SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Gdańsk oferta pracy Nikmarin
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja kandydatów z Rosji i Ukrainy-na stanowisko spawacz
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Nikmarin
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Heweliusza 11/819, 80-890 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja kandydatów z Rosji i Ukrainy-na stanowisko spawacz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: spawalnictwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Pracodawca pokrywa koszty dojazdu do pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Nikmarin
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jana Heweliusza 11/819, 80-890 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Jana Heweliusza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 11.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4ba916fa72fb612df99f6292c359bea
Podobne oferty pracy
1. Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych.2. Realizacja planów sprzeadażowych firmy.3. Przygotowywanie ofert i zamówień handlowych.4. Realizacja zamówień.5. Kompletowanie, organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych i przewozowych. 6. Koordynowanie realizacji zamówień od klientów. 7. Kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
- NAUKA ASORTYMENTU BĘDĄCEGO W SPRZEDAŻY FIRMY- NAUKA I OBSŁUGA PROGRAMU SPRZEDAŻOWEGO - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POSPRZEDAŻOWEJ- ANALIZY MIESIĘCZNYCH OBROTÓW I KOSZTÓW- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ SPRZEDAŻY Z ODDZIAŁÓW (SKLEPÓW)
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Przemków (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa dotychczasowych Budowanie długotrwałych relacji z klientami Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji Realizacja założonych planów sprzedażowych Aktualizacja baz danych klientów Reprezentowanie firmy na branżowych targach i konferencjach Budowanie wizerunku firmy
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Łąka (podkarpackie)
koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łowicz (łódzkie)
- Koordynowanie zgłoszeń od jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prac naprawczych i konserwacyjnych w obiektach Uczelni. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych Działu. Prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej oraz Książek Obiektów Budowlanych.Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 3800-4600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- biegła obsługa komputera (w tym MS OFFICE),- znajomość programu ,,Norma PRO".Kontakt e-mail: bwiktorowicz (at) sum.edu.pl lub pocztowy (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów nowych dla klienta flotowego, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, aktywna sprzedaż usług finansowych (ubezpieczenia, kredyty, leasingi), dbanie o dobry wizerunek firmy, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę.
AUTOPOL Michalski Motors Autoryzowany Dealer Ford - 2016-01-19 - Płock (mazowieckie)
zajmowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo-płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie wyrobów cukierniczych, w szczególności wyrobów deserowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Zabrze (śląskie)
- Rozliczanie finansowo - księgowe z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Słowacji.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do obsługi systemów finansowych z tych krajów oraz do kontaktu z kontrahentami z tych krajów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich dwóch lat. Wymagana biegła znajomość obsługi platformy 1S.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
– przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię,– obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy,– utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego,Umowa zlecenie: 12 mcilość godzin w miesiącu około 150-160dyspozycyjność 15-22
4Hops Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta, telefonicznie, emailowo i osobiście, codzienna praca z dokumentami, przyjmowanie zleceń od klientów betoniarni
KAMIX Kamil Tołkacz - 2017-09-27 - Zwierzyn (lubuskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa klientów, nawiazywanie nowych relaji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarządzanie stroną internetową i kontami social media
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Promowanie produktów i usług z oferty firmy,przygotowanie informacji handlowych dla klientów,współpraca z firmami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lublin (lubelskie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym, praca w Szklarach Górnych
EVG INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WARSZAWA - 2018-05-14 - Szklary Górne (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja, dekretacja, księgowanie dokumentów księgowych, bieżąca kontrola zapisów księgowych i uzgadnianie kont rozrachunkowych
Biuro Rachunkowe RK Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office; przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnieniem; prowadzenie ewidencji i zestawień; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice-Łabędy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Złotów (wielkopolskie)