SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Reklama i dbanie o wizeunek firmy. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
Data publikacji: 2020-03-11
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reklama i dbanie o wizeunek firmy. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kreatywność, umiejętność negocjacji
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a67897237a37164770a0f241a00f58ba
Podobne oferty pracy
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrytacja osób z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Łódź (łódzkie)
- samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla od momentu przyjęcia zlecenia, przez publikowanie ogłoszeń, weryfikację CV, spotkania z kandydatami po rekomendacje wybranych kandydatów klientowi i koordynowanie procesu zatrudnienia kandydata u klienta,
- współpraca z klientem w zakresie zarządzania procesem rekrutacji i selekcji,
- dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług,
- budowanie długofalowych relacji z klientami
Helplaw Sp.z o.o. - 2016-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sporządzanie raportów w Exelu,- Zarządzanie i nadzór nad stockiem magazynowym,- Naprawianie błędów i pomyłek pracowników w systemie,- Zmiana kategorii systemowych i poprawne ich przepisywanie, co umożliwia właściwe procesowanie,- Codzienny monitoring stanu systemu,- Rozwiązywanie błędów w systemie
kontakt przez PUP - 2020-09-03 - Świebodzin (lubuskie)
Udział w realizacji projektów z zakresu systemów informacji przestrzennej, geodezji, kartografii, fotogrametrii oraz opracowań pokrewnych
InterTIM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-03-23 - Suwałki (podlaskie)
sprzedaż produktów (olej rafinowany, pelleta) nar ynki EU (Francja, Belgia)
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżące prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji odpadów.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. zo.o. - 2019-12-02 - Jawor (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności biurowych i finansowych m.in. pisanie przelewów na podstawie dokumentów źródłowych, księgowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWANIE ELEMENTÓW DO PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIE I PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, ROZLICZANIE PRODUKCJI.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2019-01-29 - Krasne (podkarpackie)
współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi, prowadzenie korespondencji z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na ich pisma w imieniu dyrekcji zakładu i burmistrza dzielnicy, ewidencja komputerowa kosztów do rocznego rozliczenia na poszczególne budynki, sporządzanie rocznego rozliczenia kosztów i zaliczek na poszczególne lokale komunalne.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Białorusi prowadzących biura pośrednictwa nieruchomości, przygotowywanie w języku rosyjskim i ukraińskim ofet sprzedaży lub wydzierżawienia (najmu) nieruchomości, ogłoszenie ofert na rosyjskich, ukraińskich i białoruskich stronach internetowych i prasie, prowadzenie bezpośrednich negocjacji z klientami z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz utrzymywanie stałych relacji z rosyjskimi, ukraińskimi i białoruskimi kontrahentami , w tym wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie). 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność 8:00-16:00;Sala E
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychŚcisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Przegląd wyników innych zespołów w Gdańsku (w zakresie przeglądu ich wyników w stosunku do twoich podmiotów)."Przejęcie pełnej odpowiedzialności za księgowość finansową."Zarządzanie relacjami i wymogami dotyczącymi danych z naszymi zewnętrznymi księgowymi i doradcami podatkowymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowywanie ustawowych rachunków, deklaracji VAT i rocznych deklaracji podatkowych.Wspieranie gromadzenia danych i informacji, aby umożliwić naszemu partnerowi zewnętrznemu przygotowanie VAT, GST, podatku od osób prawnych, podatku WHT i rachunków ustawowych w krajach, w których prowadzimy działalność.Monitorowanie i zarządzanie prognozami skarbowymi poszczególnych podmiotów i dostarczanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem.Stały rozwój, optymalizacja i i standaryzacja procesów finansowe zarówno w swoim zespole, jak i między zespołami w Gdańsku.Nadzorowanie różnych operacji księgowych w celu zapewnienia zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami raportowania zarówno dla celów raportowania grupowego, jak i ustawowego, w tym bycie głównym kontaktem do audytu.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-10-07 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, -utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, -przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, -współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji -ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, -odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, -praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
Działalność związana z szeroko pojętą materią administracji i promocji w tym rozwoju sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grębiszew (mazowieckie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, terminowe prowadzenie rozliczeń sprzedaży- windykacja, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie dokumentów pracowniczych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej H=GEA-NOVA Sp. zo.o. - 2017-07-18 - Józefów (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, spotkania z klientami na inwestycjach, szczegółowa analiza dokumentacji technicznej, kosztorysowanie inwestycji, przedmiary i obmiary robót, odbiory robót
Fima Handlowo Usługowa RENA Ewelina Barszczyk - 2018-05-17 - Głogów (dolnośląskie)
Poszukiwanie, nawiązywanie i obsługa klienta głównie z terytorium Rosji oraz docelowo z Ukrainy w celu sprzedaży miejsc reklamowych. Pomoc przy kontaktach handlowych na terytorium Niemiec.
twojbillboard.pl RAFAŁ ŚPIEWAK - 2016-07-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji transportowej, praca i obsługa systemu E-Deklarant, WINSAD, przygotowanie dokumentów do odprawy celnej, organizacja załadunku i rozładunku
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Woskrzenice Duże (lubelskie)
-Współpraca z kontrahentami karajowymi i zagranicznymi,-Monitorowanie stanu zapasów magazynowych,-Zapewnienie dostępności materiałów,-Planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja,-Monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw),-Współpraca z innymi działami,-Sporządzanie analiz i dokumentacji,-Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2016-05-16 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
- bezpośredni kontakt z klientem w języku niderlandzkim i w języku angielskim- konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży - na rynku polskim i zagranicznym
"AGNES" CZARNY FASHION GROUP SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-08 - Świdwin (zachodniopomorskie)
pomoc przy obróbce kamienia naturalnegopraca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów i usług (salon ORANGE)
TELL SP. ZO.O. - 2016-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)
ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności,prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich, kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogówwzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierzątgospodarskich, sporządzanie planów i harmonogramów pracyprowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowaniaadministracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracjiwspółpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, współpraca z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/nowy-dwor-gdanski/inspektor-weterynaryjny,66904.pdf
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2020-08-10 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)