SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Gąsiorowo oferta pracy Młyn Gąsiorowo Adrianna Machnacz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja działań marketingowych, budowanie bazy klientów, inicjowanie działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych
Data publikacji: 2016-10-10
Lokalizacja: Gąsiorowo (mazowieckie)
Pracodawca: Młyn Gąsiorowo Adrianna Machnacz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:06-150 Gąsiorowo 25, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja działań marketingowych, budowanie bazy klientów, inicjowanie działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gąsiorowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pułtuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świercze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w branży turystycznej, komunikatywna znajomośc języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: Młyn Gąsiorowo Adrianna Machnacz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Adres pracodawcy:
06-150 Gąsiorowo 25, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pułtuski
Gmina pracodawcy: Świercze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gąsiorowo
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: restauracja, hotel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i wsparcie procesów wdrażania klienta, sporządzanie raportów/zestawień, kontakt z klientami i podwykonawcami
ASAPON SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów z branży kosmetycznej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
Sprzedaż produktów reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Obsługa biurowa i administracyjna działu, obieg dokumentacji i korespondencji
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnik przy odwiertach studni, pomocnik przy instalacjach hydraulicznych, pomocnik przy instalacjach elektrycznych
,,AQUA ZIEM'' - 2016-02-16 - Pianówka (wielkopolskie)
naprawa i konserwacja maszyn piekarniczych
Podlaskie Przedsiębiorstwo Mięsne Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Białystok (podlaskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań (dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2016-11-15 - Oborniki (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja określonych projektów i celów marketingowych. Rozliczanie bieżącej dokumentacji, obsługa biura, koordynacja pracy lektorów. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych.
ROYAL SCHOOL Centrum Języków Obcych Barbara Kubalańca - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. sprzedaży i zakupów tłuszczów zwierzęcych na rynkach wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami,- monitorowanie zakresu korzystania przez klientów z usług oferowanych przez bank,- promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-27 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie tresci na potrzeby w mediach społecznościowych, bieżące prowadzenie konwersacji z użytkownikmi na kanałach społecznościowych, kreowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększanie jej popularności.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Katowice (śląskie)
Osoba będzie wystawiała faktury klientom firmy jak również korekty, noty korygujące i przede wszystkim będzie podejmowała wszelkie kroki do egzekwowania należności, tzn. wysyłanie wezwań, upomnień, kontakt telefoniczny. Jak również sporządzanie przeciwko dłużnikom firmy dokumentów i kierowanie ich do kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-10-19 - Kęty (małopolskie)
sprzedaż towarów, przyjmowanie reklamacji, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Sulęczyno (pomorskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Projektowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie HR, wspieranie kadry kierowniczej w osiaganiu celów biznesowych, prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, wdrożenie i adaptaca nowozatrudnionych pracowników, prowadzenie działań związanych z budowaniem wizerunku pradcodawcy, rozwiązywanie problemów pracowniczych, zarzadzanie relacjami pracowniczymi oraz kreowanie dobrej atmosfery w firmie. Praca od 08.00 do 16.00, poniedziałek-piątek
VIVENGE sp. z o.o. - 2017-04-21 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa klientów, sprawdzanie stanów ilościowych i jakościowych
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2017-10-31 - Kłodzko (dolnośląskie)