SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, PRACOWNIK BIUROWY Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, przyjmowanie i analizowanie zleceń na tekst, slogan lub koncepcję reklamy. Praca w godz. 9-17
Data publikacji: 2019-09-19
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, przyjmowanie i analizowanie zleceń na tekst, slogan lub koncepcję reklamy. Praca w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2019
Data zakończenia pracy: 15.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: zarządzanie i marketing
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: agencja reklamowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2019
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4743737e39cd32b5d55663d5a938eebc
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
- Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Szyce toreb, plecaków
Roomster-Polska Dominika Bąkowska Dzierżoniów - 2019-04-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Piła (wielkopolskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów, rozliczanie pracowników, udzielanie informacji, koordynowanie pracowników, głównie z krajów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowanie odzieży do sprzedaży, przygotowanie odzieży do zwrotu, przygotowanie dokumentów do księgowej, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, wypisywanie faktur, sporadyczna obsługa klienta, współpraca z dostawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Chrzanów (małopolskie)
Zbieranie informacji o surowcach, opracowywanie instrukcji kontroli przebiegu procesu technologicznego, śledzenie i kontrola procesu produkcji produktu.
"TARKETT POLSKA" SP.Z O.O. ODDZIAŁ JASŁO - 2016-02-29 - Jasło (podkarpackie)
koordynowanie i nadzorowanie realizacji procesi inwestycyjnegoprowadzenie konsultacji technicznychwspółpraca z projektantami i wykonawcami robótraportowanie
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomocnik operatora łupiarki
ARTOKAM Artystyczna Obróbka Kamienia, G. Zasiński - 2017-10-03 - Jaroszów (dolnośląskie)
samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń i prowadzeniu spraw pracowniczych, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUSkontakt z klientemdodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima
ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K. - 2020-02-20 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy, utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmy, współtworzenie strategii sprzedażowej, budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych klientów firmy, zapewnienie najwyższaj jakości obsługi najważniejszych klientów, przygotowywanie, planowanie i nadzór projektów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2020-05-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wizytacja upraw, udzielanie porad w zakresie ochrony roślin, udział w szkoleniach, konferencjach
BIOPARTNER SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-14 - Plewiska (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów ze sprzedawcami tkanin w Pakistanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami wyrobów tekstylnych z UE
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Żyrardów (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
- Obsługa klienta zagranicznego. Obsługa komputera. Wypełnianie wniosków. Doradztwo z zakresu zatrudnienia i legalizacji pobytu cudzoziemców. Udzielnie informacji o obowiązkach i prawach cudzoziemców.- Znajomość języka angielskiego, ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do komunikowania się i obsługi obcokrajowców: udzielanie ogólnych informacji dot. możliwości i sposobów legalizacji pobytu cudzoziemców w Polsce; udzielanie informacji o wymaganych dokumentach do legalizacji pobytu; pomoc przy wypełnianiu wniosków; informowanie o prawach i obowiązkach cudzoziemców.- Praca 6 godzin dziennie na trzy zmiany w godzinach: 7:30-18:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Katowice (śląskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
Sprawy kadrowo-płacowe
"Agro - Sieć" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości;Przeprowadzanie weryfikacji sald kont;Sporządzenie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych;Znajomość aktualnych przepisów podatkowych i umiejętności przygotowywania deklaracji VAT, CIT;Prowadzenie i weryfikacja rejestrów VAT;Opracowywanie raportów i zestawień finansowych.
KANS-POL Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Płaza (małopolskie)
Odpowiedzialność za tworzenie i definiowanie procesów biznesowych w obrębie danej grupy lub funkcji. Rozwój silnych relacji z klientami, w celu zrozumienia procesów biznesowych i identyfikacji czynników kreowania wartości. Ocena potrzeb dot. oprogramowania i sprzętu oraz w razie potrzeby projektowanie nowych lub modyfikowanie istniejących procesów i systemów, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom. Zaangażowanie w projekty (programy płacowe wg harmonogramów, tworząc przepływy procesów biznesowych oraz koordynację z innymi PMO). Ścisła współpraca z dostawcą
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie kampanii reklamowej firmy, roznoszenie ulotek oraz broszur, tworzenie katalogów, prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
Opracowywanie grafiki produktowej, obsługa klienta w języku ukraińskim, tłumaczenie ofert firmy na język rosyjski i ukraiński.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Czuwanie nad płynnością finansową firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTRAHENTÓW, BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ - PRZETWARZANIE ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO DOSTARCZANIA/ DIGITALIZACJA, MONITORING CEN PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
aktywna rekrutacja kandydatów do pracy, weryfikacja kwalifikacji i kompetencji kandydatów do pracy, staly kontakt z pracownikami firmy, kontakt telefoniczny i mailowy z kandydatami do pracy(godziny pracy 8:00 - 16:00)
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych, związanych z pełnieniem przez Dyrektora RZGW funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kpa w stosunku do dyrektorów zarządu zlewni w sprawach określonych ustawą Prawo wodne.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zgód wodnoprawnych, do których wydania organem właściwym jest Dyrektor RZGW w Bydgoszczy.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie legalizacji urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego.- prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia zakresów i terminu wykonania przez właścicieli gruntów obowiązków związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych.- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zwolnienie od zakazów mogących mieć wpływ na jakość wód.- archiwizacja (zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt) akt spraw i dokumentacjiOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów hiszpańsko i angielskojęzycznych , usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów opracę oraz umów cywilnoprawnych Naliczanie wynagrodzeń pracowników izleceniobiorców w sposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisamiprawa Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płacSporządzanie zaświadczeń dla pracowników Prowadzenie spraw związanych zZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innychPraktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (mile widziana)COMARCH Optima Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2018-04-05 - Opole (opolskie)
Obsługa programu Sage Kadry i Płace (prowadzenie rozliczeń z ZUS), wystawianie umów cywilnoprawnych w programie Sage Kadry i płace, naliczanie składek ZUS i PDOF zgodnie ze statusem osoby, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (doprzelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi odwynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych wprogramie kadrowym napodstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, zastępowanie osoby prowadzącej kadry w wypadku jej nieobecności.
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie dokumentów magazynowych, sprawdzanie kontroli nad stanami magazynowymi, ścisła współpraca z magazynem.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)