SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO Borowiec oferta pracy "POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie minimum średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,obsługa komputera:kontakt z klientem, organizacja sprzedaży produktu na rynek krajowy, nadzór, ewidencja zakupu i sprzedaży, prowadzenie analizy środowiska konkurencyjnego
Data publikacji: 2020-11-23
Lokalizacja: Borowiec (wielkopolskie)
Pracodawca: "POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-450 Borowiec, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie minimum średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,obsługa komputera:kontakt z klientem, organizacja sprzedaży produktu na rynek krajowy, nadzór, ewidencja zakupu i sprzedaży, prowadzenie analizy środowiska konkurencyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3017
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
"POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6220105477
danePracodawcy_regon: 00334795100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Wiejska 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny: 662-168-367email: pawel.fabianowski (at) polfex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: ostrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3017
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937132
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.11.2020
Oferta pracy ważna do: 22.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54f9448dad3e2045f34c6dbb9dfa4873
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, przyjmowanie dostaw towarów i paliw, szkolenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe STACJA PALIW Robert Sielezin - 2020-06-26 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
- obsługa zamówień internetowych- przygotowanie zamówień do druku, wysyłki- personalizacja zaproszeń
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Wilanowo (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy
TEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Tłuszcz (mazowieckie)
Specjalista ds. zakupów drewna
Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-08 - Mielec (podkarpackie)
1. Aktualizowanie oprogramowania aplikacji LAS,2. Bezpieczeństwo bazy danych SILP,3. Administrowanie zasobami, udostępnianie zasobów,4. Administrowanie siecią lokalną,5. Zabezpeczenie funkcjonowania SILP na poziomie leśnictwa,6.Nadzór nad transmisja danych i siecią komputerową,7. Koordynowanie i organizacja procesów zakupów urządzeń komputerowych, licencji oraz materiałów eksploatacyjnych...SZCZEGÓŁY OFERTY ORAZ SPIS WYMAGANYCH DOKUMENTÓW DOSTEPNY W BIP NADLEŚNICTWA JASTROWIE.Nabór na stanowisko trwa do 23 marca 2020r. do godz. 12.00. Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie nadleśnictwa Jastrowie ;ub przesłać pocztą tradycyjną na adres Nadleśnictwa z dopiskiem "Nabór na stanowisko informatyka).Termin zatrudnienia - do 3 miesięcy od zakończenia naboru.Miejsce pracy - Nadleśnictwo Jastrowie.Pierwsza umowa na czas określony 1 rok.
Nadleśnictwo Jastrowie - 2020-03-11 - Jastrowie (wielkopolskie)
Obsługa programu Płatnik, prowadzenie kadr i płac, PFRON.
DOROTA CZERNIC BIURO RACHUNKOWE * BIURO RACHUNKOWE ANDO - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)
ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych, kontrola i uzgadnianie kont wg przyjętych zasad rachunkowości, sporządzanie obligatoryjnych sprawozdań finansowych oraz zestawień na potrzeby wewnetrzne banku, ksiegowe zamykanie dnia, miesiaca, roku
Bank Spółdzielczy w Głogowie - 2020-04-27 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr i płac, pomoc księgowej we wprowadzaniu dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche Rypin
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z produktem Learn Up, pisanie korespondencji mailowej, telefoniczne rozmowy sprzedażowe z obecnymi klientami, budowa bazy klientów, poszukiwanie potencjalnych klientów, tworzenie ofert handlowych, analizowanie i przygotowywanie optymalnych ofert handlowych, wyjazdy na spotkania do klientów w ramach nauki i przygotowywania do samodzielnej pracy, udział w targach branżowych, umawianie spotkań z klientami, raportowanie wyników swojej pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów krajowych i zagranicznych, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mareza (pomorskie)
wycena stolarki, pomiar, składanie ofert
Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-09-24 - Szczucin (małopolskie)
- dokonywanie analizy potrzeb i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenie usług w miejscu zamieszkania, ośrodku wsparcia osobom starszym, długotrwale chorym, niepełnosprawnym zaś osobom wymagającym całodobowej opieki kierowania do odpowiedniego typu domu pomocy społecznej;- przyjmowanie interesantów i udzielanie niezbędnych informacji w zakresie załatwianych spraw w oparciu o przepisy obowiązujące w pomocy społecznej oraz udzielanie informacji i porad osobom starszym, niepełnosprawnym, długotrwale chorym i członkom ich rodzin w zakresie uzyskania dodatkowej pomocy i wsparcia w instytucjach państwowych, samorządowych i pozarządowych;- przeprowadzanie wywiadów środowiskowych na potrzeby prowadzonych postępowań administracyjnych oraz jednostek organizacyjnych pomocy społecznej;- współpraca z instytucjami państwowymi i samorządowymi.- prowadzenie postępowań administracyjnych i wnioskowanie na tej podstawie o skierowanie do określonego typu domu pomocy społecznej oraz naliczanie odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej, na podstawie przepisów określonych w ustawie o pomocy społecznej, a także kompletowanie dokumentacji do organów odwoławczych oraz gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji w tym zakresie;- prowadzenie postępowań administracyjnych i wnioskowanie na tej podstawie o świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,- współpraca z podmiotem świadczącym usługi i nadzór nad jakością świadczonych usług,- prowadzenie pracy socjalnej dla tej kategorii osób oraz współpraca z placówkami służby zdrowia świadczącymi usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień, świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych, opieki paliatywnej i hospicyjnej, pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej, szpitalem, powiatowym centrum pomocy rodzinie, domami pomocy społecznej w celu poprawy jakości życia osobom tego wymagającym;- przygotowywanie umów z członkami rodziny mieszkańca domu pomocy społecznej, zobowiązanych do wnoszenia opłaty za jego pobyt;- współpraca z instytucjami państwowymi i samorządowymi.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2020-12-02 - Cieszyn (śląskie)
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-14 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, uaktualnienie i tłumaczenie materialów źródłowych z j. angielskiego na j. braziliski portugalski
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza ofert handlowych i transportowych. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień. Współpraca z magazynem i działem produkcji.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2020-11-06 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Współpraca z dyrektorem w zakresie tworzenia bezpieczeństwa i higienicznych warunków pracy uczniów i personelu.
Szkoła Podstawowa nr 8 - 2019-07-15 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zawieranie umów, wystawianie świadectw.WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość programu MS Office, otwartość komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) okjob.com.pl, tel. 781 786 784. Osoby zainteresowane pracą mogą rejestrować się na stronie www.okjob.com.pl
OK JOB Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie ofert przetargowych
PUI EKO-INWEST SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•kompletowanie dokumentacji•pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Klucze (małopolskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-11-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Oświęcim (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
Umiejetność prowadzenia negocjacji
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA SANDRA - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)