SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Jelcz-Laskowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie ofert handlowych,-nawiązanie kontaktów z klientami biznesowymi,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2021-04-09
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelcz-Laskowice, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie ofert handlowych,-nawiązanie kontaktów z klientami biznesowymi,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelcz-Laskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0215
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2021
Data zakończenia pracy: 18.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9121462230
danePracodawcy_regon: 932174129
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z P.U.P. w Oławie-Filia w Jelczu-Laskowicach
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: oławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0215
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987259
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Agencja reklamowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 14.04.2021
Oferta pracy ważna do: 08.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a4620a62c3484e59217b99e4b456f59
Podobne oferty pracy
Zamawianie surowców i materiałów do produkcji. Przyjmowanie, wydawanie materiałów, ewidencja zasobów magazynowych.
Przedsiębiorstwo Pszczelarsko-Farmaceutyczne APIPOL-FARMA - 2016-05-25 - Myślenice (małopolskie)
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-07-30 - Lublin (lubelskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji do sprzedązy krajowej i zagranicznej; prowadzenie bazy danych zleceń; wyszukiwanie nowych klientów; prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
PRACA BIUROWA POLEGAJĄCA NA INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW MARKI ME SEDUCE NA RYNKU WSCHODNIM. W ZAKRES OBOWIĄZKÓW WCHODZI RÓWNIEŻ OPIEKA POSPRZEDAŻNA, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON ORAZ MAILOWO, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, ŚLEDZENIE TRENDÓW NA RYNKU WSCHODNIM, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ WPROWADZANIE ICH W SYSTEM SPRZEDAŻOWY SUBIEKT. TŁUMACZENIE OFERT ORAZ TWORZENIE PROMOCJI DLA KIENTÓW Z RYNKU WSCHODNIEGO. TŁUMACZENIE UMÓW KONTRAKTACYJNYCH I NEGOCJOWANIE WARUNKÓW UMÓW. WYJAZDY ZAGRANICZNE GO KLIENTÓW ORAZ UDZIAŁ W MIĘDZYNARODOWYCH TARGACH BRANŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie dokumentacji do akt osobowych, list płac, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa prawna przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celuśledzenia i przetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów.Nadzorowanie dokumentacji rejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentówrejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu wzakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacji wyznaczonych projektów. Zarządzanieprojektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami (45 krajów). Organizowanieglobalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogów TMF (45 krajów).Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
- samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych - pozyskiwaniepracowników - budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami -budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów - weryfikacja i selekcjakandydatów, praca w godzinach 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-15 - Opole (opolskie)
- realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Wrocław, Oleśnica, Wysoka,- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, - współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją, - protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości, - przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków, - nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji, - dokonywanie odczytów wskazań liczników, - rozliczanie kosztów dostawy mediów, - opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami, - bieżący kontakt z lokatorami, obsługa mieszkańców,- przyjmowanie informacji od lokatorów, wprowadzanie do systemu,- potwierdzanie danych w dokumentach administracyjnych,- kontakt z ubezpieczycielem w celu likwidacji szkód w częściach wspólnych,- korespondencja z mieszkańcami jak i z instytucjami zewnętrznymi,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami. Praca w godz.: 7:00-15:00, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: hr (at) amwkwatera.pl
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" Sp. z o.o. - 2021-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Zadania z zakresu rachunkowości instytucji kultury2.Zadania z zakresu naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz innych świadczeń pracowniczych3.Praca w systemie Rewizor GT oraz Gratyfikant GT firmy Insert4.Praca w programie PŁATNIK
Biblioteka Miejska w Łodzi - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; miesiąc doświadczenia zawodowego; bardzo dobra/ojczysta znajomość języka ukraińskiego. Obowiązki: Kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur w sprawach dotyczących legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców; przygotowywanie niezbędnych dokumentów, wypełnienie wniosków, złożenie wniosków do właściwych urzędów; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
sporządzanie listy płac, rozliczenia do ZUS, US, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, rozliczanie zwolnień lekarskich
BIURO RACHUNKOWE KATARZYNA PORADA - 2021-05-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
dostarczanie towaru na terenie Polski Północnej
Bardusch-Polska Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
Oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe - prawo, administracja, zarządzanie, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole. Charakterystyka pracy: praca z klientem w zakresie ochrony danych osobowych, praca z kluczowymi klientami, znajomość przepisów branżowych oraz z zakresu administracji, prawa pracy, pracy społecznej. Wynagrodzenie plus premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres sukces.biurorachunkowe (at) gmail.com
SUKCES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-23 - Rybnik (śląskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI REMONTOWYMI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z USTAWĄ O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku. Praca w wymiarze 0,5 etatu.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Planowanie i prowadzenie akcji e - marketingowej. Obsługa strony internetowej, Facebooka, Instagrama w branży odzieżowej. Wyszukiwanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi. Opracowanie i relacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych.
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2020-05-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Mobilna obsługa klienta - polegająca na obsłudze klientów w biurze i w terenie, dostarczaniu polis, wyliczeniu składek, obsłudze funduszy inwestycyjnych, telefonicznym monitoringu wpłat, wykorzystaniu dokumentacji fotograficznej ubezpieczonych pojazdów i majątku.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łańcut (podkarpackie)
Aktywna sprzedaz produktów bankowych, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji
"SELEMAX" Maciej Makowski - 2016-03-22 - Zambrów (podlaskie)
przygotowywanie dokumentów do sporządzania ofert handlowych, wyszukiwanie przetargów, zapytań ofertowych
GZD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
-rekrutacja pracowników kontakt telefoniczny,mailowy z agentami i pracownikami -uzytkownikami,bezposredni kontakt z pracownikami.
Woj-kat Sp. z o.o. - 2020-11-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)
Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1. pełna zdolność do czynności prawnych;2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3. nieposzlakowana opinia;4. specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5. specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej;8. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-04-15 - Sosnowiec (śląskie)