SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg podatkowych, rozliczanie podatków, ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, sporządzanie list płac, prowadzenie księgi rachunkowej
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg podatkowych, rozliczanie podatków, ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, sporządzanie list płac, prowadzenie księgi rachunkowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019
Data zakończenia pracy: 23.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe o spcjalności: rachunkowość, ekonomia, finanse
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Profil działalności pracodawcy: doradztwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Zabierzów (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Realizacja polityki i strategii personalnej firmy: prowadzenie dokumentacji kadrowej, koordynacja i realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umów, wsparcie w zakresie organizacji szkoleń, udział w utrzymywaniu kontaktów zewnętrznych z firmami doradztwa personalnego (audyt personalny), sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, a także realizuje dodatkowe zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, aktualizację danych personalnych, selekcja i rekrutacja nowych pracowników. Instruktaż stanowiskowy pracowników zatrudnionych w tym kierowców samochodów ciężarowych. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
TSL Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, zgłaszanie pracowników do ZUS, US, PFRON, naliczanie płac, kompleksowe zażądanie obiegiem dokumentów oraz korespondencji.
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Badania oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych; kasyfikacja klientów zgodnie z obowiązującymi regulacjami (CIP, FSA, KYC); bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów; bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach wewnętrznych; współpraca z globalnymi zespołami Account Control na bazie dziennej, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych; aktywne monitorowanie zasad rozliczeniowych w celu zapewnienia poprawności instrukcji; globalna współpraca z innymi zespołami Account Control w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji; codzienne monitorowanie procesu otwierania kont mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów wydatków, sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie finansowej dokumentacji projektów, sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów finansowych i ich rozliczanie
4system Polska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)
Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2019-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn do produkcji opakowań tekturowych.
PROPAK OPAKOWANIA SP. Z O.O. - 2017-07-06 - Krążkowy (wielkopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-24 - Hajnówka (podlaskie)
sprzedaż produktów z oferty banku, dbanie o wysoki poziom obsługi, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
Bogusława Blichowska Centrum Szkolenia Marketingowego "Ekspert" - 2018-07-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
zamawianie komponentów do planowanej produkcji, negocjowanie cen z dostawcami, sporządzanie zapytań ofertowych, kontrola zgodności dostaw, wyszukiwanie potencjalnych dostawców
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-09-22 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rokitki (pomorskie)
pozyskiwanie klinetów, realizacja planów w sprzedaży, obsługa partnerów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)
Weryfikowanie i ewidencjonowanie reklam.Planowanie i terminowe raportowanie zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowanie i kontrola rozmieszczenia reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnym.Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i kontrolingowym.
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Zarządzenie Nr 89/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-155/16, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu.- Ilość wolnych stanowisk: 1,0 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kłodzko (dolnośląskie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków wg planu, przygotowywanie dowodów księgowych , przyjmowanie, kompletowanie , sprawdzanie, dekretowanie , obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa , prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budzetowej i finansowej, udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, prowadzenie dokumentacji środków trwałych , rozliczanie inwentaryzacjioferta jest również skierowana do osób niepełnosprawnych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie sparw kadrowo-płacowych
DARPOL Sp. z o.o Spółka komandytowa - 2015-12-16 - Piotrowo Drugie (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie biura, wystawianie i przyjmopwanie faktur, praca na programie SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)