SPECJALISTA DO SPRAW NAUKOWO-TECHNICZNYCH Rogoźnica oferta pracy D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NAUKOWO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 900 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowe prace laboratoryjne w dziale R&D; analizy fizykochemiczne cieczy procesowych, ważenie półproduktów etc.Wykonanie próbek dla klientów na szkle w laboratorium oraz na liniach produkcyjnych,Wykonywanie projektów badawczo-rozwojowych,Wsparcie Technologów Produkcyjnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów badawczo-rozwojowych (merytorycznie)
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Rogoźnica (podkarpackie)
Pracodawca: D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-060 Rogoźnica 315, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowe prace laboratoryjne w dziale R&D; analizy fizykochemiczne cieczy procesowych, ważenie półproduktów etc.Wykonanie próbek dla klientów na szkle w laboratorium oraz na liniach produkcyjnych,Wykonywanie projektów badawczo-rozwojowych,Wsparcie Technologów Produkcyjnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów badawczo-rozwojowych (merytorycznie)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 900 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NAUKOWO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogoźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 900 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: chemiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie chemiczne na poziomie średnim (technik chemik)Wykształcenie wyższe chemiczne (mile widziane); technolog chemiczny, chemik, inżynier materiałowy z silnymi podstawami w dziedzinie chemii, technolog szkła Zdolności manualne w celu przygotowania próbek do procesów chemicznego trawienia szkłaDoświadczenie w przygotowaniu pod względem merytorycznym wniosków o dofinansowanie / umiejętność formułowania wniosków na piśmieSamodzielność w pracy laboratoryjnej oraz badawczejZdolność do samodzielnego wyciągania wniosków z przeprowadzonych prac oraz analiz laboratoryjnych
Nazwa pracodawcy:
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-060 Rogoźnica 315, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane pracą prosimy o wysłanie CV na adres rekrutacja (at) daglass.pl, a w treści wiadomości o umieszczenie informacji:Imię i nazwisko, stanowisko: Specjalista ds. Naukowo-TechnicznychUwaga: Prosimy o umieszczenie adnotacji w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez D.A. GLASS Doros Teodora Spółka z o. o., Rogoźnica 315, 36-060 Głogów Małopolski, zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Głogów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogoźnica
Numer budynku pracodawcy: 315
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- analiza dokumentacji projektowej/przetargowej- dobór rozwiązań, materiałów i urządzeń - kalkulacja kosztów, przygotowanie kosztorysów ofertowych - pozyskiwanie od dostawców ofert na urządzenia, materiały oraz od podwykonawców na roboty
Paltech Obsługa Stacji Paliw Jerzy Chybik - 2017-02-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Staż w firmie: PPHU PABLO. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 37.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Podzamcze (świętokrzyskie)
1) wsparcie prowadzenia rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,2) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,3) tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,4) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,5) bieżące, prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych,6) przygotowywanie dokumentów do prawidłowej rejestracji operacji gospodarczych i finansowych,7) analiza dokumentów finansowych,8) sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych i magazynowych,9) wsparcie w zakresie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych w tym GUS,10) wsparcie w sporządzaniu w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,11) udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organa kontrolne,12) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,13) prowadzenie kartotek wynagrodzeń,14) regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,15) prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,16) wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie,17) regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań, 18) odprowadzanie składek ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,19) wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac,20) wystawianie rachunków,21) prowadzenie dokumentacji składek członkowskich,22) prowadzenie rachunku bankowego,23) prowadzenie spraw kadrowych,24) przygotowywanie wniosków o płatność i ich prawidłowe rozliczenie25) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,26) wsparcie merytoryczne dot. wnioskowania wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,27) realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży,28) prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,29) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,30) prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Kraina Łęgów Odrzańskich" - 2019-03-05 - Prochowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów, badanie potrzeb klientów i dopasowywanie do nich odpowiednich źródeł dotacji, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów. Praca w biurze i zdalna. Możliwa praca w systemie home office. Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Adam Guzowski - 2016-07-13 - Strzembowo (mazowieckie)
tworzenie ofert obsługa o pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Lublin (lubelskie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconch przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Zabrze (śląskie)
Oznaczanie pH i przewodności, poznanie metod wagowych stosowanych w analizie próbek środowiskowych, zapoznanie się z analizami wykonywanymi metodami miareczkowymi, zapoznanie się z oznaczaniem metali, zapoznanie się z analizami wykonywanymi techniką chromatografii gazowej i cieczowej, udział w pobieraniu próbek wody i ścieków do analiz fizykochemicznych, instrumentalnych i biologicznych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), biegła obsługa pakietu MS OFFICE,bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych, praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji,ważne jest posiadanie umiejętności szybkiego i samodzielnego redagowania tekstówdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myslenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracy1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie i opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłaszanie przetargów, gospodarowanie mieniem, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły i internatu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie im. Batalionów Chłopskich - 2016-02-23 - Bożków (dolnośląskie)
- przygotowywanie dokumentów magazynowych i specyfikacji,- obsługa dokumentów wydania i przyjęcia dostaw,- ewidencja reklamacji,- wyjaśnienie braków magazynowych .
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Skórcz (pomorskie)
prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wieluń (łódzkie)
Praca polega na prowadzeniu spraw związanych z obsługą kadrową-płacową. Miejsce pracy: Wrocław ul. OławskaKontakt kandydatów z pracodawcą osobisty. Oferta pracy znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
remont oraz modernizacja urządzeń elektrycznych oraz ich serwisowanie
METAL-TECHNIK - 2016-07-07 - Zambrów (podlaskie)
przygotowywanie dokumnetacji do umów, drukowanie, skanowanie, składanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ BILETÓW, UDZIELANIE INFORMACJI TELEFONICZNEJ, DRUKOWANIE ROZKŁADÓW JAZDY DLA PASAŻERÓW; GODZ. PRACY 8-16; KONTAKT OSOBISTY Z PRACODAWCĄ GODZ. 7-15
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1.Monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego realizowanego przez inwestorów wojskowych w obszarze infrastruktury szkoleniowej.2.Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych obiektów infrastruktury szkoleniowej.3.Analiza okresowych sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych infrastruktury szkoleniowej.4.Analiza stanu technicznego i utrzymania obiektów infrastruktury szkoleniowej na podstawie protokołów z przeprowadzonych przeglądów i kontroli. 5.Identyfikowanie potrzeb inwestycyjno-remontowych w zakresie obiektów bazy szkoleniowej.6.Planowanie oraz nadzorowanie szkolenia specjalistycznego w zakresie eksploatacji elementów infrastruktury szkoleniowej i ogólnej, użytkowania obiektów szkolenia poligonowego i elementów garnizonowej bazy szkoleniowej.7.Opiniowanie projektów aktów prawnych państwowych, resortowych i innych w zakresie infrastruktury ogólnej i szkoleniowej.8.Ocena sporządzanych przez zarządców nieruchomości raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego terenów zamkniętych.9.Udział w pracach komisji w sprawie ustalania stref ochronnych obiektów wojskowych, w tym szkoleniowych, w granicach terenów zamkniętychRodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Czuwanie nad właściwym sposobem ekspozycji towarów, m.in. wykładanie i układanie towaru, dbanie o odpowiedni stan zatowarowania półki, uzupełnianie towarów na półkach i stojakach przykasowych;- Czuwanie nad zgodnością towarów ze standardami i bieżącymi wytycznymi m. in. terminy przydatności do spożycia, oznaczenia promocyjne, itp.;- Rozładunek bieżących dostaw towarów;- Dbanie o estetyczny wygląd miejsca pracy. Praca w godz.: 7:00-15:00 (3 osoby) i 14:00-22:00 (3 osoby), możliwe jest także podjęcie pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): Paulina.Zdebska-Kuc (at) sellpro.pl
SELLPRO Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupca (wielkopolskie)
koordynacja działań e-commerce I sem, optymalizacja strony pod kątem SEO, przygotowanie materiałów i treści komunikacji online, obsługa zamówień składanych online, BUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII ONLINE DLA ROZWOJU MAREK, ROZWÓJ KANAŁÓW SPRZEDAŻY, KREOWANIE I PROWADZENIE SPRZEDAŻY, WSPARCIE W RAMACH BAZY KLIENTÓW, OBSŁUGA NOWEGO KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-12-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
konserwacja i pielęgnacja sprzętu medycznegoprowadzenie ewidencji sprzętu i urządzeńdrobne naprawy związane z funkcjonowaniem biuraprowadzenie archiwum dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńinne czynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Chorzów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)