SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Katowice oferta pracy TLC RENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizacja transportu i dystrybucji towarów, stały kontakt z dostawcami, współpraca z firmami spedycyjnymi- poszerzanie bazy danych przewoźników, bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych, ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży, terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży, obsługa i ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa klientów w zakresie doradztwa produktów i usług, wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu SAP, bieżąca obsługa zamówień, kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: TLC RENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-810 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja transportu i dystrybucji towarów, stały kontakt z dostawcami, współpraca z firmami spedycyjnymi- poszerzanie bazy danych przewoźników, bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych, ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży, terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży, obsługa i ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa klientów w zakresie doradztwa produktów i usług, wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu SAP, bieżąca obsługa zamówień, kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie od 3500zł. brutto- adekwatnie do posiadanych umiejętności i kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik spedytor* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagany zawody dla kandydatów:
Pozostali spedytorzy i pokrewni (wymagany staż - lata: 1)
Wymagany zawody dla kandydatów: Technik logistyk* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagany zawody dla kandydatów:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - lata: 1)
Wymagany zawody dla kandydatów: Spedytor (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawody_5:
Pracownik działu logistyki (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość systemu SAP Business One
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sdoskonała organizacji pracy, samodzielność i kreatywność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność komunikacji i pracy w zespole, dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook, Excel), znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym, znajomość systemu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
TLC RENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Rodzinna, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Michałowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołów
Ulica pracodawcy: Rodzinna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d262da6a084c437838c1f1fd8c8adeb8
Podobne oferty pracy
kreowanie kampanii marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Piła (wielkopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z umową.
MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ - 2016-02-02 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc w problemach technicznych podczas obsługi kart klienta Shella.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabierzów (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, obsługa kadr, urlopów, listy płac, obsługa podtsawowej ksiegowości: koszty , zaświadczenia, sporzadzanie raportów bieżących, kontakt z ZUS, US, UP, sądy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- obsługa klientów w salonie sprzedaży Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- sporządzanie raportów- prace administracyjne
TELL Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Administracja systemem ERP oraz innymi systemami wykorzystywanymi w organizacji, rozbudowa i udoskonalanie procesów biznesowych, anliza wsparcia ich sytemami informatycznymi, wsparcie użytkownika, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez HelpDesk, zarządzanie zmianą, analiza błędów i ich eliminacja, dokumentacja procesów, aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami konsultingowymi, poznawanie trendów rozwoju technologii i ich analiza pod kątem znalezienia optymalnych możliwości wdrażania i zastosowania. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
"POLIMEX-MOSTOSTAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-07 - Siedlce (mazowieckie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Ukrainy i Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Poświętne (mazowieckie)
Oferta ważna do: 28.02.2020 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-02-17 - Racibórz (śląskie)
projektowanie materiałów reklamowych dla odbiorców ze Wschodu, tłumaczenie materiałów marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
tłumaczenie tekstów marketingowych, produktów, regulaminów z języka polskiego na język rumuński i mołdawski, obsługa telefoniczna i mailowa klienta zagranicznego - udzielanie informacji odnośnie towaru, wysyłki, kosztów, przebiegu transakcji oraz warunków zakupowych, rozwiązywanie problemów związanych z niezrealizowaniem lub opóźnieniem zamówieniazatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślonym praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
BOLF SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2019-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
marketing dla firm zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Michałowice (małopolskie)
j/w
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie harmonogramu pracy kierowców, rozliczanie godzin pracy, zarządzanie parkiem maszynowym
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Sobótka (dolnośląskie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace porządkowe, segregacja śmieci, obsługa specjalistycznej maszyny czyszczącej, sprzątanie biur, szatni, pomieszczeń sanitarnych oraz toalet,obsługa wózków widłowych, praca w dni wolne, praca w godzinach nocnych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sady (wielkopolskie)
Obsługa maszyn CNC(sterowanych numerycznie).
Przedsiębiorsto Produkcyjno-Handlowo-Usługowe IMPEX Jerzy Przydatek - 2016-12-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
doradztwo techniczne z zakresu systemów wentylacyjnych, negocjacje handlowe, współpraca z klientami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Stare Babice (mazowieckie)
obsługa klientów sklepu; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
REVERSE BUSINESS SUPPORT Sp. z o.o. - 2019-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
Wsparcie w zakresie kodowania, rozwoju oraz inżynierii, zarządzanie grupą produktów. Zarządzanie pracą inżynierów i organizacja podziału zadań. Praca z aplikacjami Java, platformami Unix/Linux. Współpraca z klientami anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Zabierzów (małopolskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprawdzanie pod względem finansowym i merytorycznym wniosków o refundację wynagrodzeń młodocianych pracowników, składek ZUS od tych wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;- numerowanie, kompletowanie dokumentów finansowych dotyczących refundacji;- sporządzanie zapotrzebowania środków z Funduszu Pracy na refundacje za miesiące poprzednie w ramach przyznawanego limitu przez KG OHP;- sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z Funduszu Pracy z przeznaczeniem na refundację wynagrodzeń w danym roku budżetowym według terminów wyznaczonych przez KG OHP;- przekazywanie środków Funduszu Pracy z tytułu refundacji wynagrodzeń i składek na ubezpieczenia społeczne od tych wynagrodzeń na wskazany przez pracodawcę rachunek bankowy
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmacutyczny - 2018-01-26 - Andrzejewo (mazowieckie)