SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów, aktywizacja, sprzedaż, planowanie i realizacjia zamówień, tworzenie i analiza baz danych - raportów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie projektów graficznych
Data publikacji: 2017-10-19
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie kontrahentów, aktywizacja, sprzedaż, planowanie i realizacjia zamówień, tworzenie i analiza baz danych - raportów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie projektów graficznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: wypożyczanie, dzierżawa sprzętu rereacyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
gromadzenie informacji rynkowych i zarządzanie zbiorem tych informacji, planowanie działań marketingowych (reklama, promocje), opracowywanie ofert (jęz. rosyjski i/lub ukraiński), zarządzanie reklamą, doradztwo w zakresie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Czernichów (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie zapytań ofertowych, przygotowywanie, obsługa i kontrola, umów, zleceń oraz zamówień na potrzeby budowy,przygotowywanie raportów z realizacji zamówień, nadzorowanie terminowości dostaw materiałów/wykonania zleceń.
PG BUDOWA S.C. - 2018-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
- naliczanie wynagrdzeń- obsługa dokumentacji zasiłkowej- rejestrowanie i wyrejestrowywane pracowników - sporządzenie dokumentacji i deklaracji na potzreby ZUS,US, PEFRON, GUS- obsługa zajęć komorniczych oraz dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia pracowników- wydawanie zaświadczeń- sporzadzanie analiz i zestawień na potrzeby zarządu
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-08 - Kluczbork (opolskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie reklamacji od klienta. Kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt. Windykacja klienta.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Bank Pocztowy Spółka Akcyjna - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
menager sprzedaży
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-04-19 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca na sprzęcie
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
MKW Sp z o.o. - 2017-09-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
nauka i pomoc w zakresie obsługi sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Piła (wielkopolskie)
specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień, prace biurowe, odbiór towaru, obsługa klientów.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Gorlice (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli, praca na komputerze, dbanie o czystość na salonie
Sklep Meblowy DEKO Monika Opaszowska-Kokocińska - 2016-06-02 - Komorniki (wielkopolskie)
Usuwanie awarii oraz naprawa maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami, podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń, zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac, współpraca z liderami produkcji, umiejętność sprawnego diagnozowania maszyn i szybkiej reakcji na zaistniałe problemy
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-09-21 - Żabno (małopolskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
Specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Tapicerowanie mebli
YANO Sp. zo.o. - 2017-04-25 - Rybnik (śląskie)
uczestnictwo w budowie strategii marketingowej firmy, określanie kierunku rozwoju i strategii spółki, analiza rynku, administrowanie stroną internetową spółki.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
oferta stażu w ramach bonu stażowego dla wskazanego kandydata: obsługa klientów, przygotowywanie stołów,
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Zdobywanie nowych rynków zbytu na terenie Warszawy i okilic.Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów oraz 1 rok doświadczenia w zawodzie.
Zakłady Mięsne Stanisławów Spółka z o. o. - 2017-12-05 - Stanisławów (mazowieckie)