SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW Wolsztyn oferta pracy INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: rozrachunki (rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych, wprowadzanie dyspozycji przelewów bankowych), uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami, planowanie przepływów finansowych, księgowanie faktur zakupowych-magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, weryfikacja ewidencji VAT, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji dot. podatków od nieruchomości, bezpośrednia współpraca z Głównym Księgowym, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia, wiedza z zakresu Uo R, UoPdof, UoV
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozrachunki (rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych, wprowadzanie dyspozycji przelewów bankowych), uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami, planowanie przepływów finansowych, księgowanie faktur zakupowych-magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, weryfikacja ewidencji VAT, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji dot. podatków od nieruchomości, bezpośrednia współpraca z Głównym Księgowym, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia, wiedza z zakresu Uo R, UoPdof, UoV
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw factoringu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe min. 2 lata
Nazwa pracodawcy:
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw factoringu
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?85e5f7e666ae6b6a1a2318b7ba61b093
Podobne oferty pracy
praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
wsparcie Managera Regionu w tworzeniu strategii i w realizacji sprzedaży systemów oświetleniowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich,prowadzenie bezpośrednich działań sprzedażowych dla Klientów i pozyskiwanie nowych,budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami,przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z Klientami,monitorowanie bieżących działań, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zamówień,bieżąca analiza arabskiego rynku oświetlenia i doradztwo techniczne dla Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z kurierami, obsługa poczty, organizacja wyjazdów służbowych, prowadzenie rejestru INTRASTAT, koordynacja wysyłki części zamiennych, organizacja pobytu gości z firmy kamiptałowej, obsługa administracyjna, współpraca z agnencją.
AIDA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Oleśnica (dolnośląskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska,Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
wykonywanie wszystkich czynności związanych z tokiem studiów i obsługą studenta, w tym głównie:- przygotowywanie indeksów, legitymacji studenckich, kart okresowych osiągnięć studenta i protokołów egzaminacyjnych,- rozliczanie semestrów,- sprawdzanie wpłat za usługi edukacyjne,- przygotowanie dyplomów, świadectw, - rejestrowanie prac dyplomowych - przygotowywanie umów zawieranych ze studentami- wydawanie zaświadczeń- opracowywanie wniosków i podań studenckich- wprowadzanie danych do systemów informatycznych powiązanychz tokiem studiów studentaUmowa zleceni przez 3 mc-e, następnie umowa o pracę, praca od poniedziałku do czwartku - dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00 - w okresie późniejszym praca także w weekendy, praca 20 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie i rozwój master data w systemie PrefSuitew w zakresie etapów produkcji, narzędzie i okucia (PrefOpen),, optymalizacja danych okuciowych we współpracy z dostawcami okuć, planowanie produkcji, tworzenie serii produkcyjnych i optymalizacja, dokumentacja produkcyjna włącznie z etykietami, monitoring i potwierdzenie etapów produkcyjnych, sterowanie maszyn, zapewnienie bieżącej działalności w zakresie identyfikacji, dokumentowania i eliminacji incydentów w działaniu programu, pierwsza linia wsparcia w tematach związanych z IT dla głównych obszarów działania, ciągłego doskonalenia procesów, aplikacji i systemów zapewniających ciągłość procesów produkcyjnych
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
w/g potrzeb
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie nowych ofert, aktualizowanie dokumentacji klientów, prezentacja produktów ubezpieczeniowych, doskonalenie technik sprzedaży, rejestracja korespondencji.
Maciejczyk Tadeusz GAUF AKCENT - 2016-12-07 - Wadowice (małopolskie)
obróbka mechaniczna elementów metalowych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
pełnienie funkcji specjalisty ds.zieleni przy nadzorowaniu zadania:Rewaloryzaja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego
Wojewódzkie PrzedsiębIorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa drużyn frakcyjnych
Zakład Inżynierii Kolejowej Leśkiewicz Kosmala Sp. Jawna - 2016-08-01 - Sandomierz (świętokrzyskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie terminowego ,ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowćów,pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,sporządzenie sprawozdań z powierzonych zadań,prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,optymalizacja procesów zakupowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Znajomośc zagadnień kadrowo-ksiegowych
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR ,, NEPA ,, SP. ZO.O. - 2016-05-10 - Otoczna (wielkopolskie)
rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2016-12-28 - Łęczyca (łódzkie)
pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z rynków wschodnich, udzielanie informacji, wysyłanie ofert cenowych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ds. jakości. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Wysokość wynagrodzenia zależna od posiadanych umiejętności i doświadczenia.
ULWE Piotr Ulkowski - 2017-08-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
- dekretacja dowodów ksiegowych i ich wprowadzanie do systemu księgowego SAGE SYMFONIA- analizowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie kont kontrahentów, windykacja należności- sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, GUS- sporządzanie sprawozdań finansowych
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-12-19 - Brody Małe (lubelskie)
koordynacja dostawy towarów do klientów, zaopatrzenie warsztatu hurtowni w części zamienne do samochosów, kontrola stanu technicznego samochodów hurtowni. Prowadzanie dokumentacji technicznej samochodów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Suchy Las (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w języku niemieckim, rozwiązywanie problemów technicznych klientów
SELLBYTEL GROUP GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi-nadzorowanie procesu realizacji zamówień
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca przy komputerze
OKNO-POL SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Mników (małopolskie)
j.w.
OTTO Polska Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-02-01 - Lipiny (łódzkie)