SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK DZIAŁU KADR Białystok oferta pracy Uniwersytecki Szpital Kliniczny
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK DZIAŁU KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca w szpitalu tymczasowym
Data publikacji: 2020-11-13
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Uniwersytecki Szpital Kliniczny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:15-213 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w szpitalu tymczasowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK DZIAŁU KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
może być osoba z wykształceniem wyższym - kierunek ekonomia lub zarządzanie
Nazwa pracodawcy: Uniwersytecki Szpital Kliniczny
danePracodawcy_nip: 5422534985
danePracodawcy_regon: 000288610
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Adres pracodawcy:
15-213 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.11.2020
Oferta pracy ważna do: 14.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1461c603864c83d2c052c8dd682bc8ec
Podobne oferty pracy
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Bydgoszczy jako organizator kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych, zwraca się z prośbą o wskazanie osoby bezrobotnej do realizacji zadań związanych z prowadzeniem szkolenia specjalistycznego:- w dziedzinie pielęgniarstwa neonatologicznego dla pielęgniarek i położnych dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia- w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia - w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla położnych dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:- kompleksowa obsługa platformy: System Monitorowania Kształcenia (SMK) - sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań finansowych ze środków publicznych- monitorowanie terminów naboru składania wymaganych dokumentów w systemie SMK- planowanie zajęć teoretycznych i praktycznych- zawieranie umów związanych z realizacją szkolenia- współpraca z członkami zespołu- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zadania- współpraca z podmiotami zewnętrznymi związanymi z realizacją szkoleńPonadto:- ustalanie szczegółowego planu szkoleń i sprawowanie nadzoru nad realizacją tego planu - określenie obowiązków osób prowadzących nauczanie teoretyczne i praktyczne - sprawowanie nadzoru nad planową realizacją zadań teoretycznych- zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem świadczeń zdrowotnych przewidzianych w ramach szkolenia praktycznego- organizowanie zaliczeń przewidzianych w programach kształcenia- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem dokumentacji przebiegu kształcenia - opracowanie wykazu aktualnego piśmiennictwa i innych pomocy niezbędnych w procesie samokształcenia- przygotowywanie protokołów z zaliczeń i egzaminów- prowadzenie hospitacji/obserwacji zajęć teoretycznych i praktycznych oraz ich dokumentowanie, udział w komisji ds. jakości kształcenia- dbanie o wysoką jakość kształcenia w ramach szkoleń podyplomowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2018-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-06-23 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-05-02 - Przyborów (małopolskie)
Rozliczanie agentów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji HACCP- dokonywanie przeglądów i oceny bieżącego stanu wdrażania systemu- podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA KORESPONDENCJI, WYKONYWANIE PROFILI POWYKONAWCZYCH, REDAGOWANIE OFERT CENOWYCH, ZAŁATWIANIE SPRAW BIEŻĄCYCH
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Usługi fryzjerskie: cięcie, modelowanie, farbowanie. Wynagrodzenie: podstawa + prowizja, godziny pracy: 8:00-20:00 - wg grafiku.Oferta dostępna w sali H. Kontakt z pracodawcą - e-mail: recepcja (at) urodatrawinska.pl
SALON URODY Beata Trawińska - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż elementów telewizorów przy taśmie produkcyjnej
MANPOWER GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW OPRAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Grójec (mazowieckie)
Układanie harmonogramu prac i rozliczanie pracy kierowców, rozliczanie tras skupowych mleka w zakresie zużycia paliwa
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-09-11 - Wartkowice (łódzkie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-04 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
rozwijanie katalogu produktów, wprowadzanie nowych aukcji, moderowanie oraz aktualizowanie już istniejących aukcjidbanie o atrakcyjną i spójną prezentację produktów na Allegro.pl.przygotowanie treści aukcji, poprzez wzbogacanie treści i opisów produktów, wykonywanie zdjęć produktów wraz z ich obróbką,bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz z partnerami zewnętrznymi
Epm Machines Polska Sp. z o. o. - 2020-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie zadań administracyjno-biurowych, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz bardzo dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Power Point), obsługa systemów funkcjonujących w firmie, przygotowywanie raportów i analiz dla przełożonego, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, redagowanie dokumentów i pism, bieżąca komunikacja z klientami/kontrahentamipraca w zastępstwie : 01.07.2016-31.05.2016, godzina zakończenia pracy : 15:30.
STENA RECYCLING SP. Z O.O. - 2016-06-14 - Zator (małopolskie)
Przygotowywanie ofert, analiza wyników sprzedaży, komunikacja z klientami.
PRZOSTMAR Sp. z o.o. - 2020-07-31 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
tworzenie i sprzedaż ofert, reklama, kreowanie pomysłów na imprezy okolicznościowe w renomowanej restauracji.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej towarów objętych procedurą zawieszenia akcyzy, sporządzanie deklaracji dla podatku akcyzowego, współpraca z urzędami, prowadzenie ewidencji składu podatkowego
EUROCASH S.A. - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
- Więcej informacji na stronie: : : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-informatyki-2Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa sieci komputerowej ośrodka,2. Aktualizacja i umieszczanie informacji w sieci Internet3. Stały nadzór i kontrola poprawności działania sieci internetowej 4. Nadzór, konserwacja i kontrola poprawności działania sprzętu komputerowego i oprogramowania znajdującego się w ośrodku obsługa informatyczna szkoleń5. Monitorowanie oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego 6. Dbałość o legalność zainstalowanego oprogramowania- Udzielanie konsultacji i pomocy pracownikom Ośrodka w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym7. Instalacja i wdrażanie oprogramowania systemów informatycznych8. Serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT9. Współpraca z dostawcami usług IT i sprzętu10. Utrzymanie strony WWW i strony intranetowej11. Ochrona danych w systemach informatycznych przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, w celu zabezpieczenia przed utratą danych.- Wynagrodzenie: 1125 zł brutto (płaca zasadnicza 1100 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Praca w łączonym systemie ruchomego czasu pracy i równoważnego czasu pracy.1. Wymagania1.1 Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) informatyczne - lub wykształcenie średnie informatyczne i 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - znajomość w stopniu dobrym przynajmniej jednego języka oprogramowania oraz języka baz danych np. SQL - umiejętność obsługi sieci komputerowych - znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS w zakresie instalacji i obsługi - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - zgoda na przetwarzanie danych osobowych - umiejętność konfigurowania sprzętu komputerowego - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim.1.2 Wymagania dodatkowe oczekiwane od kandydata:- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość - operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów - komunikatywność, umiejętność współpracy - elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista - zdolności analityczne - dyspozycyjność - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i ustaw o dostępie do informacji publicznej, systemie informacji oświatowej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw - znajomość ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych - znajomość języka angielskiego.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
Eureka Zespół Szkół - 2016-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. Sprzedaży na rynek Czeski Zakres Obowiązków· obsługa klienta· obsługa zamówień· współpraca z działem handlowym firmy· pomoc w zakresie procesów handlowych· dbanie o dobry wizerunek firmy Oczekiwania: biegła znajomość języka Czeskiego· umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami – warunek konieczny· wysoka kultura osobista – warunek konieczny· duże zaangażowanie i motywacja do działania – warunek konieczny· znajomość obsługi komputerów, pakietu MS Office· dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:• atrakcyjne warunki pracy• pracę w dynamicznym młodym zespole• niezbędne narzędzia pracy
TOMASZ FUNKA AGROFUNKA - 2020-01-22 - Zielona Wieś (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)