SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO I HANDLU ( STAŻ) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO I HANDLU ( STAŻ)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO I HANDLU ( STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu WORD i EXCEL
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?71e6435d4128a8b69e3ed320d5250dc5
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Oława (dolnośląskie)
Prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków
JUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Oława (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych i dostarczanie ich klientom, praca w terenie pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Żywiec (śląskie)
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Mszana Dolna (małopolskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- kartę Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Peplin (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, kupcami samochodów z Europy, negocjowanie warunków sprzedaży, język arabski niezbędny w celu komunikacji z pracodawcę. praca na pół etatu w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Janki (mazowieckie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
BROSS Kusek i Sobecki spółka jawna - 2018-08-06 - Tarnów (małopolskie)
1. Udział w tworzeniu strategii reklamowej instytucji i jej realizacja.2. Monitorowanie i wyszukiwanie ogłoszeń o konkursach. Analizowanie dokumentów konkursowych. Gromadzenie od pracowników niezbędnych informacji i ich przetwarzanie.3. Tworzenie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków unijnych i udział w realizacji projektów.4. Pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz współpraca z nimi.5. Redagowanie różnego rodzaju wysokiej jakości tekstów na potrzeby mediów społecznościowych.6. Obsługa mediów społecznościowych, stron internetowych.
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2019-09-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towarów, dbanie o czystość.
Firma Handlowo-Usługowa Malwina Gręda - 2017-06-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obróbka plików graficznych oraz ich konwersja do innych formatów, prowadzenie bazy danych fotografowanych okazów.
Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
Bieżące opracowywanie, składanie i koordynacja zamówień, bieżące wprowadzanie dokumentów zakupu, weryfikacja ofert oraz prowadzenie korespondencji z dostawcami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2019-01-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi.
PROGES SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Korzenna (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Śrem (wielkopolskie)
Koordynowanie pracami organizacyjnymi i nadzór nad realizacją umów o dofinansowanie:- przygotowywanie wniosków o płatność, dokumentacji i postępowań przetargowych- pisanie wniosków o dofinansowanie inwestycji,- kontakt z Instytucją Finansującą oraz udział w kontrolach- kontrolę wydatków, weryfikację wytycznych Instytucji Finansującej, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji- archiwizację dokumentacji- analizę oraz opracowywanie raportów/sprawozdań
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Cieszyn (śląskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
Firma System Data poszukuje osoby młodej, kreatywnej i chętnej do zdobywania nowych umiejętności w branży informatycznej. Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie techniczne oraz posiadać wiedzę z zakresu budowy oraz konfiguracji sprzętu komputerowego.Dodatkowe cechy którymi powinien charakteryzować się kandydat to; odpowiedzialność, sumienność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.W zamian, firma System Data Sp. z o.o. oferuje stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, progresywny system wynagradzania, możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Mielec (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Katowice (śląskie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
Zarządzanie transportem
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-04-08 - Gdynia (pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 17/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Główne obowiązki:1. Udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień świadczeniodawcom ubiegającym się o zawarcie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (w formie pisemnej i ustnej),2. Analiza i weryfikacja wniosków dotyczących zmiany warunków udzielania świadczeń zapisanych w umowie, w szczególności dotyczących: liczby, ceny świadczeń, struktury rozpoznań i procedur, zmiany miejsca wykonywania świadczeń będących przedmiotem umowy, zmiany w składzie personelu udzielającego świadczeń oraz harmonogramów udzielania świadczeń,3. Analiza i weryfikacja pod kątem zgodności wartości wskazanej w dokumentacji rozliczeniowej a sprawozdanej do właściwego oddziału Funduszu (dokumentacja dotycząca zakupu wyrobów medycznych, produktów leczniczych bądź realizacji świadczeń opieki zdrowotnej, co do których konieczność rozliczenia należy udokumentować fakturą lub rachunkiem),4. Udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień świadczeniodawcom w sprawach związanych z realizacją zawartych umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (w formie pisemnej i ustnej),5. Rejestrowanie korespondencji wpływającej, wewnętrznej oraz wychodzącej dotyczącej spraw pozostających w kompetencji Działu Kontraktowania Świadczeń w Lecznictwie Szpitalnym.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy . Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne lub medyczne). Wymagane wymagane są 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz.U. z 2018 r. 160 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (t. j. Dz.U. z 2016 r. 1146 z późn. zm.),4. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność i dyspozycyjność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)