SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Mielec oferta pracy Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: badanie rynku, przegląd potrzeb rynku, promocja spółki, proponowanie nowych wyrobów, przygotowanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów, stałe kontakty i korespondencja z klientamiI zmiana 7-15
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
badanie rynku, przegląd potrzeb rynku, promocja spółki, proponowanie nowych wyrobów, przygotowanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów, stałe kontakty i korespondencja z klientamiI zmiana 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe preferowane techniczne, staż pracy 2 lata, znajomość języka angielskiego - biegle w mowie i w piśmie, znajomość pakietu MS Office, mile widziana Microsoft Project, zdolność do samodzielnej pracy i podejmowania decyzji, znajomość branży tworzyw sztucznych
Nazwa pracodawcy:
Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą. e-mail info (at) tworzywamielec.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 09.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta zagranicznego firmy droga mailową oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Żory (śląskie)
- prowadzenie kontroli jakości surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, kontrola higieny w zakładzie, prowadzenie dokumentacji w zakresie procedur i zapisów systemowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, szkolenie pracowników produkcyjnych, współpraca z działem handlu
Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K. SMOLAREK Spółka Jawna - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Katowice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji. Kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych, analiza postępowania przetargowego. Docelowo praca stała.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW W ELBLĄGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej, kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dot. produkcji, dekretowanie i księgowanie dokumentów w magazynie produkcji, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych oraz rozpatrywanie ich
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A Oddział w Dęblinie - 2017-10-20 - Dęblin (lubelskie)
obsługa klientów
Grupa InstalExpert Spółka z o.o. - 2016-02-15 - Chodzież (wielkopolskie)
Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wszelkie prace związane z prowadzeniem biura rachunkowego
BIURO POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH LUCYNA SUSZKA - 2016-02-04 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)
czynności wykonywane na dziale uboju trzody
ANIMEX FOODS SP. Z O.O. SP.K - 2018-03-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-04-07 - Wędrzyn (lubuskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
SNEYTON Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Wojkowice (śląskie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
"DREWBET" GRZYB-KOTYNIA-ROGACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-22 - Kłobuck (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-09-15 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników firmy transportowej, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem cudzoziemców, obsługa biura, obsługa giełdy transportowej
PREZENTERIA.PL Sp. ZO.O. - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Czytanie rysunku technicznego, spawanie
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kraków (małopolskie)
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOSCI
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i wydawanie potrawwymagane wykształcenie zawodowe, min. 2 lata doświadczenia zawodowego, wynagrodzenie od 2500 zł brutto
M.P. INVESTMENT Tomkowscy s.c. - 2016-04-04 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur zgodnie z wymogami klientami i wewnętrznymi zasadami, wystawianie faktur korygujących, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur, wykonywanioe innych prac zleconych przez Dyrektora działu lub bezpośredniego przełożonego, oferta pracy przeznaczona dla osób do bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Mysłowice (śląskie)
zarządzanie systemem CRM oraz koordynowanie zespołu sprzedaży, kontaktowanie się z różnymi firmami z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, badania marketingowe oraz identyfikacja nowych szans dla firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA TELEFONICZNA I BEZPOŚREDNIA KLIENTA, PRZEDŁUŻANIE OFERT, WYKONYWANIE KALKULACJI, ZLECANIE DO PRODUKCJI ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ:WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA (OFFICE, COREL DRAW), PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Lublin (lubelskie)