SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Karnieszewice oferta pracy DEGA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DEGA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-004 Karnieszewice 5, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karnieszewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sianów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2019
Data zakończenia pracy: 04.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: organizowanie własnej pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość systemów zarzadzania jakością: BRC, IFS, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: DEGA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-004 Karnieszewice, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Sianów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karnieszewice
Adres strony pracodawcy: www.dega.pl
Profil działalności pracodawcy:
Przetwarzanie i konserwowanie ryb, skorupiaków i mięczaków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30426e00a1c201f0a19c093a2432d7ef
Podobne oferty pracy
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Podborze (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie w językach obcych etykiet na produkty jednostkowe i zbiorcze. Inne prace zlecone przez pracodawcę.
"TMT" SP. Z O. O. - 2018-12-04 - Łomża (podlaskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
aktywne poszukiwanie klientów, umiejętności w zakresie mediacji i negocjacji, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, redagowanie korespondencji handlowej, kompleksowa obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, generowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedaży, nawiązywanie stałych kontaktów z klientami.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych, obsługa klientów, sporządzanie ofert i ich analiza, sporządzanie umów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Będzin (śląskie)
obsluga turystycznych systemów rekreacyjnych, rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
praca z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz z dziećmi niepełnosprawnymi, prowadzenie terapii neurologopedycznej i / lub integracji sensorycznej
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
naprawa i konserwacja maszyn i urzadzeń, dokonywanie cyklicznych przeglądów technicznych, kontrola prac zleconych firmom zewnętrzym
FM Polska Sp. z o.o. Mszczonów - 2019-05-13 - Psary (śląskie)
-zapoznanie się z dokumentami (ustawy, zarządzania, statut oraz przepisy BHP)-współpraca z personelem placówki oraz rodzicami dzieci-zaspokojenie potrzeb dziecka tj. karmienie, przewijanie, mycie-dbałość o higienę dziecka i czystość otoczenia-zaspokojenie potrzeb żywieniowych dziecka-doskonalenie sprawności manualnej i motorycznej dziecka-zabawa z dziećmi w pomieszczeniu i na zewnątrz-dbałość o bezpieczeństwo dzieci podczas pobytu w żłobku
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Świebodzin (lubuskie)
a)rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją osób bezrobotnych i poszukujących pracy;b)przyznawanie i wypłacanie świadczeń z tytułu bezrobocia;c)terminowe wydawanie decyzji administracyjnych;d)prowadzenie postępowania administracyjnego w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym w zakresie realizowanych zadań;e)udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie, informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o prawach i obowiązkach;f)realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, w tym realizowanie decyzji wydawanych przez samorząd województwa;g)terminowe wydawanie zaświadczeń na wniosek osób ubiegających się;h)wykonywanie czynności związanych z archiwizacją i digitalizacją dokumentów w systemie Archiwizacja i Cyfryzacja oraz porządkowanie dokumentacji cyfrowej gromadzonej w przedmiotowym systemie, zgodnie z przyjętymi w urzędzie zasadami i wytycznymi.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2019-04-11 - Turek (wielkopolskie)
Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszytkich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łódź (łódzkie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-03-06 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, dbałość o salon zgodnie z polityka firmy, przyjmowanie dostaw, dyspozycyjność (zmianowy system pracy), umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie. Umowa na 2 lata, godziny pracy: 10.00- 18.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-04-09 - Włynkowo (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie szkoleńpod względem teoretycznym, praktycznym i logistycznym
Sylwia Nowosielska - 2016-11-17 - Wyszków (mazowieckie)
minimum średnie ekonomiczne lub administracyjne, mile widziane doświadczenie, prowadzenie akt osobowych, tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne zadania:- rejestracja danych produkcyjnych w programie hodowlanym- kontakt z administratorem i fermami oraz wsparcie techniczne w zakresie programu hodowlanego- opracowywanie zestawień, raportów produkcyjnych- rozliczanie i kontrola danych dot. obrotu zwierząt- współprowadzenie baz danych działu administracji produkcji zwierzęcej
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-04-10 - Przechlewo (pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru i doboru pracowników. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów. Zarządzanie obrotem dokumentów związanych z procesem rekrutacyjnym. Pracownik będzie rekrutował pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, rozmowy w biurze z klientami, korespondencja z kontrahentami
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2019-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa frezarki,- Czytanie rysunku technicznego,- Praca jednozmianowa 6-14,- Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą,- Kontakt telefoniczny 58-530-50-84, - Kontakt e-mail: m_p (at) pro.onet.pl
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-11-07 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych zachodnich FENDT, Massey Ferguson; poszukiwanie nowych klientów
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2016-03-24 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji planów marketingowych. Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz zarządzanie stroną internetową.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykanskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcją, ustalanie strategii oraz wspołpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
realizacja sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów firmy m.in. pochodzenia wietnamskiego, dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)