SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Gdynia oferta pracy UNISORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej na badania wstępne pracowników oraz związanych z podjęciem pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: UNISORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KASZUBSKI 8 311, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej na badania wstępne pracowników oraz związanych z podjęciem pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Data zakończenia pracy: 08.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
UNISORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
KASZUBSKI 8 311, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: KASZUBSKI 8
Numer budynku pracodawcy: 311
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb1435d79126cef177d3eaec6da8c5c7
Podobne oferty pracy
farbowanie,modelowanie,układanie ,strzyżenie
Salon Fryzjerski "Magda" Magdalena Gemska - 2017-09-08 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firm
BIURO RACHUNKOWE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych.Koordynacja przebiegów zamówień i dostaw.Współpraca z innymi działami firmy.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-12-04 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; 13 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość metod rekrutacji i selekcji pracowników; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych w obszarze IT; prowadzenie rozmów rekrutacyjnych; aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów; redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; ciągły monitoring rynku pracy IT; proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zgłaszanie i wygłaszanie płac z ZUS, sporządzanie list płac, dokumentacji pracowniczej dla ZUS, TEFRON, Urząd Skarbowy i GUS, prowadzenie akt osobowych. Praca w godz. 9:00-17:00. Wynagrodzenie 1850,00 zł brutto do uzgodnienia.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2016-09-27 - Andrychów (małopolskie)
Przygotowanie materiałów do druku na podstawie stworzonych projektów graficznych, weryfikacja jakości wydrukowanych materiałów z wcześniej przygotowanymi drukami proofingowymi, dbałość o terminową i jakościową realizację powierzonych projektów, scisła współpraca z drukarniami zewnętrznymi w procesie realizacji zamówień łącznie z nadzorem nad rozliczeniami, ścisła współpraca z innymi działami zakładu produkcyjnego.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-26 - Łowicz (łódzkie)
tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/ Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego, organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacją produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli. Wysokość wynagrodzenia uzależnione jest od umiejętności oraz doświadczenia kandydata. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 16.00.Dokumenty aplikacyjne należy wysyłać na adres e-mail.
TECH - OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Skrzyszów (śląskie)
sporządzanie listy płac, umów o dzieło i zlecenia, zasiłków chorobowych, naliczanie składek do ZUS, sporządzanie dokumentów do ZUS
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2016-01-28 - Bełchatów (łódzkie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
pozyskiwanie, monitorowanie zleceń transportowych
WALDEMAR KOŚCIELSKI W & A - 2018-12-12 - Gościszewo (pomorskie)
redagowanie i publikacja ogłoszeń o prace w języku polskim i ukraińskim, wsparcie przy rekrutacji i selekcji aplikacji, asystowanie w prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych w języku polskim i ukraińskim, asysteowanie nowym pracownikom podczas och pierwszych dni pracy, bieżące tłumaczenia, współpraca z wewnętrznym Działem Personalnym
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
- Koordynowanie gospodarki finansowej prowadzonej przez pracowników Wydziału. Sprawdzanie dokumentów finansowych opracowywanych przez pracowników Wydziału pod kątem zgodności z przepisami oraz planem finansowym. Koordynowanie czynności realizowanych przez pracowników Wydziału w zakresie planowania zamówień publicznych oraz opracowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi. Opracowywanie planów i sprawozdań finansowych. Opracowywanie planu zamówień publicznych WZ oraz wniosków o jego zmianę. Inicjowanie i prowadzenie procesu przeklasyfikowania i wybrakowania zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątku Szkoły.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy lub wyższe i co najmniej roczny staż pracy. Umiejętności: analizowania, planowania, organizowania, komunikowania. Preferowane doświadczenie w prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
księgowość
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra" - 2018-11-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, kompleksowa obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z montażystami, projektantami i serwisem; realizacja powierzonych obowiązków (raportowanie)
EkoEnergia Polska Sp. z o.o. Kielce - 2017-10-18 - Kielce (świętokrzyskie)
- profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Mariola Piątek GLANC SERWIS - 2017-08-01 - Puławy (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
DAKAR Spółka z o. o. - 2018-04-04 - Słupsk (pomorskie)
Budowanie relacji z klentem, obsługa zleceń transportowych
"Tyluś Transport" Mariusz Tyluś - 2019-01-17 - Buczek (łódzkie)
dbanie o kompletność dokumentacji, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji transportowej, realizacja umów
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy, zezwolenie na pracę. Kontakt z klientami z Ukrainy, Rosji, Gruzji.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
Specjalista kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Kamienica Polska (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-07-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
koszenie traw, grabienie, zbieranie skoszonych traw, prace porządkowe i pielęgnacja zieleni miejskiej, praca na terenie powiatu bialskiego i Białej Podlaskiej(godziny pracy 7-15)
Zakład Produkcyjno-Handlowy ZIELEŃ Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
- wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Polska Press - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)