SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Białystok oferta pracy ITRO Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych;promocja wydarzeń (patronaty medialne, mailing bezpośredni);opracowanie materiałów promocyjnych, tworzenie i dystrybucja treści typu: infografiki, newsletter, przewodniki, webinaria, wideo;monitoring mediów, relacje z mediami;koordynacja wywiadów i spotkań;zarządzanie informacją na stronie internetowej m.in. w j. angielskim;prowadzenie internetowych akcji marketingowych z zakresu nowoczesnego inbound marketingu skierowanych na anglojęzyczne rynki sprzedaży.dbanie o dobry wizerunek firmy;bieżące monitorowanie i analiza rynku;praktycznej znajomości social media szczególnie od strony biznesowej;analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań.
Data publikacji: 2016-10-26
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: ITRO Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wschodnia 46, 15-158 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych;promocja wydarzeń (patronaty medialne, mailing bezpośredni);opracowanie materiałów promocyjnych, tworzenie i dystrybucja treści typu: infografiki, newsletter, przewodniki, webinaria, wideo;monitoring mediów, relacje z mediami;koordynacja wywiadów i spotkań;zarządzanie informacją na stronie internetowej m.in. w j. angielskim;prowadzenie internetowych akcji marketingowych z zakresu nowoczesnego inbound marketingu skierowanych na anglojęzyczne rynki sprzedaży.dbanie o dobry wizerunek firmy;bieżące monitorowanie i analiza rynku;praktycznej znajomości social media szczególnie od strony biznesowej;analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w PR/marketingu;znajomość języka angielskiego;znajomość bieżących trendów i narządzi marketingowych;wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe;umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną (szczególnie w kontekście pisania tekstów promocyjnych /reklamowych);znajomości mechanizmów promocyjnych w obszarze Social Media;otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów;znajomość programów graficznych- mile widziana;wiedza za zakresu pozycjonowania SEM/SEO, Google Adwords będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: ITRO Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Wschodnia 46, 15-158 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.itro.pl
Ulica pracodawcy: Wschodnia
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: export, handel z zagranicą
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 25.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie mediów,analiza/woda,prąd,ciepło/.Kontrola wodomierzy,ciepłomierzy .Warunki wymiany grzejników.
Białogardzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie kosztorysów dla otrzymywanych zapytań ofertowych, dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymywanych zapytań ofertowych, tworzenie kompleksowych zestawień materiałów celem złożenia zamówienia, tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji, wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego.
Mędrala Krzysztof, Cyran Norbert Śląska Fabryka Okien "KNS" S.J. - 2018-08-03 - Mszana (śląskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Nowa Sól (lubuskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie: zawodowe mechaniczne; niekaralność; wymagane 3 letnie doświadczenie; posługiwanie się przyrządami kontrolno-pomiarowymi; obsługa obrabiarek skrawających do metalu; znajomość rys. techn.; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "BUMAR-ŁABĘDY" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Gliwice (śląskie)
- Procesowanie transakcji związanych z transferem aktywów finansowych, - Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym księgowaniem transakcji, - Utrzymywanie kontaktu z klientami i interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - Dbanie o wysoki poziom usług dostarczanych przez zespół Asset Transfers, - Zarządzanie ryzykiem związanym z wykonywaną pracą, - Wspieranie pracowników Front Office w kontaktach z klientami zewnętrznymi, - Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur związanych z wykonywaną pracą. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku nauczyciel języka polskiego
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Aleksandra Janowskiego w Bolesławcu - 2018-08-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów z jedwabiu naturalnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Milanówek (mazowieckie)
Przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym. Rozliczanie dostaw zawnętrznych/ przyjęć na magazyn oraz kontrola realizacji dostaw własnych. Informowanie o warunkach sprzedaży. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców. Przygotowywanie dokumentów i druków oraz ich wypełnienie. Wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży. Współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki). Dokonywanie rozliczeń kierowców, inkasowanie gotówki z tytułu rozliczeń z kontrahentami. Wystawienie dowodów wpłaty (KP) dla wpław z wszelkich przychodów, Dokonywanie wypłat gotówki z kasy (KW) na podstawie źródłowych dowodów uzasadniających wypłatę, tj. faktur, rachunków, list wypłat wynagrodzeń, własnych źródłowych dowodów kasowych. Sporządzanie i kontrola dobowych raportów kasowych i stanu zgodności gotówki. Przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży. Prowadzenie dokumentów GHP, HCCP.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Płock (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy: realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego. Stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności. Sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych. Wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 w systemie równoważnym
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
•wycena taryfy•wsparcie analityczne procesu planowania i sprzedaży (nie sprzedaż)•opracowanie analiz i raportów cyklicznych oraz w reakcji na bieżącą sytuację•nadzorowanie budżetu kosztowego
kontakt przez OHP - 2016-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
Pakowanie łożysk, praca na magazynie
CHS SP Z O.O. - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie szkoleń bhp, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Wykładanie towaru na sklepie, dbałość o ustawienie towaru. Obsługa kasy fiskalnej po okresie próbnym.Doświadczenie zawodowe mile widziane.Miejsce wykonywania pracy: Cegłów.
Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2018-02-22 - Cegłów (mazowieckie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
Inter - Pack Polonia Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Radom (mazowieckie)
Sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie akt pracowniczych, analiza czasu pracy zatrudnionych osób.
BAZA TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
praca na stanowisku specjalisty d/s kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Pszczyna (śląskie)
-Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy-Weryfikacja terminów i rodzajów naborów-Monitorowanie planowanych projektów-Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie-Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania-analiza projektów inwestycyjnych i zadań realizowanych przez dział pod kątem możliwości - wystąpienia o środki finansowe,-Wprowadzanie zmian merytorycznych do realizowanych projektów-Kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów-Kontakt z instytucjami pośredniczącymi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie kadr spółki w pełnym zakresie, rekrutacja pracowników, współpraca z działem BHP, rachuby wynagrodzeń, współpraca z urzędami.
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Łukomie (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)