SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Węgierska Górka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z załączonym programem stażu
Data publikacji: 2019-04-25
Lokalizacja: Węgierska Górka (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węgierska Górka, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z załączonym programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgierska Górka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żywiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Adres pracodawcy:
Łączna 28, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: żywiecki
Gmina pracodawcy: Żywiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żywiec
Ulica pracodawcy: Łączna
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?088f3f951cbcf29157e53d2f1bb71559
Podobne oferty pracy
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa recylkulacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
praca na stanowisku kasjer - sprzedawca w sklepie spożywczym (istnieje możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę)
Gabriela Nalborczyk - 2019-03-04 - Pszczyna (śląskie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych.
Terg S.A. - 2017-07-10 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Brak danych
MiS Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Branża spożywcza. Pozyskiwanie klientów do sieci, opieka nad klientami na powierzonym terenie, wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych. Miejsce pracy: Łódź i region łódzki. Wymagane wykształcenie minimum średnie, 2 lata doświadczenia oraz prawo jazdy kat. B. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne lub osobiste.
LD HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie;- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia;- współpraca z dostawcami i klientami firmy;- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Rokocin (pomorskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; współpraca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji; udział w targah branżowych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW PŁACOWYCH, DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI Z TYTUŁU UŻYWANIA SAMOCHODÓW PRYWATNYCH, PROWADZENIE KARTOTEK WYNAGRODZEŃ, SPORZĄDZANIE WYPŁAT ZFŚS.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, PROGRAM PŁATNIKPRACA NA 0,5 ETATU, GODZINY PRACY OD 07:30-11:30, NA OKRES PRÓBNY 3 MIESIĘCY, PÓŹNIEJ UMOWA NA CZAS OKREŚLONY, KONTAKT Z PRACODAWCĄ WYŁĄCZNIE MAILOWY: REKRUTACJA (at) MUZEUM.SZCZECIN.PL, MIEJSCE PRACY UL. STAROMŁYŃSKA 27, 70-561 SZCZECIN
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2019-01-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej firmy;Naliczanie płac;
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy zza granicy (Brazylia, Wielka Brytania)
Sprzedaz Detaliczna i Hurtowa Agnieszka Matejek - 2016-10-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
nadzór inwestorski,roczne przeglądy budowlane,wykonywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich robót,prowadzenie książek obiektu budowlanego,przygotowywanie umów i innych dokumentów,bieżące prace administracyjne i biurowe
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Balice (małopolskie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Realizacja i kontrola zamówień publicznych.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu i usługi począwszy od analizy rynku i przygotowania oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu i usługi. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży, bezpośredni kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, staż pracy 2 lata.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2016-10-26 - Wejherowo (pomorskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim; tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
sprzedaż art.hydraulicznych, zamówienia towaru, wykładanie towaru; min.5 lat doświadczenia
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2016-05-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
nadzorowanie właściwego prowadzenia gier karcianych lub cylindrycznych przez krupierów, prowadzenie gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa płacowa pracowników- sporządzanie i rozliczanie list płac, zakładanie, prowadzenie , aktualizacja akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło, aneksówaktualizowanie i wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego Optima, rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracownika: zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.,rozliczanie potrąceń komorniczych pracowników i związana z tym korespondencja, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących. ZUA, ZWUA, zgłoszenia członków rodzin ZCNA, ZUS IWA,sporządzanie PIT-11 + ZUS IMIR pracowników po każdym roku, PIT- 4R , PIT-8AR roczne, PFRON, wystawianie zaświadczeń pracownikom ( o dochodach, o zatrudnieniu, ZUS, do banku i inne), aktualizacja regulaminów: pracy, wynagrodzeń, ZFŚS,sprawozdawczość kadrowa do GUS, wypełnianie dokumentacji powypadkowej przekazanie do ZUS- w razie wypadku,prowadzenie rejestru wypadków, zachorowań, prowadzenie ewidencjizatrudnienia pracowników
F.H.U DAN DAV Sławomir Potrzebski - 2018-11-27 - Zielona (małopolskie)