SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH Nakło nad Notecią oferta pracy Sławomira Kłos Firma "Pascal"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: 3 250 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie sekretariatu przedsiębiorstwa,- prowadzenie spraw kadrowych,- sporządzanie listy płac,- wystawianie faktur,- prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń z Urzędami,- załatwianie wszelkich spraw dotyczących pracowników spoza Polski
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Sławomira Kłos Firma "Pascal"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 16, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu przedsiębiorstwa,- prowadzenie spraw kadrowych,- sporządzanie listy płac,- wystawianie faktur,- prowadzenie spraw dotyczących rozliczeń z Urzędami,- załatwianie wszelkich spraw dotyczących pracowników spoza Polski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 250 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0410
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 250 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 5 lat doświadczenia w pracy w biurze, umiejętność obsługi programów kadrowo - płacowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Sławomira Kłos Firma "Pascal"
danePracodawcy_nip: 5581548646
danePracodawcy_regon: 093069640
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Pocztowa 16, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: nakielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0410
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929463
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6aeec4f6c3d5aa8287e96c8bd3028ddc
Podobne oferty pracy
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zespołem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych,- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,- nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych zna zasobie,- sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszenienm nr. KA.1201.02 z dnia 22.02.2019r. umieszczonej na stronie bip. warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl oraz na stronie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie psd.olsztyn.plZnajomość przepisów prawa tj.: A) samorządowego,B) Kodeksu Postępowania Administracyjnego - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.,C) Kodeksu Postępowania Cywilnego - Ustawa z dnia 17 listopada 1974 r.,D) Kodeksu Pracy - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r.,E) Ustawy o finansach publicznych - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r.mF) Ustawy o ochronie danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związaku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO. Posiadanie wiedzy specjalistycznej w zakresie ochrony danych osobowych (RODO, GIODO), mile widziane ukończone studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych lub/i certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu bezpieczeństwa informacji i działania ABI/IDO.Do niniejszej oferty pracy stosuje się Procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Powiatowej Służbie Drogowej w Olsztynie wprowadzoną wewnętrznym Zarządzeniem NR 64/2018 Dyrektora PSD w Olsztynie z dnia 11 lipca 2018r. znajdującego się na stronie psd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2019-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zawieranie polis ubezpieczeniowych, komunikacyjnych i majątkowych; obsługa klienta w siedzibie firmy
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)
jw.
Mabel Finance sp. z o.o. - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
1. Pomoc wychowawcy grupy w opiece nad dziećmi.2. Przygotowanie materiałów do zajęć.3. Udział w wycieczkach, wyjściach i spacerach.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Pleśna (małopolskie)
udział w pracach teoretycznych i badawczych, prowadzenie badań wyrobów budowlanych, wykonywanie ekspertyz, orzeczeń i opinii technicznych, kontakty z klientami instytutu
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ-ODDZIAŁ WIELKOPOLSKI - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywnośći procesów logistycznych oraz inicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami wewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów,dobór technilogii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udzial w planowaniu i zagwarantowaniu niezbędnych zasobów realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
prace murarskie na terenie ArcelorMittal w Dąbrowie Górniczej, możliwa również praca w delegacji na terenie całego kraju
PIECEXPORT - PIECBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-22 - Andrychów (małopolskie)
•Utrzymywanie dobrych relacji (telefonicznych i mailowych) z dedykowanymi klientami;•Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego, w tym m.in. wprowadzanie nowych zamówień do systemu, udzielanie informacji o produktach, generowanie dokumentów sprzedażowych, przygotowywanie ofert i cenników, przekazywanie i nadzorowanie realizacji zamówienia na poziomie produkcji i wysyłki towaru do klienta;•Ścisła współpraca z terenowymi Przedstawicielami Handlowymi, Działem Planowani Produkcji oraz z Działem Logistyki
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-ustalanie zapotrzebowania na surowce pod dane zamówienie,-stałe i bieżące aktualizowanie informacji dotyczących zamówień,-negocjacje warunków z nowymi dostawcami,-obsługa i zgłaszanie reklamacji do dostawców,-prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,-nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewniwnia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizuje faktury telekomunikacyjne, tworzy i kontroluje bilingi, sprawuje nadzór oraz dokonuje rozliczenia kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfiguruje urządzenia telekomunikacyjne i sieciowe w celu poprawnej pracy oraz przeprowadza aktualizację oprogramowania w celu wykorzystania najnowszych wersji;-wykonuje i uaktualnia schematy łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowyje specyfikę sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych;-prowadzi wykaz abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów telefonicznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw bhp - zgodnie z § 2.1. RRM z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Mega sp. z o.o. - 2016-06-23 - Nysa (opolskie)
Zadania: - wykonywanie dokumentacji technicznych i prowadzenie uzgodnień do projektów,- charakter pracy: na powierzchni przy pracach projektowych, rozwojowych i okresowo pod ziemią podczas wizji lokalnych, przeprowadzaniu testów i uzgodnień.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; stosowanie przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2018-04-04 - Lublin (lubelskie)
WYKONYWANIE PRAC MURALSKICH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POW. 3 M, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Doradztwo klientowi niemieckojęzycznemu w sprawie zamawiania kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabierzów (małopolskie)
- obsługa klienta w języku hiszpańskim i angielskim- odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim oraz wprowadzanie danych do bazy- rozwiązywanie problemów przesyłanych przez klienta- administracja danymi- wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z przyjętymi kryteriami i procedurami- dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta- reprezentowanie firmy na zewnątrz- wykonywanie innych poleceń wskazanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań:prowadzenie sekretariatu Biura SGR,organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGRnadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,obsługa organów SGR,archiwizacja dokumentów SGR,realizacja projektów współpracy,organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.Zakres odpowiedzialności:za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.Praca w godz. 07.30-15.30. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.30-15.30.
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-08-01 - Przewłoka (pomorskie)
sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przygotowanie wzoru umowy, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres próbny 3 miesiące, możliwe dalsze zatrudnienie; godziny pracy: 7.25- 15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Windykacja telefoniczna oraz e-mailowa głównie klientów zagranicznych; inne prace biurowe
P.H.U. MIRPOL BIS JAKUB LACH - 2017-05-16 - Wilczyna (wielkopolskie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
IDM PL JOANNA KALINKOWSKA - 2019-01-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie zaopatrzenia materiałów i koordynacja
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna - 2017-04-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;- obsługa telefonów kserokopiarki i innych urządzeń biurowych;- prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa;- inne zadania wynikające ze specyfiki stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
zidentyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Segregacja tworzyw sztucznych, wykrywanie niezgodności, kontrola jakości produktu, przygotowywanie pakietów, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
Specjalista ds. kancelaryjno-administracyjny, udzielanie informacji związanych z placówką, czuwanie nad tokiem i terminowością dokumentów, sporządzanie pism bieżących, prowadzenie strony internetowej placówki współpraca z mediami, zaopatrywanie biura, organizowanie konkursów kulturalnych (zakup nagród, przygotowywanie zaproszeń, protokołowanie, konferansjerka), wysyłanie korespondencji, prowadzenie składnicy akt placówki. Wykształcenie min. średnie komunikatywność, reprezentatywność, wysoka kultura osobista.
Powiatowy Zespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych - 2016-03-30 - Wejherowo (pomorskie)