanie prac biurowych.
Bixen Sp. z o. o. - 2019-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i logistyka odbiorów odpadów; prowadzenie dokumentacji i koordynacja prac w zakresie Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektonicznego (ZSEiE); prowadzenie terminowej ewidencji gospodarki odpadami oraz realizowanie sprawozdań, odnowienia pozwoleń, decyzji z zakresu Ochrony Środowiska (OŚ); obsługiwanie zgłoszeń Kontrahentów.
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" EUGENIUSZ PIECHOWSKI - 2019-01-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Firma TIME4DUBAI zajmuje się sprzedażą ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma poszukuje pracownika, który będzie poszukiwał na terenie Zjednoczonych Emigratów Arabskich samochodów, które będą sprzedawane w Polsce. Dlatego też wymagana jest znajomość języka angielskiego i arabskiego na poziomie biegłym, gdyż potrzebne są te języki do bezpośredniego kontaktu z kontahentami
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik biurowy - samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracownikom. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 324 73 19, Pani Dorota Robert - Kierownik Działu Finansowego.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Centrostal-Wrocław S.A. - 2019-05-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur sprzedaży, współpraca z magazynem, marketing firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż materiałów do ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji. Obsługasystemu Subiekt. Kontakt z klientami
PHU PRO HEAT Wystrach SP. J. - 2018-10-11 - Przysiecz (opolskie)
rozliczanie produkcji, prace biurowe
AVALON FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Korytków (wielkopolskie)
sprzedaż w markecie przemysłowym
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedaż produktów mięsnych i garmażeryjnych
FIRMA HANDLOWO PRODUKCYJNA ADAM BRYŁA - 2018-05-07 - Chorzów (śląskie)
sprzedaż internetowa obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2016-06-15 - Dębowica (lubelskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, opracowywanie ofert, marketing internetowy, obsługa logistyczna dostaw
DK OKNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Wołczyn (opolskie)
tworzenie metodyki szkoleń, przygotowywanie projektów szkoleń e-lerningowych, tworzenie testów sprawdzających, tłumaczenie materiałów szkoleniowych i informacji na język angielski
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2018-03-20 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności administarcyjno-biurowych, sporządzanie pism urzędowych, kserowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów; udział w opracowaniu planów, programów i dokumentów planistycznych z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej; udział w pracach związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Chrzanów (małopolskie)