SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kielce oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnianiem, sporządzanie sprawozdań GUS, Urzędu Miasta, Kuratorium Oświaty, bieżące wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oswiatowej (SIO). Wykonywanie innych prac zleconych pzrez dyrektora szkoły.
Data publikacji: 2019-12-05
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TARGOWA 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnianiem, sporządzanie sprawozdań GUS, Urzędu Miasta, Kuratorium Oświaty, bieżące wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oswiatowej (SIO). Wykonywanie innych prac zleconych pzrez dyrektora szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe oraz 4 letni staż pracy lub wykształcenie średnie oraz 5 letni staż pracy. Znajomość przepisów prawa: Ustawy Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Ustawa o Systemie Oświaty, Ustawa Prawo Oświatowe, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o ochronie danych osobowych. Wymagane jest doświadczenie zawodowe 4 lata- przy wyższym wykształceniu lub 5 lat przy średnim wykształceniu w pracy związanej z obsługą kadr. Praca na stanowisku urzędniczym, znajomość programów komputerowych biurowych Vulcan - kadry Optivum, program Płatnik, System Informacji Oświatowej, wymagania dodatkowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, dokładność, zdolność szybkiego uczenia się, kreatywność i komunikatywność.Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnianiem, sporządzanie sprawozdań GUS, Urzędu Miasta, Kuratorium Oświaty, bieżące wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oswiatowej (SIO). Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
TARGOWA 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wskazany kontak telefoniczny: 41 36 76 486 w godzinach od 7.30 do 15.30.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: TARGOWA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1399510e400e4ac6a612b422f0b3d9f
Podobne oferty pracy
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem, ustaniem stosunku pracy. Zawieranie umów cywilno-prawnych, umów o pracę, sporządzanie świadectw pracy, aneksów, wydawanie zaświadczeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, ZFŚS. Archiwizacja dokumentów.
Fundacja Panaceum - 2019-06-11 - Płock (mazowieckie)
monitorowanie proaktywne sieci (dane dla wszystkich technologii) Bank of America i zgłaszanie problemów sieciowych, inicjowanie rozwiązywania problemów i przekazywanie problemów z poziomu 1,5 na poziomie 5, angażowanie różnych interesariuszy odpowiedzialnych za sieć, dokonywanie zmian w sieci z siecią szkieletową NOA (Bank of America)
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Klucze (małopolskie)
Obsługa klienta w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień przychodzacych przez stronę oraz sklep internwtowy, aktualiwoanie opisów, cen i informacji o produktach na stronie i w sklepie internetowycm, odpowiadanie na zapytania przesłane drogą mailową oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, wystawianie faktur oraz przygotowywanie listów przewozowych do przesyłek. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Zbrudzewo (wielkopolskie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaz rowerów.Szkolenie i kontrola pozostałych pracowników.Regulacja, konserwacja rowerów.Regulacja układów elektrycznych. Sprawdzanie współdziałania częsci zespołów rowerów.Jedna zmiana 8-16.zatrudnieni na 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klientarealizacja zamówieńprowadzenie korespondencji handlowejpozyskiwanie nowych klientów
Zielona Dolina - 2019-05-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Sobótka (dolnośląskie)
aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, udział w realizacji planów sprzedażowych, nawiązywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie raportów sprzedażowych, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych rynków zbytu
SPILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-23 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie planu zamówień publicznych, planu postępowań, realizacja procedur o zamówienia
Krakowski Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Ustalanie i usuwanie usterek w zespołach i układach pojazdówDokonywanie wymiany płynów eksploatacyjnych pojazdówMycie, czyszczenie części i podzespołów pojazdów
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KAROMIL KAROL CZERWIŃSKI - 2019-09-26 - Mezowo (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów, deklaracji PIT, GUS; obsługa systemu płacowego ERP OPTIMA; wystawianie zaświadczeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klientów w kanale internetowym (własny sklep internetowy, Allegro, inne platformy sprzedażowe) - zarządzanie budżetem promocyjnym - dbałość o jakość prezentowanej oferty produktowej - odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży i planowanie odpowiednich działań w celu zwiększenia jej efektywności, prognozowanie - koordynowanie reklamacji i zwrotów - współpraca z innymi działami firmy.
ACTIVA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Jawor (dolnośląskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-11-09 - Łódź (łódzkie)
profesjonalna obsługa stałych kilentów, przyjmowanie i monitorowanie zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie statystyk i raportów sprzedażowych
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2016-06-01 - Rusiec (łódzkie)
kontakt telefoniczny z klientami Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta)
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
prace torowe, segregacja materiałów
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Knurów (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, również w soboty.
KORAL S. A. - 2018-12-14 - Kukinia (zachodniopomorskie)
koordynowanie zamówień, zarządzaniem zespołem pracowników i grafikiem
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Babice (małopolskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Łódź (łódzkie)