SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Kudowa-Zdrój oferta pracy P.H.U "ADAMPOL" Cieśla Adam
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kluczowych zagranicznych biur podróży – sporządzanie umów, negocjacje kontraktów ( biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie); Odpowiedzialność za budowanie wizerunkufirmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży; Znajomości technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy; Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów zagranicznych i krajowych (indywidualnych oraz grupowych); Rozwijanie obecnie istniejących obszarów, kanałów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych; Tworzenie pakietów pobytowych dla gości indywidualnych.
Data publikacji: 2020-09-29
Lokalizacja: Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: P.H.U "ADAMPOL" Cieśla Adam
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 1a, 57-350 Kudowa-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kluczowych zagranicznych biur podróży – sporządzanie umów, negocjacje kontraktów ( biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie); Odpowiedzialność za budowanie wizerunkufirmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży; Znajomości technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy; Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów zagranicznych i krajowych (indywidualnych oraz grupowych); Rozwijanie obecnie istniejących obszarów, kanałów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych; Tworzenie pakietów pobytowych dla gości indywidualnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kudowa-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kudowa-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
efektywa komunikacja i wysoki poziom w obsłudze klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dokładność,samodzielność, podzielność uwagi, umiejętność współpracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
punktualność, uprzejmość, lojalność, zaangażowanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych[Umiejętność 1] : biegła znajomość obsługi programów (Outlook, Word, Excel)[Inne] : Doskonała umiejętność komunikacji, zaangażowanie i dynamizm, pozytywne nastawienie do zmian; elastyczność w działaniu, wysoki poziom samodzielności i kreatywności; otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi; bardzo dobra organizacja pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: P.H.U "ADAMPOL" Cieśla Adam
danePracodawcy_nip: 6971002200
danePracodawcy_regon: 410212058
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Augustowo 4a, 64-130 Rydzyna, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: leszczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3013
Gmina pracodawcy: Rydzyna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rydzyna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0376120
Ulica pracodawcy: Augustowo
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy:
Wszystkie oferty zatrudnienia dotyczą Hotelu "ADAM&SPA" 57-350 Kudowa-Zdrój ul.Lubelska 1A.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98bf04ffe9e00a31931f73658c0cd1fc
Podobne oferty pracy
- bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, rozliczanie i zamawianie materiałów, narzędzi, nadzór nad magazynowaniem i przechowywaniem materiałów, sporzadzanie miesięcznych i rocznych spisów- inwenaryzacjapraca w godz. 7-15
Unidez Sp. z o. o - 2020-02-18 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej.
Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie dostawców na rynku usług- optymalizacja kosztowa i jakościowa- monitoring i analiza rynku- negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Przemyśl (podkarpackie)
planowanie, projektowanie, realizowanie kampanii reklamowych on line, zarzadzanie treścią na stronie internetowej stały monitoring efektywności prowadzonych działań , tworzenie ofert produktów dla klientów
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
wyk. wyższe ekonomiczne , biegła znajomość j. ukraińskiego; Praca związana z wyjazdami głównie na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Ociąż (wielkopolskie)
sprzątanie, zamiatanie, zbieranie śmieci, grabienie, odśnieżanie
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca przy produkcji kostki granitowej
PPHU DALIS DANIEL LISOWSKI - 2017-06-09 - Strzegom (dolnośląskie)
•współudział w prowadzeniu spraw związanych z eksploatacją i utrzymaniem dróg•współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem dróg•rozliczanie prac podwykonawców
ZABERD S.A. - 2020-03-06 - Człuchów (pomorskie)
BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI,BIEŻĄCA OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA KLIENTÓW,REALIZACJA KONFIGURACYJNYCH ZLECEŃ KLIENTÓW,BIEŻĄCA OBSŁUGA PRZEDSIĘBIORCÓW I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA OFEROWANE USŁUGI SZKOLENIOWEWSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM MARKETINGU I Z DZIAŁEM ROZLICZEŃSPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2019-03-08 - Trzebownisko (podkarpackie)
Osoba do pracy w dziale marketingu.
F.P. NOWIKOM JACEK CIEŚLAK - 2016-06-21 - Grabiny-Zameczek (pomorskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne),Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Opole (opolskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. rozliczeń w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek-3Umowa na czas zastępstwa, pracodawca skontaktuje się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne, nadesłane dokumenty nie będą zwracane;dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy; aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym; do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne; proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wymaganą wiedzę i predyspozycjeMiejsce pracy: Inspektorat ZUS w Bolesławcu, ul. Kwiatowa 2, 59-700 Bolesławiec
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-09-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.: aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców.
STEICO Sp.zo.o Czarnków - 2019-09-20 - Czarnków (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych, przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych. Firma oferuje pracę w miłej atmosferze, możliwość doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzeń.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Diagnozowanie problemów ze sprzętem/ oprogramowaniem i siecią oraz proponowanie, telefoniczne, rozwiazań klientom i końcowym użytkownikom;Rozwiązywanie lub przekazywanie incydentów i zapytań właściwym zespołom; Koordynowanie i zarządzanie związkami z dostawcami i wsparcie personelu proponujacemu rozwiazanie problemów ze sprzetem/ oprogramowaniem i siecią; Administrowanie i sprawowanie kontroli nad dostępem użytkownika i wyjściem; Wykorzystanie Systemu Śledzenia Połączeń Telefonicznych w celu monitorowania i zarzadzania problemami i zapytaniami dotyczącymi pracy oraz oferowanie stosownych rozwiazań tychże oraz dalszy nadzór; Ścisła współpraca z pracownikami helpdesk w zakresie szkolenia krzyżowego, doskonalenia i wdrożeń procedur doskonałości operacyjnej i wsparcie pracy zespołowej:Ścisła współpraca z personelem wsparcia w celu uzyskania wiedzy technicznej i ostatecznego rozwiazania powtarzających się problemów; Skuteczne występowanie w charakterze kierownika projektu lub menadżera zespołu projektowego zgodnie z wymogami projektów helpdesku i zadaniami wewnetrznymi; Gotowość zaangażowania się w pracę oraz szkolenie handlowe w celu wzmocnienia umiejętnosci oraz zdolności wsparcia; rozwiazywanie problemów dotyczących urządzeń przenośnych (mobilnych)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabierzów (małopolskie)
zakup materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy indyjskich handlowców
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowy przebieg procesu sterylizacji, w tym: przyjęcie materiału medycznego, mycie z dezynfekcją, przygotowanie zestawu, kompletowanie, konfekcjonowanie, zapakowanie i oznakowanie, sterylizację oraz wydanie materiału.W ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oferujemy pracownikom i ich rodziną bogaty pakiet świadczeń: dofinansowanie do wypoczynku i wycieczek, dofinansowanie do kolonii i półkolonii dla dzieci, dofinansowanie kosztów opieki nad dziećmi. Ponadto ze środków funduszu socjalnego pracownicy mogą otrzymać pożyczki na cele remontowe i zapomogi losowe.
"CITONET-BYDGOSZCZ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych- przygotowywanie ofert handlowych w jezyku arabskim
kontakt przez PUP - 2020-11-09 - Łódź (łódzkie)
Praca w zakresie obsługi ksiegowej i rachunkowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Pacanów (świętokrzyskie)
Przyjmowanie dostaw towaru.Planowanie przestrzeni magazynowej.Rozkładanie towarów w magazynie na półkach.Oznaczanie kartonów i wprowadzanie produktów na stan magazynowy.Przygotowywanie produktów dla pracowników zmianowych.
ARGA ARKADIUSZ GAJASZEK - 2020-08-28 - Kazimierzyn (lubelskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-07-17 - Radomsko (łódzkie)
Udział w przetargach, wypełnianie rosyjskich dokumentów przetargowych. Główne miejsce pracy: Elbląg, ul. Warszawska 66Godziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy, I zmianaOkres zatrudnienia: 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1.Przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu zagospodarowania pasa drogowego. Prowadzenie procedur związanych ze szkodami komunikacyjnymi tj. prowadzenie rejestrów, sporządzanie ocen zdarzeń, prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem odszkodowań za szkody z polis ubezpieczeń OC sprawcy.Przygotowanie i prowadzenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi tj. przygotowywanie materiałów na potrzeby udzielania zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych, prowadzenie postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowej, sprawozdawczość z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie i prowadzenie zamówień do 30 000 euro.Bezpośredni udział w dyżurach zimowego utrzymania dróg tj. prowadzenie i koordynowanie prac w zakresie ZUD.
Zarząd Dróg Wojewódzkich - 2019-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa komutera- internetowa sprzdaż opon
GOLDI Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Kosin (lubuskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)