SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI Środa Śląska oferta pracy Agencja Reklamowo Medialna ART.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w terenie - Powiat Średzki
Data publikacji: 2019-05-30
Lokalizacja: Środa Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: Agencja Reklamowo Medialna ART.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-300 Środa Śląska, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca w terenie - Powiat Średzki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
staż pracy : rok czasu , doświadczenie w pracy z ludżmi
Nazwa pracodawcy: Agencja Reklamowo Medialna ART.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 15, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołów
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data dodania oferty pracy: 30.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6baae16597dd9f767a7486559b24d60
Podobne oferty pracy
- samodzielne opracowywanie instrukcji wysyłkowych i materiałów informacyjnych dla klientów- organizowanie załadunku lub wyładunku towarów do samochodów oraz wagonów- samodzielne koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystybucji- uzgadnianie sposobów i miejsc dostarczenia ładunku z klientami angielskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa konta w portalu aukcyjnym strony internetowej, realizowanie zamówień, przygptpwywanie produktów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Lisewo (kujawsko-pomorskie)
Wykrawanie elementów z bloków lub wypadków pianki poliuretanowej.Wykrawanie odbywa się na maszynach do ręcznego wykrawania pianki poliuretanowej na półautomatach lub komputerowo sterowanych maszynach do wykrawania pianki poliuretanowej.Krajacz wykonuje też prace transportu ręcznego w związku z potrzebą umieszczenia bloku piankina stole obróbczym maszyny do wykrawania elemantów dla przemysłu meblarskiego.Pomoc w załadunku zrealizowanych zamówieńpakowanie wg specyfikacji klienta.
Eurofoam Polska Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiednio do stanowiska
CIDENA ZAKŁAD USŁUGOWY Pietz Jarosław - 2015-11-13 - Oborniki (wielkopolskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJIZNAJOMOŚĆ BRANŻY SILNIKOWEJ.
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-01 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radomsko (łódzkie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bytów (pomorskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z CAŁOKSZTAŁTEM OBSŁUGI PRAWNEJ NATO MP COE, UDZIELANIE PORAD I OPINII PRAWNYCH, UZGADNIANIE TREŚCI DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH, UDZIELANIE POMOCY PRAWNEJ KOMÓRKOM WEWNĘTRZNYM CENTRUMPraca na okres próbny, kolejno określony i nieokreślony
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wadąg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów indywidualnych
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-05-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkachcu, sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe klientówTelefoniczna i mailowa obsługa klientówPrzyjmowanie i zdejmowanie stanów magazynowych Wystawianie fakturObsługa kasy fiskalnej
LEMER S.C. - 2019-01-07 - Opoczno (łódzkie)
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie oraz prawidłowej ich archiwizacji, weryfikacja pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, fakturowanie, przygotowywanie raportów i analiz, przygotowywanie ofert, kontakt z kontrahentami z krajów byłego bloku wschodniego (Rosja, Ukraina, Białoruś).- Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do kontakt z kontrahentami z krajów byłego bloku wschodniego (Rosja, Ukraina, Białoruś) w celu ustalania finansowych szczegółów kontraktów oraz w celu uzgodnień i kontroli rozliczeń finansowy z kontrahentami i pracownikami.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat w księgowości lub finansach. Wymagana umiejętność obsługi programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Wymagana biegła znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word. Wymagana umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego 1C. Wymagana biegła (C2) znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Katowice (śląskie)
organizacja pracy kawiarni, dbanie o wizerunek i rozwój firmy, wyszukiwanie i obsługa kluczowych klientów, organizowanie imprez i promocji,
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Osoba na danym stanowisku będzie reklamowała firmę w internecie, nawiązywała kontakty z nowymi klientami, prowadzała rozmowy w zakresie informacji o działalności firmy w języku angielskim.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące zasady specjalisty, zgodnie ze standardami metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej, przeprowadzanie badań i wydawanie opinii na zlecenie sądu lub prokuratury zgodnie z tezą sądu (prokuratury), analiza akt spraw, realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego w terminie wcześniej ustalonym, przez kierownika OZSS, sporządzanie opinii wraz z wnioskami w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych - zakres opinii ujmuje wynik badań, które specjalista uzna za niezbędne, omawianie z pozostałymi członkami zespołu opiniującego całokształtu opinii- wnioski z badań specjalności opracowują wspólnie. Okres zatrudnienia 1 rok z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2019-05-17 - Chojnice (pomorskie)
Formatowanie płyt plexi, produkcja szyldów, kasetonówm wyrobów z plexi ITP.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Ciemne (mazowieckie)
PROWADZENIE ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI, PODPISYWANIE UMÓW, OBSŁUGA PROCESU PONAGLAJĄCEGO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Spalice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie z PFRON, obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant oraz Płatnik
CONSULTOR SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
Poszukiwanie klientów, przygotowywanie ofert, negocjacje, prowadzenie baz klientów, obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
informacje dostępne na stronie dpslubuczewo.mojbip.pl; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7-15
Dom Pomocy Społecznej w LUBUCZEWIE - 2018-03-15 - Słupsk (pomorskie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy , opracowywanie oferty szkoleniowej, organizowanie, planowanie pracy i środków finansowych , rozliczanie kosztów , wykonywanie zadań logistycznych dot. organizacji kursów, wspołpraca z doradcami zawodowymi i posrednikami pracy, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Optymalizacja procesów produkcji aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów, monitorowanie projektów, wdrażanie narzędzi Lean, organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników. min 2 lata doświadczenia w firmie produkcyjnej. Identyfikacja kluczowych problemów w procesach produkcyjnych i okołoprodukcyjnych. ang - średnio zaawansowany, wiedza poparta praktyką z zakresu Lean Manufacturing.
Armatoora S.A. - 2017-01-26 - Nisko (podkarpackie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
obsługa uroczystości pogrzebowych, przewóz osób zmarłych, prace na cmentarzu.
BŁAŻEJEWSKI MARIUSZ "PRZYMORZE", "EFEZ" USŁUGI POGRZEBOWE - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)