SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Gdynia oferta pracy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego - znajomość programu Płatnik - płace, finanse i rozrachunki, kadry (Progman) - sporządzanie sprawozdawczości
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płk. Stanisława Dąbka 207, 81-155 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego - znajomość programu Płatnik - płace, finanse i rozrachunki, kadry (Progman) - sporządzanie sprawozdawczości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe mgr- 2 lata, wykształcenie średnie - 3 lata. Umiejętność płac w jednostkach budżetowych, znajomość Płatnika, Płace Progmana. Możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Nazwa pracodawcy:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Płk. Stanisława Dąbka 207, 81-155 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - akta osobowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Płk. Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 207
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2019
Data dodania oferty pracy: 10.05.2022
Oferta pracy ważna do: 09.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ff1709a081ae827309bebab2e76b977
Podobne oferty pracy
doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku i konkurencji, tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, udział w targach, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
TWORZENIE OFERT PRACY, KONTAKT Z KLIENTAMI I POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Łódź (łódzkie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z Urzędem Celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
praca w zespole 4-5 osobowym, wiercenie, nitowanie części przy użyciu suwmiarki i znajomości podstaw rysunku technicznego
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-30 - Chełm (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, maszyny LOTTO, obśługa klienta, doradztwo w wyborze towaru, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć i kursów z języka angielskiego z dziećmi w wieku szkolnym.
Szkoła Języków Obcych AKCENT Alina Radziszewska - 2018-08-09 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
prace porządkowe i gospodarcze wokół DPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PARCHANIU - 2019-03-19 - Parchanie (kujawsko-pomorskie)
Demontaż samochodów, naprawa samochodów
Marcin Laps F.H.U. VOLVOMAR - 2017-08-23 - Chrapoń (mazowieckie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. mięsnychI zmiana 7.00 - 15.00II zmiana 13.00 - 20.00
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-07-26 - Mielec (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażusprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zawiercie (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera w zakresie Microsoft Office w szczególności Excel. Charakterystyka pracy: sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Rybnik (śląskie)
jw.
'ALISMA CONSTRUCTION SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
-konstruowanie narzędzi produkcji firmy, danego produktu,-nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami oraz negocjowanie warunków współpracy,-koordynowanie procesów sprzedażowych,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Kokotów (małopolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Tychy (śląskie)
ustalanie zakresu napraw lakierniczych, przygotowanie pojazdu do naprawy
AUTO-SZACHNIEWICZ Marcin Szachniewicz - 2018-01-05 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, prowadzenie nadzoru nad transportem i magazynowaniem towaru, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, zakup i sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Realizacja procesu zamówień, optymalizacja kosztów zakupu, prowadzenie negocjacji zakupowych
"EKOFORM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Jawiszowice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami, obsługa wynajmu samochodów, ofertowanie, podstawienie i odbiory samochodów, fakturowanie.
Res Motors Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich) w zakresie związanym z logistyką dostaw, załatwianie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi, przygotowywanie dokumentacji przewozowej i celnej, planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gliwice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
Zakład Budowlano-Montażowy - 2018-01-08 - Łękawica (śląskie)
- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-07-01 - Adamówka (podkarpackie)