SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SOCIAL MEDIA Reda oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SOCIAL MEDIA
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy, prowadzenie strony internetowej. Kampanie reklamowe w socjal mediach.
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy, prowadzenie strony internetowej. Kampanie reklamowe w socjal mediach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SOCIAL MEDIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing i zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 21.11.2019
Oferta pracy ważna do: 28.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43cb003eabecb626f48b683c10529329
Podobne oferty pracy
Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Realizacja planów sprzedaży, sprzedaż produktów reklamowych, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Determinacja w realizacji wyznaczonych zadań i celów. Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Prawo jazdy kat. B. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Dobra komunikacja werbalna. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-03 - Gliwice (śląskie)
odbiór odpadów medycznych i komunalnych z oddziałów szpiotalnych, transport pościeli , transport materiałów z magazynu i apteki na oddziały szpitalne, transport posiłków z kuchni szpitalnej na ZOL i na Nysańską, transport zwłok z oddziałów szpitalnych do prosektorium wykonywanie dezynfekcji komorowej, zabezpieczenie pomieszczeń po zakończeniu pracy
Brzeskie Centrum Medyczne SP.ZOZ - 2016-06-15 - Brzeg (opolskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 191 IM. JÓZEFA IGNACEGO KRASZEWSKIEGO - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy wykonywanie instalacji elektrycznych. Miejsce pracy województwo opolskie.
ELINTEGRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Nysa (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Osoba z predyspozycjami do pracy w handlu (branża meblowa) - kontakt telefoniczny z klientem. Wykształcenie min. średnie. Umiejętności sprzedaży. Obsługa komputera. Miła aparycja, zorientowanie na klienta, dobra dykcja, upór w dążeniu do celu, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI - 2016-03-25 - Lublin (lubelskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-14 - Legionowo (mazowieckie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa telefoniczna i mailowa klientów, doradztwo w zakresie termoizolacji obiektów, obsługa sprzedaży, redagowanie ofert i ulotek
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie sprzedaży międzynarodowej produktów przedsiębiorstwa, głównie na rynkach azjatyckich
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ.USTALENIE STRUKTURY NEGOCJACJI, PROWADZENIE NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI DOSTAWCAMI.OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.ZAPEWNIENIE TECHNICZNEJ I OPERACYJNEJ POMOCY DLA DZIAŁAŃ WSZYSTKICH DZIAŁÓW ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI.ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH.CZUWANIE NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM REALIZACJI DOSTAW ZGODNIE ZE ZŁOŻONYMI ZAMÓWIENIAMI.WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI CELNYMI W ZAKRESIE WYSYŁANYCH TOWARÓW ORAZ WŁAŚCIWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW.PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI. WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Podgrodzie (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)
weryfikacja i nadzór nad dokumntacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)
Wykańczanie wyrobów dziewiarskich. Znakowanie. Konfekcjonowanie.
JS GLOVES SZEWCZYK Sp. Jawna - 2016-06-10 - Milanówek (mazowieckie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie instalacji na podstawie rysunku technicznego oraz instrukcji w języku koreańskim, ścisła współpraca z Projektantem oraz Specjalistą Budowy Strefy Czystej, instalacja urządzeń pomiarowych i regulacyjnych. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- obsługa centrali telefonicznej- obsługa ewidencji spraw Biura Obsługi Klienta i Biura Obsługi Pracownika- przekierowywanie rozmów do właściwych działów przedsiębiorstwa- ewidencja poczty wychodzącej- bieżąca obsługa interesantów
P.U. JAREXS SP. Z O.O. - 2018-12-04 - Legnica (dolnośląskie)
Pełna obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Współpraca z Zarządem oraz Kadrą Zarządzającą w zakresie analizy potrzeb rekrutacyjnych, prowadzanie procesów rekrutacji pracowników różnego szczebla, w tym kierowniczego. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Terminowe sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie. Prowadzenie i nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie, wystawianie wszelkich zaświadczeń pracowniczych.Sporządzanie zestawień kadrowych i płacowych na polecenie przełożonego. Koordynowanie przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( PIP, ZUS, GUS, Urząd Pracy ) oraz służbami księgowymi, prawnymi i BHP Pracodawcy.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Nysa (opolskie)
TWORZENIE PROJEKTÓW STRON GRAFICZNYCH, OBSŁUGA urządzeń do produkcji reklamy, kontakt z klientem ,praca w godzinach 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowychWspółpraca z Klientem na poszczególnych etapach realizacji projektuPrzygotowanie ofert przy współpracy z działem handlowymRaportowanie wyników działańTelemarketing (Aktywne pozyskiwanie klientów)
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Dbanie o najwyższą jakość i świeżość towarów,- Kreowanie i wsparcie postawy proklienckiej,- Dbanie o ekspozycję na dziale.Praca w godzinach od 5:00 do 21:00, zgodnie z grafikiem (2 zmiany)
Jastrzębiedis Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
realizacja zamówień, gospodarka magazynowa, załatwianie reklamacji, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-02-23 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na budowach, wznoszenie, remontowanie budynków.
PHU"POLNORD"Czesław Werkmiller - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa działu administracyjno-biurowego polegająca na:-segregacji i kompletowaniu faktur i innych dokumentów księgowych,-weryfikacji otrzymywanych faktur,-obsłudze korespondencji,-wypełnianiu sprawozdań i pism,-ewidencjonowaniu dokumentacji firmy,-nadzór nad realizacją obowiązków formalnych i sprawozdawczych firmy.
P.W. MultiMax - 2016-10-07 - Zamość (lubelskie)
-wspieranie pracowników w zakresie IT;-monitorowanie i kontrola systemów informatycznych;-obsługa istniejących i wdrażanie nowych systemów informatycznych;-diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników;-konserwacja sprzętu komputerowego;-archiwizacja danych z serwerów;-przygotowanie programistyczne raportów i analiz;-czynny udział w procesie wdrażania nowych systemów informatycznych;-zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;-nadzór nad funkcjonowaniem łączy internetowych.
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-11-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)