SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O) Tarnów oferta pracy ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw marketingu
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu biegłym w mowie i w piśmie, prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.00-15.00; wynagrodzenie: od 4 000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 30, wcześniejszy kontakt tel.: 14 630 07 25, CV można przesyłać na adres e-mail: kadry (at) otot.eu
Nazwa pracodawcy:
ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9930471170
danePracodawcy_regon: 120226211
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.04.2020
Oferta pracy ważna do: 06.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?85ba41f91f9ed86e20b6c22bddbc1c41
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, obsługa administracyjna biura, obsługa komputera, telefonu, poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych (cv na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych - wyszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, stały kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników, bieżąca współpraca z klientem i rozwój relacji biznesowej, docieranie do potencjalnych kandydatów poprzez publikowanie ogłoszeń oraz innymi, niestandardowymi metodami - plakatowanie, ulotkowanie, tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta - przyjmowanie zamówień, uzgadnianie terminów i obsługa reklamacji, wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowych
"CIECH" Spółka Akcyjna - 2016-05-20 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-09-09 - Kielce (świętokrzyskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-19 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy (akta osobowe), przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych wg wskazań przełożonych oraz dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz zakończeniem umów, wystawianie świadectw pracy, zgłaszaniei wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zatrudnianych pracowników i ich członków rodziny (a także aktualizowanie danych w tym zakresie), sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US w oparciu o aktualne przepisy w tym zakresie (m.in. PIT-4R, PIT-11), PFRON i GUS, tworzenie zestawienia wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na potrzeby Zarządu,dostarczanie pracownikom informacji o wysokości naliczonych składek ZUS, ustalanie uprawnień do urlopów oraz wypłaty odpraw, szkodowań, ekwiwalentów itp., sporządzanie zestawienia urlopów dla kierowników działów i Zarządu, ustalanie uprawnień do należnych zasiłków i świadczeń finansowych przysługujących pracownikom, prowadzenie ubezpieczenia grupowego pracowników, prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych, kontrola rozrachunków z komornikami dot. pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, badań wstępnych i okresowych, szkoleń BHP nadzór nad terminowością badań i szkoleń, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,wyjaśnianie w imieniu firmy wszelkich spraw w ZUS, PIP i US dotyczących spraw kadrowo-płacowych, gromadzenie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji płacowo-kadrowej, prowadzenie kasy głównej firmy sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów rozliczanych gotówką, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zaliczek pracowniczych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, wprowadzanie przelewów do systemów bankowych wg wskazań przełożonych, wykonywanie innych czynności z zakresu księgowości i zadań zleconych przez Głównego Księgowego.
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
Markley Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Trzebinia (małopolskie)
1. Pozyskiwanie nowych klientów 2. Obsługa klienta kluczowego 3. Tworzenie ofert / umów 4. Sprzedaż wynajmu 5. Rejestracja pojazdów 6. Administracja biurowa
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, wykorzystanie podpisanego porozumienia (MOU), zachęcanie firm i inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)
znajomość programu SUBIEKT GT,biegła znajomość języka angielskiego,branża: sprzedaż tekstyliów
RTR DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
utrzymanie w ciągłości sprawności maszyn i urządzeń od strony automatyki, nadzór
"POLMLEK" Sp. z o.o. - 2018-12-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca pomoc merytoryczna w kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem obywateli Ukrainy, tłumaczenie dokumentów z języka Ukraińskiego na Polski lub z Polskiego na Ukraiński, współpraca z działem kadr firmy, doradztwo prawne dla obywateli Ukrainy zatrudnionych w firmie, nadzór nad poprawnością dokumentów obywateli Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Jaworze (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
Archiwizacja dokumentów. Pozyskiwanie pracowników internetowo oraz telefonicznie. Praca z bazą danych. Umieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie. Sporządzanie dokumentów związanych z procesem rekrutacji. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Obsługa dokumentacji w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
Pzygotowywanie receptury zgodnie z zawartością kalorii posiłków. Przygotoywywanie dań gotowych w zależności od ilości kalorii.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Częstochowa (śląskie)
Konkurs, szczegóły na stronie: http://bip.imn.gliwice.pl/content/160/konkurs_na_stanowisko_specjalisty_ds.Wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zagadnień HR, minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Płatnik, programów kadrowo-płacowych), znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odpowiedzialność, dokładność, samodzielność, systematyczność, rzetelność, Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie wynagrodzeń pracowników, obsługa programu Płatnik, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem czasu pracy, udział w projektach HR (rekrutacja i selekcja kandydatów, wdrażanie nowych pracowników do pracy w Instytucie, oceny pracownicze, koordynacja szkoleń), tworzenie raportów i analiz kadrowo-płacowych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, GUS, US, PPK, doradztwo i wsparcie dla kadry kierowniczej oraz pracowników w zakresie zagadnień kadrowych i płacowych.
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH - 2020-03-09 - Gliwice (śląskie)
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz funkcjonowaniem sieci własnej i franczyzowej- przygotowanie ofert dla sieci handlowej- planowanie i koordynacja działań marketingowych w firmie- organizowanie spotkań handlowych- negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Chmielno (pomorskie)
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z tureckimi dostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka fimty. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, znajomość i obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr, obsługa pełnej księgowości
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-24 - Zawiercie (śląskie)
j.w.
LINETECH Sp. z o.o. S.K.A. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-05-02 - Tczew (pomorskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
• zarządzanie procesem zakupowym dla wytwórni konstrukcji stalowych, składanie zapytań ofertowych, zamówień • prowadzenie negocjacji warunków handlowych na materiały • kompletowanie dokumentacji jakościowej (deklaracje, atesty itd.) • analiza dokumentacji projektowej • opracowywanie obmiarów na podstawie projektu budowlanego lub wykonawczegoUmowa na okres próbny 2 miesiące. Rodzaj następnej umowy do uzgodnienia z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z O.O. - 2020-05-27 - Będzin (śląskie)