SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Głobino oferta pracy JAROSŁAW DOMARADZKI - RESTAURACJA "ANNA DE CROY"; PRACOWNIA KONSERWACJI ZABYTKÓW, PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI BUDOWLANYCH i P
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa procesów logistycznych, koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Głobino (pomorskie)
Pracodawca: JAROSŁAW DOMARADZKI - RESTAURACJA "ANNA DE CROY"; PRACOWNIA KONSERWACJI ZABYTKÓW, PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI BUDOWLANYCH i P
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Głobino 50f, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa procesów logistycznych, koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głobino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: preferowane doświadczenie na ww. stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
JAROSŁAW DOMARADZKI - RESTAURACJA "ANNA DE CROY"; PRACOWNIA KONSERWACJI ZABYTKÓW, PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI BUDOWLANYCH i PRZEMYSŁOWYCH "Inwestbud" ; BIURO TURYSTYKI "TOP-TOURIST" PRZEDSIĘBIORSTWO H
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Westerplatte 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Westerplatte
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 07.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary; nauka inkasowania należności za sprzedany towar; obsługa klienta; przygotowywanie ofert sprzedaży oraz promocji; nauka sposobu naliczania cen detalicznych; nauka organizowania zaopatrzenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-04-28 - Trzebicz (lubuskie)
Sprzątanie budynku mieszkalnego (klatki schodowej) i otoczenia w MYŚLENICACH. Praca 2x w tygodniu.
Małgorzta Krasny F.H.U. MK - 2018-09-18 - Myślenice (małopolskie)
-opracowywanie materiałów merytorycnych i projektowanie szkoleń elearningowych,- zarządzanie platformą szkoleń elearningowych, -tworzenie sprawozdań, danych statystycznych,iraportów na potrzeby zarządu,-promocję projektu na zewnętrznych spotkaniach,-spotkania z potencjalnymi partnerami projektu,-kreatywne rozwijanie projektu
Polska Sieć Handlowa Livio S.A - 2018-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lubań (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z nasadzeniami wikliny i zadrzewień, a także wycinkami wikliny i drzew, stosownie do potrzeb eksploatacyjnych na rzekach i kanałach oraz do wymogów ochrony środowiska przyrodniczego i wymogów ochrony przeciwpowodziowej, wnioskowanie do Dyrektora o nakazanie usunięcia drzew lub krzewów, opiniowanie wniosków udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez Zespół ds. Zamówień Publicznych RZGW, w zakresie ich kompetencji, w tym przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania realizowanego na potrzeby komórki w szczególności w zakresie robót związanych z udrożnieniem poprzez usuwanie drzew i krzewów porastających dno, udział w przygotowywaniu dokumentów merytorycznych niezbędnych do wystawiania faktur za pozyskanie wikliny, pozyskanie drewna opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących realizacji robót budowlano-montażowych w szczególności w zakresie robót związanych z usuwaniem drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi śródlądowych wód powierzchniowych. prowadzenie spraw związanych z wydobywaniem materiałów z koryt rzecznych i zbiorników.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-03-04 - Skęczniew (wielkopolskie)
wykonywanie pomiarów środowiskowych, praca biurowa.
Pracownia Badań Środowiska Pracy "Higiena Pracy"M.Smoczyński - 2018-04-10 - Jawor (dolnośląskie)
Obsługa klienta, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism, tworzenie akt, badania rynkowe, zadania bieżące w zakresie prowadzenia biura/kancelarii
VLINSS Arleta Kur - Iława - 2016-09-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za szkolenie klientów jak zamawiać produkty przez internet, obsługa klienta rosyjskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie kadr, delegowanie pracowników za granicę
EuroJob24 Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- obsługa kontrahentów- dbanie o estetykę sprzedaży - aktualizacja cen towarów na sprzedażyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: 10-18 pn-pt . Możliwość pracy w soboty w godz. 8-15- za sobotę będzie do wybrania dzień wolny . (ok. 2 soboty w m-cu).
INSTALATOR sp. zo.o. sp.k - 2017-02-01 - Wyry (śląskie)
1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-12-17 - Słupsk (pomorskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS szczegółowe informacje na stronie www.ckziu.gliwice.pl; - Wykształcenie: min. średnie pref. ekonomiczne i 5-letni staż pracy, wyższe i 4-letni staż; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 - 2018-10-05 - Gliwice (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli sanitarnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-02-01 - Słubice (lubuskie)
Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Brzeg (opolskie)
opracowywanie biznes planów, analiza sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw kadr
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-12-04 - Białystok (podlaskie)
Praca biurowa - prowadzenie rekrutacji pracowników
K&K Spółka z o. o. - 2017-05-29 - Leżajsk (podkarpackie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
spedytor
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Słubice (lubuskie)