SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Sianożęty oferta pracy JSU Sp. z o.o. (Ośrodek Wczasowy NEPTUN)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie rezerwacji, sprzedaż pobytów i usług, tworzenie dokumentów marketingowych, obsługa komputera. Praca w Sianożętach w godz. 7-15.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Sianożęty (zachodniopomorskie)
Pracodawca: JSU Sp. z o.o. (Ośrodek Wczasowy NEPTUN)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Promenada 1, 78-111 Sianożęty, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie rezerwacji, sprzedaż pobytów i usług, tworzenie dokumentów marketingowych, obsługa komputera. Praca w Sianożętach w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sianożęty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: JSU Sp. z o.o. (Ośrodek Wczasowy NEPTUN)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Profil działalności pracodawcy: turystyka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0ae8a5d1da837360caf1de4847b79ac
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego.
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Zawadzkie (opolskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- obsługa pracowników w zakresie kadrowym- zbieranie i weryfikowanie danych w systemie kadrowym- prowadzenie teczek osobowych- administrowanie ZFŚS- współpraca z sekcją płac
Instytut Mechaniki Precyzyjnej - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja nowych klientów, konsultowanie z firmą ubezpieczeniową warunków ubezpieczenia klienta, kontakt z klientem, windykacja klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Ligota Dolna (opolskie)
obsługa klienta, telemarketing
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Chrzanów (wielkopolskie)
- Obsługa kadrowo - płacowa, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowanie i sporządzanie listy płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, bieżące sprawy pracowników klientów biura rachunkowego, sporządzanie raportów i zestawień dla klientów, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT, GUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych. - Praca: 8:00-16:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-09 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
spawanie elementów
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Bytom (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjne,- organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska m.in. ochrona aerosanitarna, gospodarka odpadami, gospodarka wodno-ściekowa,- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska,- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespół pracowników zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,- współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Peplin (pomorskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1. kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;2. sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;3. sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;4. ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;5. sporządzanie listy płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń oraz zasiłków ZUS;6. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS;7. prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów pracowniczych, sporządzanie grafików pracowniczych;8. wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;9. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy;10. sporządzanie informacji o dochodach PIT-11;11. prowadzenie rejestrów finansowych dokumentów przychodzących
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK KULTURY SPORTU I REKREACJI GNIEWKOWO - 2019-11-18 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności); przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji. Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych. Realizacja ustalonych planów.
EUROMASZ Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
- odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości pracy maszyn i innych urządzeń produkcyjnych- bieżące usuwanie awarii - planowanie i nadzorowanie zakupu cześci zamiennych- tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji
W2 Włodzimierz Wyrzykowski - 2017-10-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ, MONITOROWANIE PROCESU PRODUKCJI
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Warka (mazowieckie)
obsługa kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrachentami arabskojęzycznymi, pozyskuwanie nowychkontrachentów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw kadrowo-płacowych 1/2 etatu. Prowadzenie całości dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników oraz harmonogramu czasu pracy, opracowywanie raportów i analiz z zakresu kadrowo-płacowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Rydułtowy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Marki (mazowieckie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż mebli
AMS Galeria Mebli - 2017-03-27 - Białystok (podlaskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów wskazane w art. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. U. z 2015 r. Nr 162, poz. 1418):1.Pełna zdolność do czynności prawnych.2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. ukończenie wyższych studiów z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu pedagogiki uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej,8. posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOgólny zakres obowiązków: Opracowywanie opinii pedagogicznej do spraw rodzinnych i karnych, diagnoza pedagogiczna
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)