SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Tuszów Narodowy oferta pracy Zakład Metalowy Mirosław Głowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymywanie kontaktu z Klientem
Data publikacji: 2020-05-20
Lokalizacja: Tuszów Narodowy (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Metalowy Mirosław Głowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-332 Tuszów Narodowy 388, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Utrzymywanie kontaktu z Klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tuszów Narodowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tuszów Narodowy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Biegła znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy: Zakład Metalowy Mirosław Głowa
danePracodawcy_nip: 8171325428
danePracodawcy_regon: 690537435
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-332 Tuszów Narodowy 388, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą, spełniajace wymagania pracodawcy proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres aneta (at) zmg.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: pn.-pt., Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Tuszów Narodowy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tuszów Narodowy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0665627
Numer budynku pracodawcy: 388
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.05.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0f2aab55507b52cbbaa061f1c1b5c790
Podobne oferty pracy
Pobór prób i wykonywanie oznaczeń, obsługa urządzeń laboratoryjnych, sporządzanie raportów i analiz, sporządzanie wniosków o opiniowanie i rejestrację nowych produktów
kontakt przez PUP - 2020-03-19 - Łosice (mazowieckie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji dot. zatrudnienia, płac, ZUS, GUS, PEFRON, organizacja i koordynacja zamówień publicznych
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu - 2017-11-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prowadzenie doradztwa w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązujących standardów i wymagań dotyczących ochrony środowiska, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy krajowych i zagranicznych, wdrażanie i upowszechnianie prośrodowiskowych zachowań i zasad wzajemnej zgodności, organizowanie szkoleń dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie ochrony środowiska; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-04-04 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ I KALKULACJI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Wspieranie procesu wyceny funduszy inwestycyjnych poprzez dokładną i kompetentną wycenę papierów wartościowych wchodzących w skład funduszy inwestycyjnych; Wycena akcji, które pozostają w obrocie giełdowym oraz weryfikacja tych danych w źródłach, takich jak: Bloomberg, Reuters i FTID; Codzienna weryfikacja cen papierów wartościowych, których cena przekroczyła zakres tolerancji; Weryfikowanie zapytań z innych działów; Sprawdzanie wyceny dla szerokiej gamy instrumentów finansowych w zakresie funduszy inwestycyjnych, wykonanych przez innych członków zespołu.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienna kontrola procesu produkcji, dbałość o standarty jakości produktów, kontrola przestrzegania zasad higieny, wypełnianie dokumentacji systemowej
MNIAM MNIAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kosztorysowanie, wykonywanie projektów zabezpieczeń
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Administracja zakupów i sprzedaży zagranicznej. Wsparcie obsługi kontrahentów w kraju i za granicą. Przygotowanie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji do odpraw celnych.
BARCO T.D.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wymagane wykształcenie wyższe lub średnie- organizacja czasu pracy jednostki- planowanie harmonogramów i wizyt- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Centrum Medyczne SALUS Łukasz Rządkowski sp. j. - 2019-01-02 - Przemęt (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
Koordynacja prac pionu produkcji z pionem technicznym Udział w przygotowaniu technicznym nowych zadań produkcyjnych Analiza kosztów zadań produkcyjnych Bezpośrednia podległość dyrektora technicznego z Chile Udział w przygotowaniu infrastruktury technicznej do zadań produkcyjnych w szczególności form do produkcji wyrobów Nadzór na realizowaną produkcją w zakresie zgodności wyrobów z dokumentacją techniczną Współpraca z klientami w zakresie technicznym na etapie przygotowania oferty handlowej i realizacji projektu, jak również na etapie wdrażania projektu do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2019-03-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Rozliczanie wynagrodzeń kierowców, wyliczanie delegacji, zatrudnianie pracowników z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2017-09-18 - Sulęcin (lubuskie)
- Współudział w kształtowaniu strategii PR firmy, redagowanie informacji prasowych oraz tekstów i notatek wykorzystywanych w działalności marketingowej Pracodawcy, Współpraca z Partnerami firmy, a w szczególności firmami informatycznymi przedsiębiorstwami, stowarzyszeniami i jednostkami naukowymi, współpraca z mediami w obszarze patronatów medialnych. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów PR. Wymagana umiejętność pisania i redagowania tekstów. Wymagany wysoki poziom samodzielności, operatywności i komunikatywności. Wymagan dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, sprzedaż towarów, obsługa klientów hurtowych, doradztwo techniczne, organizowanie szkoleń
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Łosice (mazowieckie)
· monitorowanie możliwości finansowania projektów dla rożnych typów beneficjentów,· przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej,· rozliczanie oraz monitorowanie projektów,· kontakt z klientami,· kontakt z instytucjami zarządzającymi programami operacyjnymi,· rozwój wiedzy w zakresie źródeł finansowania projektów.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 40/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Sporządzanie sprawozdań finansowych Oddziału (miesięcznych i rocznych), sprawozdań z działalności, sprawozdań z planu pracy, kwartalnych sprawozdań (AZ-KRH Aktywa-należności handlowe od nierezydentów oraz zaliczki wypłacone nierezydentom, PZ-KRH Pasywa zobowiązania handlowe wobec nierezydentów oraz zaliczki otrzymane od nierezydentów, RB-N o stanie należności oraz RB-Z o stanie zobowiązań,2. Rozliczanie dotacji z budżetu Państwa,3. Bieżąca analiza zapisów księgowych, sald i obrotów kont księgowych Oddziału,4. Przygotowywanie danych z modułu księgowego niezbędnych do sporządzania wszelkich analiz wewnętrznych.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (mile widziane będzie wykształcenie ekonomiczne w zakresie rachunkowości). Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagane jest minimum 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym wymagane jest minimum 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 351),3. Znajomość pełnej księgowości,4. Doświadczenie w zakresie obsługi informatycznych systemów finansowo-księgowych,5. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych aplikacji pakietu MS Office (w szczególności narzędzi Word i Excel).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, samodzielność, sumienność i dokładność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-08 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie produktu do sprzedaży: formatowanie naklejek, składaniepudełek, metkowanie produktu, wzrokowa kontrola produktu, praca w godz. 8-16
Chameleon s.a - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż biletów, udzielanie informacji telefonicznej, drukowanie rozkładów jazdy dla pasażerów; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-18 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie średniewymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego1 zmianawynagrodzenie: 3490 zł brutto
DACHY BAWARII T.STEFANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-03 - Ociąż (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Sporzdząnie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, praktyczna umiejętność sporządzania list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kowale (pomorskie)
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych i płacowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowo-płacowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Naliczanie wynagrodzeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów motoryzacyjnych (części)
Usługi Transportowe Mirosław Faron - 2017-01-02 - Jaworzno (śląskie)
gromadzenie, przygotowanie materiałów, skład i współudział w redagowaniu biuletynów informacyjnych, gazetki wydawanej prze Spółkę oraz dystrybucja, współudział w aktualizowaniu strony internetowej spółki, rejestrowanie ogłoszeń i nadzór nad tablicami informacyjnymi, przygotowywanie i redagowanie przemówień, listów gratulacyjnych i innych niezbędnych tekstów związanych z działalnością obszaru komunikacji w firmie, współtworzenie polityki kształtowania wizerunku spółki, w tym polityki informacyjnej, opracowywanie i dystrybucja informacji wewnętrznych podejmowanych w ramach grupy kapitałowej, współredagowanie komunikatów i informacji prasowych dla mediów, realizacja zadań jednostkowych zlecanych do wykonywania przez Zarząd
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)