SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Kraków oferta pracy DRUKARNIA WYDAWNICZA IM.W.L. ANCZYCA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i kontrolowanie ilościowo-jakościowe dostaw materiałów (papier), rozmieszczanie materiałów w magazynie, wydawanie materiałów na produkcje, prowadzenie kompleksowej dokumentacji magazynowej, przygotowywanie wysyłek, transportowanie towarów pomiędzy firmami zewnętrznymi a siedzibą.
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: DRUKARNIA WYDAWNICZA IM.W.L. ANCZYCA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nad Drwiną 10, 30-741 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i kontrolowanie ilościowo-jakościowe dostaw materiałów (papier), rozmieszczanie materiałów w magazynie, wydawanie materiałów na produkcje, prowadzenie kompleksowej dokumentacji magazynowej, przygotowywanie wysyłek, transportowanie towarów pomiędzy firmami zewnętrznymi a siedzibą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2800 zł +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
zasadnicze zawodowe, techniczne, kierunek: techniczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca oferuje: praca w stabilnym i renomowanym zakładzie pracy, zatrudnienie na pełny etat wraz z atrakcyjnym systemem premiowania, wsparcie kierowników, spotkania integracyjne, dodatki socjalne, przyjazny zespół, praca wielostanowiskowa-brak monotonii pracy, umowa o pracę (po okresie próbnym).
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c24d9362b9e0768b42173834f7f1675f
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów z Rosji i Ukrainy, telefoniczna sprzedaż usług firmy, kontakt z biutrami podróży na Wschodzie, udzial w konferencjach i targach branżowych
1. SŁONECZNE MAZURY Rafał Gebauer - wspólnik spółki cywilnej, 2. RAFAŁRAFACIO Rafał Gebauer - 2016-09-22 - Białystok (podlaskie)
Serwisowanie maszyn, doradztwo techniczne w zakresie maszyn dla wyposażenia krojowni (cuttery jedno i wielowarstwowe, lagowarki, maszyny do cięcia na pasy znanych marek niemieckich i hiszpańskich), prace instalacyjne oraz montażowe na rzecz klientów firmy, przeprowadzanie szkoleń z obsługi maszyn, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej i w terenie (możliwe nadgodziny w trakcie wyjazdów do Klienta).
CUT Service Gibas Mariusz - 2016-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wołczyn (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje, odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań, asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Urbanowice (opolskie)
Realizacja bieżących napraw, usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych, zapewnienie ciągłości pracy maszyn, dokonywanie przezbrojeń i ustawień, zapobieganie przyczynom powstawania awarii, koordynowanie nowych uruchomień
Hangsen Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Bytom (śląskie)
odbieranie połączeń z zapytaniem o ofertę, fakturę, problemy techniczne- informacje sieci komórkowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
koordynacja wdrazania szkoleń,kursów jezykowych oraz innych narzędzi rozwojowych dla pracowników Avon Operatins,koordynacjia działań organizacyjnych tj. umów z dostawcami rozwiązań szkoleniowych,zarządzanie kalendarzem,rezerwacja sal,zbieranie ankiet ewaluacyjnych etc. koordynacja szkoleń onboardingowych dla nowych pracowników,wsparcie HR Business Partnerów w procesie ocen pracowniczych,przygotowywanie komunikacji na temat prowadzonych działan rozwojowych i szkoleń
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Garwolin (mazowieckie)
Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Sulejówek (mazowieckie)
obsługa klientów z Nepalu i Indii
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale personalnym; znajomość przepisów: dot. pracowników ochrony zdrowia, kadrowo-płacowych; znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, znajomość programów kadrowych, dokładność; zakres zadań: nadzór/ rozliczanie czasu pracy, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, weryfikacja poprawności zapisów dok. dot. ewidencji i rozliczania czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, prowadzenie dok. dodatkowej związanej ze stosunkiem pracy, opracowywanie dok. wymaganej przez aktualne przepisy ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2019-03-07 - Pilchowice (śląskie)
wystawianie faktur, organizacja pracy biura, koordynacja płatności, wsparcie zarządu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kościan (wielkopolskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem III zmiany 8.00-16.00, 10.00-18.00, 12.00-20.00 pn-ptWynagrodzenie: 2400 netto + premia.
Salon Urody Gross Marzena Gross-Darabasz - 2019-11-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Monitorowanie zmian w przepisach, prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji odpadów. Przygotowywanie dokumentacji i informacji dot. ochrony środowiska w odpowiedzi na zewnętrzne i wewnętrzne potrzeby. Przygotowywanie lub weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla Spółki oraz ich nadzorowanie. Zapewnienie dokumentacji jakościowej towarów będących w obrocie (certyfikaty jakości, etykiety). Przygotowanie specjalistycznej dokumentacji.
Imprimus Sp. z o.o. - 2019-10-03 - Laskowice (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
- Opracowanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnych; - Udzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie, jak i mailowo; - Świadczenie usług na najwyższym poziomie, gwarantujące satysfakcję klienta; - Proaktywne poszukiwanie możliwości ciągłego doskonalenia i rozwoju; - Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Meltrans" Zygmunt Szybalski - 2018-07-12 - Gostyń (wielkopolskie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Malbork (pomorskie)
Obsługa klientów lokalu, utrzymanie czystości miejsca pracy, rozliczenia finansowe (utargi itp)
LA BOCCA Żaneta Kwidzińska - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie reklam.Przygotowanie reklam.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Słupca (wielkopolskie)
1. Koordynacja działalności handlowej
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "MAZUR" w Łęczycy - 2019-11-07 - Łęczyca (łódzkie)
wystawianie produktów na sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Suwałki (podlaskie)