SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Lipce Reymontowskie oferta pracy Wealthon Corporate Finance Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - obrót dokumnetów sprzedaży, zakupu, - wystawianie dokumentów wysyłkowych,- kontakt z klientami,- współpraca pomiędzy działami spółki
Data publikacji: 2020-04-02
Lokalizacja: Lipce Reymontowskie (łódzkie)
Pracodawca: Wealthon Corporate Finance Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Golki 19A, 96-127 Lipce Reymontowskie, powiat: skierniewicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obrót dokumnetów sprzedaży, zakupu, - wystawianie dokumentów wysyłkowych,- kontakt z klientami,- współpraca pomiędzy działami spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: GODZINY PRACY: 06:00 -14:0014:00-22:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lipce Reymontowskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skierniewicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1015
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lipce Reymontowskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu MICROSOFT OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE NA PODOBNYM STANOWISKU
Nazwa pracodawcy: Wealthon Corporate Finance Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5252630068
danePracodawcy_regon: 362537892
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Golki 19A, 96-127 Lipce Reymontowskie, powiat: skierniewicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+SKIEROWANIE Z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: skierniewicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1015
Gmina pracodawcy: Lipce Reymontowskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lipce Reymontowskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0729882
Ulica pracodawcy: Golki
Numer budynku pracodawcy: 19A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5eb60d300ad0a66505f0de6a8ddf2ee5
Podobne oferty pracy
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest konieczna do kontaktu z dostawcami, klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
- weryfikacja dokumentacji technicznej- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych- rozliczenie zrealizowanych zleceń- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki - prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń- archiwizacja dokuemntacji zrealiowanych kontraktów, umów i zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Słupca (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Białystok (podlaskie)
praca przy linii produkcyjnej, montaż/podmontaż podzespołów RTV
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Mława (mazowieckie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych, akwizycja.
Bank PEKAO - 2019-11-07 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
1. Koordynowanie procesu realizacji zamówień klientów. 2. Współpraca z klientami lub sprzedawcami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących realizacji zamówień, faktur pro-forma i oryginalnych faktur, fakturowania. Telefoniczne informacje handlowe dotyczące oferty i asortymentu. 3. Rejestracja zamówień w systemie ERP. Godz. pracy 8-16.
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie zamówieniami klientów i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów , utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie sprzedaży
Liberty Poland S.A. Grupa Kapitałowa Polkomtel Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Dębno (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w Rosji. Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków sprzedaży.
"WAN" Sp.z o.o. - 2016-10-20 - Grzybno (pomorskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
naprawa i konserwacja sprzętu
ELBET Zenon Matuszewski Mateusz Matuszewski Spółka Cywilna - 2020-02-11 - Konieczno (świętokrzyskie)
- Sprzedaż produktów i usług firmy kontrahentom z polski oraz krajów arabskich.pozyskiwanie i obsługa klientów. Realizacja założonych budżetów sprzedaży.prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. - Wymagany język arabski w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z krajów arabskich oraz delegacje.- Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren krajów arabskich.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 2 i pół roku udokumentowane doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Wymagana duża znajomość rynku Arabskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów / pracowników ze Wschodu - cudzoziemców do pracy. Rekrutacja i selekcja kandydatów na pracowników tymczasowych w oparciu o zamówienia Klientów. Dbałość o poprawność dokumentacji legalizującej pobyt oraz zatrudnienie cudzoziemców . Prace administracyjno - biurowe .Miejsce pracy:ul. Komandorska 12, 50-022 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony w godz 9-17, termin umowy: 3 lata. Sala: C
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2020-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- sporządzanie umów o pracę,- sporządzanie list plac,- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego,- ewidencja zwolnień lekarskich.
TEXPOL Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Tłuszcz (mazowieckie)
- Poszukiwanie wraz z uczestnikiem i samodzielnie miejsc stażu finansowanego ze środków UE lub miejsc pracy zgodnie z Indywidualnym Planem Działań (IPD), - Wsparcie uczestnika projektu na drodze do zatrudnienia, - Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi formami wsparcia oraz monitoring staży i deklaracji zatrudnienia pracodawców, - Prowadzenie monitoringu obecności na stażach, - Rozliczanie zwrotów kosztów dojazdu, stypendiów stażowych.
INSTYTUT ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I TECHNIK INFORMACYJNYCH "INBIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Mołdawii
PARTNERSHIP PATRYCJA KUFEL - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych. Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych. Organizowanie pracy biura. Kontakt z pracownikami z Ukrainy. Udzielanie informacji telefonicznych pracownikom w języku ukraińskim. Rekrutacja pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Płock (mazowieckie)
1) Opracowywanie projektów wniosków organizacyjno - etatowych jednostek wojskowych;2) Uaktualnianie i opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych oraz zakresów obowiązków na stanowiskach służbowych;3) Nanoszenie zmian w dokumentach etatowych jednostek wojskowych;4) Znajomość, przestrzeganie i właściwe stosowanie aktów prawnych;5) Udział w szkoleniach uzupełniających oraz specjalistycznych;6) Systematyczne pogłębianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych;7) Przestrzeganie:- dyscypliny pracy- przepisów o ochronie informacji niejawnych- przepisów o ochronie przeciwpożarowej-przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy- przepisów o ochronie środowiska- innych wewnętrznych uregulowań dotyczących działalności jednostki wojskowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
przygotowywanie kalkulacji według zapytania klienta przy uwzględnieniu wymogów klienta oraz możliwości firmy, kompletowanie informacji niezbędnych do wykazania kosztów produkcji, szczegółowa analiza zapytania ofertowego oraz weryfikacja dokumentacji.
DAM-ROB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-04-04 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modelifinansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocenabiznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjamizewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-04-28 - Lublin (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
Nadzór nad remontami i robotami budowlanymi, kosztorysowanie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Brodnicy - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1) Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie, - kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie powierzchni biurowych i przemysłowych. Kontakt tel. 795 541 437
SKAREM SP Z.O.O. - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Miejsce pracy: Gościniec pod Rowokołem. Okres próbny 2 dni, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-15, 14-22. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie.
Eugeniusz Bernacki - 2019-06-12 - Smołdzino (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, pomoc w rozwijaniu sprzedaży poprzez inicjowanie nowych kontaktów, uczestnictwo w targach, konferencjach i innych imprezach branżowych, tworzenie i prowadzenie prezentacji. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas określony, a następnie na stałe. Data rozpoczęcia zatrudnienia - od zaraz/do uzgodnienia.
D.A. KORBUT DARIUSZ KORBUT - 2018-01-19 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa klientów internetowego kanału sprzedaży- koordynacja działań związanych z prowadzeniem sprzedaży w obiegu dostawca-biuro-magazyn-klient- komunikacja z klientem - udzielane informacji, załatwianie reklamacji i zwrotów- wykonywanie zestawień dotyczących organizacji sprzedaży- sporządzanie dokumentacji sprzedażowej: faktury, WZ-ki, przyjęcia towarów, itp.
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Warszawa (mazowieckie)